Mies, halaisitko vanhaa luokkakaverinaista, johon törmäät
Ja jota et ole nähnyt 20 vuoteen?
Minua halattiin, enkä pitänyt siitä yhtään.
Kommentit (27)
Saisimpa halata nyt sitä jolta viimeisimmän kaikista halauksistani sain 25 v ja risat sitten, olemme kumpikin n 41-vuotiaita, sikäli kun hän on vielä hengissä. Mutta tällä kertaa se voisi tapahtua jossain muualla kuin näyttämöllä,s amalla kun koko yläasteellinen jonnea ja jennaa nauraa vieressä nähdessään, kuinka pirteä hottis antaa täyshalin ja poskisuukon ankealle hikylle
Ei minua kukaan muukaan ole halannut sen jälkeen kun eräs luokkalaiseni halasi, mitä nyt sisko kerran ja muuan mummo aika vaimeasti ja huonosti. mielelläni kokisin sen uudestaan ja tällä kertaa niin että saisin luvan halata itsekin enkä vain seisoisi jääpuikkona
kyllä, jos hän on edelleen neitsyt, sillä tuntuis vähän laittomalta halia varattua
Litsari, luknappi ja tukkapölly olisivat myös kivoja, ainakin saada ja luvan kanssa myös antaa, hnggggh
Muutama entinen luokkakaveri kasarilta halaa. Ollaan aina niin innoissaan jos törmätään. Minusta se on kiva. Mut toki nämä oli samat, jotka peruskoulussakin oli mun suosikkeja.
ja ollaan 1971 syntyneitä
Vierailija kirjoitti:
kyllä, jos hän on edelleen neitsyt, sillä tuntuis vähän laittomalta halia varattua
Täh?
Vai onko niin, että joissain murteissa halaaminen tarkoittaa sitä itseöään eli yhdyntää?
Ollaan me suomalaiset hauskoja. Voidaan saunoa ilkialastomina ventovieraiden kanssa ja istua lauteilla tiiviisti kylki kyljessä, mutta kevyt tervehdyshalaus koetaan vähintään epäilyttävänä lähentelynä.