Olen sähköallergikko ja radioaaltoyliherkkä
Kommentit (51)
Oletko myös tuoksuyliherkkä? Myöskään sille ei ole fysiologista selitystä.
Välillä uuvun kun päässäni alkaa soida jonkun radioaseman hengellinen musiikkilähetys.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös tuoksuyliherkkä? Myöskään sille ei ole fysiologista selitystä.
Olen sitäkin. Myöskin näköherkkä. Jos näen liikaa, niin pääni tulee kipeäksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sojottaako perseestäsi antenni?
Ei vielä.
-ap
Kannattaisi asentaa, sillä sen saa helpottamaan oireita. Kun antennin virittää väärälle aallonpituudelle, siitä tulee antiantenni joka absorboi mielelle haitalliset radioaallot. Antenni muuttaa aallot sähköimpulsseiksi, joiden teho täytyy sitten hukata johonkin, eli paskaan. Paska taas ei pysty ottamaan kaikkea vastaan joten antenni osa sähköstä vuotaa suoleen ja suristaa mukavasti persiissä.
Onko kaiken tuon kattava diagnoosisi paranoidinen skitsofrenia, vai ehkä joku pakko-oireiden kirjoon kuuluva sairaus?
Mikroaaltouunin säteily aiheutti minulle liiallista hiustenkasvua. Minun piti antaa uusi mikroaaltouuni pois. :(
-ap
Teleportaation avulla matkustaminen on tulevaisuutta.
Miten olet varautunut tähän vai aiotko pysytellä kotona ja onko kotivarasi riittävä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulen siis radioaalloista musiikkia ja puhetta jos joku ei tiedä tätä.
-ap
Niin, se on ihan normaalia eikä mitenkään erikoista.
Täällä kolmas. Oon reagoinut sähkölle 18 vuotta.
Ensimmäiset oireet koin pitkän, pitkän leikkauksen jälkeen (en pystynyt pitämään läppäriä leikkauksen jälkeen enää suoraan sylissä), mutta 3v meni, että aloin reagoimaan kunnolla.
Mulla pahin oire mikroaalloista on nykyään hankala migreeni, joka tulee erityisesti huonossa kentässä surffatessa ja jos joudun oleilemaan tukiaseman keilassa.
3G:tä pystyin käyttämään pienemmin oirein, mutta 4G:llä nuppia alkaa särkeä nopeammin. Puhelin on sama kuin aiemmin ja käyttöpaikka, joten muuta muutosta ei ole tullut.
Mikä radiokanava aiheuttaa pahimman reaktion?
Mistä saa sellaisen mittarin ostaa millä noita kenttiä voi mitata? Näin 20 v sitten sellaisen laitteen kaverilla, joka oli kuulemma lainannut sen joltain sähköallergikolta. Teillä on joku yhdistys?
Mielisairas olet. Toivottavasti et pilaa muiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa sellaisen mittarin ostaa millä noita kenttiä voi mitata? Näin 20 v sitten sellaisen laitteen kaverilla, joka oli kuulemma lainannut sen joltain sähköallergikolta. Teillä on joku yhdistys?
Laita Googleen "Cornet säteilymittari". Esim tuolla laitteella voi mitata kenttien voimakkuuksia.
Sähköherkät Ry on yhdistys, josta saa tietoa ja vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen, kohta 10 vuotta kärsinyt. Eihän tästä voi puhua, kun leimataan hulluksi. Sähkölle olen ollut herkkä jo lapsesta, mutta tuskalliseksi se on käynyt vasta aikuisiällä. Sähkö, mikroaallot (puhelintaajuudet) ja magneettikentät. Mökillä on hyvä olla kun ei ole langattomia verkkoja eikä puhelinmastoja lähellä. Naurakaa pois, tätä tulee yhä useammille. Ja hoitoa ei ole.
Oireesi ovat varmasti tuntuvat ja aidot, mutta ne eivät johdu sähköstä, vaan ovat psykosomaattisia. Hyvin näyttää puhelimen/läppärin käyttö sujuvan, vaikka verkkoon sekin on kytketty.
Sähköyliherkkyys on ihan sokkokokeilla todistettu noceboksi. Oireita ei tule, jos sähköyliherkkä ei tiedä olevansa altistettu sähkölle. Ihminen lietsoo itselleen oireet.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4hk%C3%B6herkkyys
Kannattaa kaikkien sähköallergikkojen lukea huolella ja avoimin mielin tämä artikkeli. Saatte varmasti avun itsellenne ja helpostusta oireisiin kun ymmärrätte syvällisemmin tätä "sairauttanne".
miten sähköallerginen henkilö tulee toimeen oman kehonsa kanssa? miljoonia ja miljoonia sähköisiä toimintoja koko kehossa.. puhumattakaan aivoista.
Useissa kaksoissokkokokeissa on osoitettu, etteivät sähköherkät erota altistetaanko heitä sähkömagneettiselle kentälle vai ei, vaan he raportoivat oireita yhtä lailla valealtistuksen kuin todellisen altistuksen kohdalla. Tämä viittaa siihen, että kyseessä on nosebo-ilmiö eli lumevaikutus.[2][3][4][5]
Otin allergialääke Heinixiä.
-ap