Torin mustikanmyyjä alkoi tentata:(. Lopulta ei sitten edes myynyt, vaan sanoi että olen jonon hännillä:(
Alkoi kyselemään, että miksi en itse poimi. Ihmettelin että mitä se hänelle kuuluu. Kuitenkin sanoin vaan että etkös sinä myy sitä mustikkaa? Kertoi että on tullut paljon ostotarjouksia ja ei voi niitä kaikkia toteuttaa.
Kertoi että tässä vaiheessa myy enää vain yli 60 vuotiaille yksin asuville naisille. Kertoi että jos olisi mieskumppani niin mies voisi poimia tuon yhden sangollisen. Ei ole mies eikä mikään joka ei myyjän mukaan sangollista poimisi.
Sanoi että olen jonon hännillä, kun en kriteerejä täytä, ja tekisin viisaasti jos ostaisin poimurin ja menisin itse metsään poimimaan omat mustikkani, voi muuten jäädä marjat saamatta. Kertoi omana käsityksenään että nuorehko nainen kyllä poimii sangollisen tunnissa tai parissa.
Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? Myyjä oli mies. Miesoletettu:)
Kommentit (7)
Ei se mitään mustikkaa myynyt. Etsi naista tyhmällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään mustikkaa myynyt. Etsi naista tyhmällä tavalla.
Ai jaa, ja minäkö en kelvannut siihenkään?
ap
Minun mielestä ihan hyvä periaate. Vanhemmille ihmisille marjat on tärkeämpiä kuin nuoremmille ja nuoremmat voisi tosiaankin poimia itse marjansa. Voisivat uhrata sille yhden päivän kesässä.
Eikös se maan kovin marjanpoimija/myyjä myös myy enemmän vaan eläkeläisille ja ihan hyvästä sydämestään?
Joa asiakkaita on enemmän kun tuotetta, voi valita asiakkaansa.
Osta marjat joltain muulta. Ei tuollaiselle ääliölle kannata antaa rahojaan.