Ystäväni vaatimukset
Minulla on ystävä, jolle pitäisi suurinpiirtein aina ilmoittaa omat menot, jotta hänkin tietäisi tulla sinne. Erehdyin kertomaan että olisin aikeissa mennä puistoon mieheni kanssa niin hän kiekaisi heti että ilmoita sitten hänellekkin niin nähdään siellä. Ummistin suuni ja harmittelin mokaani. Kaiken kukkuraksi pitäisi ilmoittaa aina ajoissa että hän ehtii mukaan. No, meillä on tapana tehdä ex tempore retkiä, enkä silloin todellakaan ilmoittele mitään. Tästä meinasi tulla riitaa, ja lähetin tekstarin etten sitten tästä lähtien ilmoittele ollenkaan tapahtumia. Asia sovittiin, mutta nykyään olen hiljaa menoistani. Toinen kummallinen vaatimus ystävältäni on että jos menen käymään vaikkapa Ruotsissa hän haluaa että tuon sieltä hänelle jotain kivaa ja hän sitten maksaa. Menee maku reissusta, jos pitää olla toiselle joku ihmeen kuriiri. Ostakoot itse tavaransa. Onko tämä nyt oikeaa ystävyyttä enää? Voin kyllä kahvitella, mutta en joka käänteessä halua hänen naamaansa nähdä. Ja retkeilen mieluummin puolisoni kanssa, oikeasti.
Kommentit (5)
Miksi valehtelet Susanna? Kuule. Sun vanhat kaverit eivät enää halua olla missään tekemisissä Jannen takia. Sä valitsit Jannen. En tiedä kuka siellä teillä vielä käy tai uskaltaa ylipäätään pysytellä teihin minkäänlaisissa yhteyksissä. Me entiset tuttavat pitäydytään visusti oven ulkopuolella. Kovasti onnea sinne Koivukylään! Ps. Kaikki mulle tulevat viestit tallentuu pilvipalvelimelle.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö mieheltäsi että kiinnostaako tupla treffit ? Varmaan tosi iloinen sun sekoilustas
Ei kiinnosta miestäni. Hänkään ei tykkää ystäväni sekoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet Susanna? Kuule. Sun vanhat kaverit eivät enää halua olla missään tekemisissä Jannen takia. Sä valitsit Jannen. En tiedä kuka siellä teillä vielä käy tai uskaltaa ylipäätään pysytellä teihin minkäänlaisissa yhteyksissä. Me entiset tuttavat pitäydytään visusti oven ulkopuolella. Kovasti onnea sinne Koivukylään! Ps. Kaikki mulle tulevat viestit tallentuu pilvipalvelimelle.
Tää ns.Janne on ihan tavallinen mies eikä sekoilija. Ystävän mies on oikein kunnon sekoilija. Ehkäpä ilmassa on kateutta. Tv.ap
Miksi Pentti on sekoitettu tähän juttuun?
Kysyitkö mieheltäsi että kiinnostaako tupla treffit ? Varmaan tosi iloinen sun sekoilustas