Xandris taidanpa tuntea sinut, ...
Kommentit (13)
MUT oli aika hauskaa kun tajusin sun vastauksistasi kuka sä olet
Yritin hakea Helena Molanderia koskevan ketjun syyskuulta mutta oli jostain syystä poistettu. Mitä mieltä olitkaan hänestä?
kysyy mielenkiinnolla eräs, joka tuntee Helenan
no esim. jotkut ihmiset käyttävät tiettyjä fraaseja, samoja sanoja, niinhän se on
Hän jäi silloin kiinni väärien tietojen antamisesta ja liioittelusta, mutta ei voinut sitä millään myöntää, vaan passitti silloisen Mll:n puheenjohtajankin painostamaan minua, että pitäisi tehdä juttu kuten Helena sanoo.
Myöhemmin luin Journalistista aika karmaisevan jutun siitä, miten Helena painostaa uhkailuin (siis uhkaa oikeusjutuilla) toimituksia. Mutta se siis ei ole omakohtaista kokemusta, siteerasin Journalistin juttua. Jota en tosin oman kokemuksen pohjalta pidä ollenkaan epäuskottavana.
Tosin voi tietysti olla, että jollakin sinun tuttavallasi on samoja kuin minulla, eivät nämä minun mitenkään tavattomia ole...
Joten: millä kirjaimella nimeni alkaa?
Olen monta kertaa halunnut Xandrikselta kysyä onko sinulla jotakin terveydenhoito- tai sosiaalialan koulutusta? Usein sinulla on sellaisiin ketjuihin paljon asiantuntevaa sanottavaa. Useinmiten olen myös ollut kanssasi samaa mieltä!
Kysyin, millä kirjaimella ap uskoo nimeni alkavan, että saisimme selville, tunnemmeko toisemme, vai onko ap:n arvaus väärä.
Harva vaan on niin vähäisellä itsesuojeluvaistolla (tai -kritiikillä ;=DD)varustettu, että viitsii kirjoitta av:llä nimimerkillä...
minusat sinä teeskentelet fiksumpaa kuin oletkaan, luulet muita tyhmiksi, siksi sä täällä pörräätkin.
teeskennellä fiksumpaa kuin onkaan? Sellaisesta jää äkkiä nolosti kiinni.
Vierailija:
minusat sinä teeskentelet fiksumpaa kuin oletkaan, luulet muita tyhmiksi, siksi sä täällä pörräätkin.
eikä täällä tartte porukkaa tyhmäksi luulla, ne tekee sen ite.
go, xanttu, go!
Kyllä täällä pari muutakin minut tuntee, ei se mikään maailmanluokan salaisuus ole, kun en oikeasti ole mitään intiimiä kertoillut itsestäni.