Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Fjällrävenin kånken-reppu mukava kantaa ja onko hyvä ostos? Vai suositteletko perinteisempää reppua?

Vierailija
18.07.2024 |

Olkahihnat näyttävät kapeilta kånken-mallissa. Kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan omaa vesipulloani ei saanut mahtumaan Kånkenin sivutaskuun, joka on vesipullolle tarkoitettu. Eli hukkaan menevät.

Riippuu vesipullon koosta.

Tietysti. Mutta omani ei mahtunut ja se oli yksi syy miksi reppu jäi ostamatta.

Vierailija
22/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö väri repussa vai haalistuuko tai kulahtaako helposti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on hintaansa nähden surkea reppu. Mulla oli lukiossa (eli 30 vuotta sitten) Kånken, eikä se ollut hyvä. Siihen aikaan piti kantaa mukana ihan oikeita oppikirjoja, ja parissa vuodessa repun pohjaan tuli reikiä. Olkahihnojen pehmusteita ei vissiin oltu keksitty vielä, joten ne naurettavan kapeat hihnat upposi hartioihin ja oli todella epämukavat. Repun väri haalistui parissa vuodessa todella paljon, ja lika imeytyi kiinni kankaaseen. Viimeinen niitti oli vetoketjun hajoaminen. En muista paljonko reppu siihen aikaan maksoi, ei varmasti ollut noin ylikallis kuin nyt.

Oma lapseni sai 5 vuotta sitten pitkän kärttämisen jälkeen Kånkenin. Se löytyi jostain poistolaarista hintaan 35  €. Silloin normihinta Prismassa oli 69 €. Olkahihnojen pehmusteet tilattiin erikseen. Oli ihan ok kaksi ekaa kouluvuotta, kun kirjoja ei ollut kuin muutama. Kuitenkin käytössä ilmenivät ihan samat pohjan reikiintyminen, lian pinttyminen ja värin haalistuminen kuin 30 vuotta sittenkin. En missään nimessä maksaisi repusta normaalia hintaa, se taitaa olla jo 80 € kieppeillä. 

Vierailija
24/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kapeat hartiat ja ostin juuri siksi Kånkenin, kun siinä on kapeat olkahihnat jotka ovat lähellä toisiaan. Ainoita reppuja, jossa hihnat eivät tipahtele olkapäiltäni. Mulla on tummansininen väri ja ei ole haalistunut eikä lika näy tuossa sävyssä. Vaaleaa en ostaisi juuri tahraantumisen takia. Hyvin mahtuu tavaraa ja on ollut kestävä, mutta en nyt toki mitään tiiliskiviä ole kannellut.

Vierailija
25/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta muistaako kukaan, kun joskus takavuosina täällä oli joku vaahtoaja joka vihasi suunnattomasti Kånken-reppuja?

Vierailija
26/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hedgrenin reppu kestänyt  kovaa käyttöä jo monta vuotta. Mukava, tilava, vedenkestävä. Itse asiassa ostin keväällä reissuun lähtiessäni käsimatkatavaroillekin isomman Hedgrenin repun. Hyvin toimi, toivon tuollekin pitkää käyttöikää.

Vierailija
27/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta muistaako kukaan, kun joskus takavuosina täällä oli joku vaahtoaja joka vihasi suunnattomasti Kånken-reppuja?

Joo, Kånken-hullu! Raportoi täällä aina näkemiään paskaisia Kånken-reppuja 😀

Vierailija
28/31 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskainen kånken on ajaton klassikko. WT-piireissä ehdoton univormun osa.

Vierailija
29/31 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt suosiota, mutta koska vaikutti näppärän kokoiselta, niin meninpä jokunen vuosi sitten kuitenkin ostamaan sellaiseksi cityrepuksi. Ei siis tarkoitustakaan kantaa painavia lasteja.

Olen ollut positiivisesti yllättynyt repusta; koska aukeaa "kokonaan" eikä ole mitään eri osastoja, menee sinne paljon enemmän tavaraa kuin uskoisi ja on helppo laittaa/ottaa pois tavaraa.

Itsellä käytössä pääosin pyöräillessä ja jos lähtee shoppailemaan, lentokoneessa käsilaukun korvikkeena ym. Tuollaisessa käytössä hihnatkin menevät ihan hyvin. 

En ainoaksi repuksi ostaisi, mutta itselläni hyvä lisä kantovälinevalikoimaan.

Vierailija
30/31 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolussa 80-luvulla reppuna Kånken ja hyvin kesti. Fjällräven taitaa muutenkin olla ekologinen valinta.

Vierailija
31/31 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollakin viinaa kantaa Tallinnasta. Itse kyllä kävisin katsomassa Varustelekan reppuvalikoiman nettisivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme