Haluaisin kuntosalille, mutta olen ujo
Haluaisin mennä kuntosalille, mutta koska olen täysin kokematon ja ujo menee sinne, en vaan löydä rohkeutta mennä. Ottaisin vinkkejä mielelläni vastaan miten aloittaa. Ja kengät pitäis hankkia, mutta voiko alkuun mennä sukilla? Kun en kehtais laittaa heti rahaa kenkiin jos en innostukaan.
Ja ei ole kavereita jotka vois lähtee kanssa
Kommentit (7)
Ei kuntosalilla tarvitse olla sosiaalinen. Varaa heti alkuun tapaaminen personal treinerin kanssa. Hän neuvoo, miten laitteita käytetään, ja laatii sinulle ohjelman, mitä teet. Et ole ensimmäinen aloittelija, jota hän neuvoo.
Sitten ei muuta kuin menet.
Pyydä pt:tä katsomaan, että teet vapailla painoilla liikkeet oikein.
Mä en voi mennä sinne koska mulla on kompleksinen suhde omaan kehoni kanssa ja koen olevani vain kynnysmatto jonka yli isokokoiset möhkäleet kantavat morsiamensa kynnyksen yli hääyötä viettämään. Mä olen ihan nobody ja riisitikku ei mitään näytettävää todellakaan kenellekään. Pitäs ottaa vähän hormoneja että olis jotain tsäänssejä niiden lihakeppejen rinnalla jotain mitä pullistella ja näyttää mistä kana pissii.
Vierailija kirjoitti:
Suurimpaan osaan saleja voi mennä sukkasillaan. Jos jännittää niin ota alkuun yksi pt-tapaaminen, niin saat saliohjelman ja -opastuksen niin tulee itsevarmuutta treeniin.
Tiedätkö mitä ohjaus maksaa. 60 euroa tunti vähintään ja saliohjelma 30 euroa eli 3 kertaa enemmän kuin kengät. Sisälenkkareita saa 30 eurolla
Suurimpaan osaan saleja voi mennä sukkasillaan. Jos jännittää niin ota alkuun yksi pt-tapaaminen, niin saat saliohjelman ja -opastuksen niin tulee itsevarmuutta treeniin.