Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimivin 40+ deittisovellus

Vierailija
21.07.2024 |

Hei,

mikä olisi toimivin ilmainen deittisovellus yli nelikymppiselle? Mitään yhdenillanjuttuja en etsi, juttuseuraa, ehkä joskus tapailua. Tinderistä on niin paljon huonoja kommentteja, etten oikein tiedä uskaltaako siihen liittyä. Jostain syystä kynnys liittyä näihin on korkea. Onko mitään asiallista sovellusta, joka ei ole maksullinen?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun ikäisellä harpulla ole juna jo mennyt, sano nyt, että olet joku yksinhuoltaja viellä

Vierailija
2/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin asiallisia vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauham sanam suvi juhulat jämpti o

Vierailija
4/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla mikään toiminut.

Viime treffeistä 8kk.

Vierailija
5/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin sinkkuryhmät. Whatsup sinkkuryhmät. Instagram... esim. seuraat jotain liikunta tai asiaa mistä olet kiinnostunut ja osallistut siellä keskusteluun ja bongailet kivoja miehiä ja sit vaan viestiä perään.

Parastahan olisi jos tosielämässä tulisi joku kiva tyyppi vastaan.

Vierailija
6/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeem vaihto ilmoitus lehteen. Meikitön ja silikoniton valo-kuva ois kiva lisä

Vierailija
7/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkko kunnon neitsy?

Vierailija
8/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on Suomessa eniten porukkaa. Teet asiallisen profiilin mihin kirjoitat mitä etsit ja tykkäät vain ihmisistä joiden profiileissa lukee selvästi "etsin parisuhdetta". Bumble, Badoo, Hinge ja Happy Pancake on myös ok sovelluksia mutta vähemmän käyttäjiä ja samat ongelmat. Ei se auta muu kuin vaan etsiä sopivaa. Älä laita mitään bikini kuvia.

Vierailija
9/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista.

Todella toivoisin parisuhteen löytyvän juuri yhteisten harrastusten yms. kautta. Se vaan ei tässä iässä ole enää niin helppoa. Täytynee tuumia Tinderiä, jos sinne tosiaan laittaisi ihan täysin rehellisen ja aidon ilmoituksen. Mistään bikinikuvista ei ole vaaraa, en sellaisia laittaisi ikinä mihinkään :D

Vierailija
10/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että olet itse yli 40, mutta minkä ikäisiä haluat itse tapailla? Sen mukaan kannattaa valita palvelu tai paikka.

Vierailija
11/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook dating - toimi mulla ja olen yli 50-v.

Vierailija
12/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mies kaikki on helppoa. Mieti mikä kiinnostaa (henkisesti tai fyysisesti), harrasta sitä ja siellä on naisia. Valikoi. Myös ulkomailla löytyy sinkkuja. Jos oot nainen hyviä miehiä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa - ehkä kauempaa.

Vierailija
13/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikenikäiset pariutuvat Tinderin kautta koko ajan, vaikkakin siellä on paljon pelkän seksin etsijöitä ja kauheita profiileja.

Suorita kunnon esikarsinta, tykkää vain niistä jotka etsii parisuhdetta (oletan että et itsekään hae fwb-kuvioita tai muita säätöjä). 

Yksinäiset miehet huutelee täällä että nelikymppistä ei huoli kukaan, juuri eilen 41-vuotias ystäväni julkisti parisuhteen 45-vuotiaan miehen kanssa (löytyi Tinderistä) ja toinen 47-vuotias ydtäväni löysi samasta sovelluksesta 39-vuotiaan miehen, ovat olleet vuoden nyt yhdessä.

Kaiken ikäiset pariutuu.

Vierailija
14/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä Badoo on hyvä.

Tosin olen huomannut yleisestikin, että "matchien" määrä on alkanut viime vuosina selvästi nousta. Tosin se johtunee siitä, että olen hoitanut oman elämäni asiani hyvin.

Vierailija
15/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin sopivan häpärit lerpallaan olevan kumppanin silsavitut.comista.

Vierailija
16/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä Badoo on hyvä.

Tosin olen huomannut yleisestikin, että "matchien" määrä on alkanut viime vuosina selvästi nousta. Tosin se johtunee siitä, että olen hoitanut oman elämäni asiani hyvin.

Mutta vuodesta toiseen silti roikut siellä, oi supersaalis?

Vierailija
17/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä Badoo on hyvä.

Mutta vuodesta toiseen silti roikut siellä, oi supersaalis?

En tietenkään parisuhteessa ollessani ole sovelluksissa. Mutta ero 10 vuoden takaiseen tilanteeseen on selvä "matchien" lukumäärässä.

Vierailija
18/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sun ikäisellä harpulla ole juna jo mennyt, sano nyt, että olet joku yksinhuoltaja viellä

Oletko yrittänyt jotain harppua ja saanut pakit vai mikä noin harmittaa? Itse sain nelikymppisenä yh:na Tinderissä n. 4000 tykkäystä silloin kuin sitä kokeilin. 

Vierailija
19/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt jotain harppua ja saanut pakit vai mikä noin harmittaa? Itse sain nelikymppisenä yh:na Tinderissä n. 4000 tykkäystä silloin kuin sitä kokeilin. 

Mutta kuinka suuri osuus näistä tykkäyksistä on (sinun mielestäsi) laadukkailta miehiltä?

Vierailija
20/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi