Nainen/mies. Häpeätkö puolisosia?
Olen itse akateemisesti kouluttautunut, hyvässä työssä oleva mies. Alunprerin olen varakkaasta, sivistyneestä perheestä. Vaimoni on käynyt vain kauppaopiston ja tavallisessa työssä. Joskus hän on työttömänä.
Minua joskus hävettää, kun vaimoni ei ole samaa tasoa, kuin sukulaiseni ja kaverini ja hän on itseäni alenpana.
Kommentit (22)
Miksi naida hävettäviä tyyppejä? Ovatko jänniä? Muuttuvat sitten jännämiehiksi.
Minua hävettäisi apn kaltainen puoliso, jos olisin nainen.
M45
Kannattaa jo seurustelu vaiheessa valita sellainen komppani, joka on samaa tasoa kuin itsekin.
Minua ei hävettäisi vaikka naiseni olisi käynyt vain peruskoulun, mutta jos lihoaisi niin silloin kyllä. Tai jos käyttäytyy huonosti julkisilla paikoilla. Onneksi omassa naisessa ei ole mitään hävettävää.
Lapset vanhemmille jotka harrastaneet paljon seksisuhteita?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5663245/hyvat-monessa-suhteessa-olleet-…
Kannattais kirjoittaa oma SEKSIelämänkerta! Ja kaikki luurangot ulos kaapeista! Tulee ihanan puhdas olo ja uusi elämä alkaa!
Hyvät monessa suhteessa olleet! Kuinka paljon teillä on niitä LUURANKOJA KAAPEISSANNE? Nyt kaikki luurangot ulos - on saatava puhtaat paperit sillä tämmönen suhteiden sekamelska tässä maassa tekee meidät kaikki hulluksi. Lapset jotka syntyvät sekasotkusuhteista kantavat sitä paskaa jollakin tavalla sisällään, ehkä jopa omassa DNA:ssa koska jokaisella heistä on 1/2 sinun ja 1/2 puolisosi DNA:ta. Esim. ateistin ja uskovan on todella vaikea saada suhdetta toimimaan - entä heidän lapsensa - ajatelkaa vähän - kumman maailmankuvan valitsee ja kumpaan kasvaa? Eivät nämä raukat osaa edes valita vaan pää sekoaa eikä kukaan oikein osaa sanoa missä vika! Ja sitten vanhempien erot päälle??? HIRVITTÄVÄÄ!
Entisaikoihin joitakin on kutsuttu äpäriksi... ihan syystä koska heidän vanhempien suhteessa on jotain mätää ja he kantavat vanhempiensa sekasotkumaailmaa sisällään... Avioliitto ei enää ole laisinkaan se mikä näitä erottelee - täällä ei enää ole minkäänlaista järjestystä ollenkaan...
Minä olen nyt 'kärsinyt' omista suhteistani jotka eivät ole johtaneet mihinkään ja olleet siis täysin turhia koska en ole ikinä etsinyt minkäänlaisia panosuhteita. Tämän vuoksi mietin läpi kaikki miehet joiden kanssa olen ollut seksisuhteessa. Kaikki suhteeni ovat olleet erittäin lyhytaikaisia ja kummallisia. Sain kasaan 12 miestä ja suhdetta josta pystyn jotakin sanomaan. Mietin yhä mitä muita muistuisi mieleen jos jotain muistuisi. Sitten KIRJOITIN jokaisesta tämmösestä suhteesta LYHYEN KIRJOITUKSEN eli tein oman SEKSIELÄMÄNkertomukseni. Ja nyt tuntuu hyvältä ja puhtoiselta!
Ap ei oppinut kuitenkaan kirjoittamaan vaikka akateemisesti kouluttautunut onkin.
Noin paljon kirjoitusvirheitä ei kerro sivistyneestä perheestä, vaan normaalista provosta.
Kyllä olen kouluttautunut mies ja aikoinaan menin ottamaan siivoojan vaimoksi. Hän ei sitten jaksanutkaan opiskella enää.
Nyt kaduttaa 20 vuotta myöhemmin. Näyttääkin venäläiseltä. Iso yläkroppa, ei takamusta. Ei kiva.
Olen alkanut miettimään avioeroa. Ei yhteistä kulttuurimallia. Nyt lapsetkin jo isoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen kouluttautunut mies ja aikoinaan menin ottamaan siivoojan vaimoksi. Hän ei sitten jaksanutkaan opiskella enää.
Nyt kaduttaa 20 vuotta myöhemmin. Näyttääkin venäläiseltä. Iso yläkroppa, ei takamusta. Ei kiva.
Olen alkanut miettimään avioeroa. Ei yhteistä kulttuurimallia. Nyt lapsetkin jo isoja.
Jos ei ole takamusta ollenkaan, niin ymmärtäähän sen. Vaikea se on elää sellaisen kanssa, joka ei paskanna ikinä.
Ap, mitenkä tuo kielioppi on sinulla hallussa? Kauppaopiston käynyt hallitsee sen, joten kannattaisi pyytää vaimoa tarkistamaan tekstisi.
Tosin aloitus on niin typerä että ei ole edes totta.
Minua vituttaa ihmiset jotka pitävät itseänsä toista parempana. Olen huomannut että nämä akateemisesti korkeakouluttautuneet osaavat kyllä asiat mitä ovat siellä koulussa ulkoa opetelleet, mutta kaikki käytännön asiat mitä normaali ihmisen tarvitsee osata pärjätäkseen elämässä onkin sitten näille "yli-ihmisille" niin helvetin vaikeaa. Minä AP:n vaimona häpeäisin miehensä ajattelumallia ja antaisin kenkää tuollaiselle tollolle. M45 ja kohta myös itsekin korkeakoulutettu 26 v duunarihommia tehnyt.
Menimme naimisiin nuorina.Minä luin yliopistossa ja valmistuin opettajaksi. Mieheni ei opiskellut mitään, vaan meni rakennuksille töihin. Hän on yhä edelleen tavallinen työmies. Minua hävettää, kun tuttavat tietävät, mitä mies tekee työkseen.
Hävettää, olen yhdessä naisen kanssa joka on keskikokoisesta kaupunkista ja paljasti, että oli pannut 65 miehen kanssa siellä. Selitys oli tykkää seksistä. Aina kun käydään siellä, törmätään vähintään kahteen mieheen kenen kanssa nainnut.
Vierailija kirjoitti:
Menimme naimisiin nuorina.Minä luin yliopistossa ja valmistuin opettajaksi. Mieheni ei opiskellut mitään, vaan meni rakennuksille töihin. Hän on yhä edelleen tavallinen työmies. Minua hävettää, kun tuttavat tietävät, mitä mies tekee työkseen.
Turhaan häpeät raksaduunarithan ovat tosi seksikkäitä raavaita miehiä.
Minua taas hävettää, kun joku on niin tyhmä, että valitsee itselleen puolison, joka ei hänelle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole takamusta ollenkaan, niin ymmärtäähän sen. Vaikea se on elää sellaisen kanssa, joka ei paskanna ikinä.
No sen ukko on sitäkin enemmän täynnä p askaa puheista päätellen.
Minua hävettää, kun mieheni puhuu kovalla äänellä ja käyttäytyy muutenkin huonosti.