Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajaako teidän miehet teitä baariin/illanviettoon?

Vierailija
03.02.2007 |

Onkos tämä tavallista, vai onko minulla jotenkin poikkeuksellinen yksilö kotonani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos näkee että mulla on pinna kireellä :)

Vierailija
2/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yleensä iloinen jos lähden jonnekin niin saa rauhassa puuhailla kotona omiaan ja tykkää kun olen sitten iloisempi Eikä minuakaan haittaa jos hän on joskus jossain. Tänään näytti pettyneeltä kun sanoin etten jaksakaan lähteä, vaikka alunperin piti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitenhän mies voi " hyvällä syyllä" lähteä toisella kerralla itsekin , kun on saanut vaimon ulos.

:)

Vierailija
4/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen käsittänyt, että harvassa ovat nuo meidän miesten kaltaiset urokset. Minun mieheni ei ole myöskään moksiskaan, vaikka laittautuisin hyvin seksikkäisiin vaatteisiin illanviettoon, ilman häntä. Kavereiden miehet käskevät vaihtamaan vaatteet. Ilmeisesti meidän miehillä on hyvä itsetunto.

Vierailija
5/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole mustasukkainen, vaan ylpeä, kun vaimo kelpaisi muillekin. :)

-ap

Vierailija:

mäkin olen käsittänyt, että harvassa ovat nuo meidän miesten kaltaiset urokset. Minun mieheni ei ole myöskään moksiskaan, vaikka laittautuisin hyvin seksikkäisiin vaatteisiin illanviettoon, ilman häntä. Kavereiden miehet käskevät vaihtamaan vaatteet. Ilmeisesti meidän miehillä on hyvä itsetunto.