Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa, että mies lähestyy sinua vaan siksi, koska luulee sua transnaiseksi?

Vierailija
19.07.2024 |

Olen nuori parikymppinen nainen, omaan luonnostaan isot rinnat ja toki ylipainokin on hoitanut osansa niiden kokoon (olivat kuitenkn isot ennen ylipainoa jo, nyt toki paljon massiivisemmat), mulla on tyttömäiset, nuorekkaat kasvot ja sirot femiininiset kasvonpiirteet. Kuitenkin musta tuntuu, että mua lähestyy vaan biseksuaalit miehet. Eli luuleeko nää miehet mua transseksuaaliksi ja lähestyy sen takia vai miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulisi? Kyllähän transnaisen tunnistaa kilometrien päähän..ei ainakaan noiden piirteiden osalta kukaan mies epäile sun olevan trans.

Vierailija
2/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä mielenvikanen? En oo koskaan kuullu että kukaan epäilis biologista naista mieheks. Lesbot toki eri asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulisi? Kyllähän transnaisen tunnistaa kilometrien päähän..ei ainakaan noiden piirteiden osalta kukaan mies epäile sun olevan trans.

Miksi mua lähestyy sit vaan biseksuaalit? Mua ahdistaa tää ihan tajuttomasti.

AP

Vierailija
4/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tunnistaa miehen virneestä.

T: Petra (ennen Pertti)

Vierailija
5/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan tää nyt ihan suoraan - kyllä Thaimaan ladyboytkin tunnistaa mieheksi ihan murtosekunneissa. Ei ole olemassa transnaista, jota ei biologiseksi mieheksi tunnistaisi. Turhaan stressailet. Jos sua miehet lähestyy, niin se on sen merkki, että olet kaunis nuori nainen.

Vierailija
6/6 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta heteromiehet viehättyy maskuliinisemmista kasvonpiirteistä kuin biseksuaalit, liittynee testosteroniin. Miehillä näkyy siksi pääosin hevosnaamasia naisia kumppaneina.