Tall ship race oli pettymys. Koko alue oli peitetty läpinäkymättömillä aidoilla.
Käytiin katsomassa auton kanssa. Koko Linnankadun verran oli läpinäkymätöntä aitaa. Mitähän järkeä tuossakin oli. (Aiemmin noin ei toimittu).
Laivoja ei sitten näkynyt kuin kaukaa sillalta.
Tällä kertaa ei meillä ollut mahdollisuutta jalkautua.
Miksi laivat piti peittää kaupunkilaisilta?
Kommentit (6)
Mieheni juuri sanoi, että ne laivat ovat ikään kuin kaupallisen tapahtuman sivutekvisiittaa.
Ennen tapahtuma oli kiintoisampi.
Liikaa ihmisiä. Mikä ihme suomalaisia vetää massatapahtumiin kun edes naapuria ei moikata.
Miksi ihmeessä sinne auton kanssa olisi pitänyt päästä? Jos on menossa tapahtumaan, kannattaa ottaa selvää liikkumisesta ym. etukäteen. Ennenkin on jalkaisin laivoja ihasteltu ja ideanahan on piipahtaa jopa laivojen kansilla.
Sitä kyllä epäilen, ettei välttämättä ollut viisas päätös ottaa tuota järjestettäväksi joka 4. vuosi. Samat laivat. Ei niitä niin usein jaksa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinne auton kanssa olisi pitänyt päästä? Jos on menossa tapahtumaan, kannattaa ottaa selvää liikkumisesta ym. etukäteen. Ennenkin on jalkaisin laivoja ihasteltu ja ideanahan on piipahtaa jopa laivojen kansilla.
Sitä kyllä epäilen, ettei välttämättä ollut viisas päätös ottaa tuota järjestettäväksi joka 4. vuosi. Samat laivat. Ei niitä niin usein jaksa katsoa.
Jos olisi näkynyt kadulle, olisin mahdollisesti ottanut toiselle kierrokselle yli ysikymppiset vanhukset mukaan.
Kaikki ei pääse kävelemään tai kiipeämään laivoille.
Vierailija kirjoitti:
Koko tapahtuma on muuttunut liian bisnesmäiseksi. Ennen oli ideana lähinnä katsoa kauniita laivoja.
Nyt markkinakojut avattiin jo päivää ennen tapahtumaa ja lehdessä kehuttiin, että hyvä päätös.
Eli pääpaino näyttääkin siirtyneen oheisrojun (ja suuhunlaitettavan) myyntiin.
Karmiva muutos.
Koko tapahtuma on muuttunut liian bisnesmäiseksi. Ennen oli ideana lähinnä katsoa kauniita laivoja.
Nyt markkinakojut avattiin jo päivää ennen tapahtumaa ja lehdessä kehuttiin, että hyvä päätös.
Eli pääpaino näyttääkin siirtyneen oheisrojun (ja suuhunlaitettavan) myyntiin.