Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, halaisitko vanhaa luokkakaverinaista, johon törmäät

Vierailija
22.07.2024 |

Ja jota et ole nähnyt 20 vuoteen?

Minua halattiin, enkä pitänyt siitä yhtään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me suomalaiset hauskoja. Voidaan saunoa ilkialastomina ventovieraiden kanssa ja istua lauteilla tiiviisti kylki kyljessä, mutta kevyt tervehdyshalaus koetaan vähintään epäilyttävänä lähentelynä.

Vierailija
22/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimpa halata nyt sitä jolta viimeisimmän kaikista halauksistani sain 25 v ja risat sitten, olemme kumpikin n 41-vuotiaita, sikäli kun hän on vielä hengissä. Mutta tällä kertaa se voisi tapahtua jossain muualla kuin näyttämöllä,s amalla kun koko yläasteellinen jonnea ja jennaa nauraa vieressä nähdessään, kuinka  pirteä hottis antaa täyshalin ja poskisuukon ankealle hikylle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan muukaan ole halannut sen jälkeen kun eräs luokkalaiseni halasi, mitä nyt sisko kerran ja muuan mummo aika vaimeasti ja huonosti. mielelläni kokisin sen uudestaan ja tällä kertaa niin että saisin luvan halata itsekin enkä vain seisoisi jääpuikkona

Vierailija
24/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, jos hän on edelleen neitsyt, sillä tuntuis vähän laittomalta halia varattua

Vierailija
25/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litsari, luknappi ja tukkapölly olisivat myös kivoja, ainakin saada ja luvan kanssa myös antaa, hnggggh

Vierailija
26/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama entinen luokkakaveri kasarilta halaa. Ollaan aina niin innoissaan jos törmätään. Minusta se on kiva. Mut toki nämä oli samat, jotka peruskoulussakin oli mun suosikkeja.

ja ollaan 1971 syntyneitä

Vierailija
27/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä, jos hän on edelleen neitsyt, sillä tuntuis vähän laittomalta halia varattua

Täh?

Vai onko niin, että joissain murteissa halaaminen tarkoittaa  sitä itseöään eli  yhdyntää?