Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kännykässä operaattorin turvasovellusta?

Vierailija
18.07.2024 |

Oletteko ottaneet? Elisalla maksaa noin 7€/kk, aika hintava. Pärjääkö ilman tuollaista? Täytyykö itse ladata jokin turvasovellus mikäli ei sitä operaattorilta ota?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Android-laitteiden - kuten puhelinten ja tablettien - tietoturvasovelluksista kannata maksaa. Esimerkiksi ilmainen Avast antivirusohjelma on oikein riittävä. Pitkälle pärjää myös, jos ei asenna turhia, huonoja arvosteluita saaneita tai epäilyttäviä sovelluksia puhelimeensa, eikä myöskään anna puhelimen itse asentaa yhtään mitään sovelluksia.

Pidä puhelimesi ohjelmisto päivitettynä, seuraa mistä sovelluksista media varoittelee, asenna ohjelmat ainoastaan luotettavista lähteistä, lue ihmisten arvioita sovelluksista ja huomioi mitä käyttöoikeuksia hankkimasi ohjelmat asennusvaiheessa sekä käytettäessä vaativat niin voit pärjätä jopa ilman AV-softia. Lisää puhelimiin liittyviä turvallisuusohjeita löytyy esimerkiksi täältä https://www.mobiilitietoturva.fi/

Vierailija
22/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan tietoturva, saa 6 laitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhoneen ei tarvitse.

Vierailija
24/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin DNA:lta muutama vuosi sitten. Piti olla viiteen liittymään samalla hinnalla. Eipä saanut asennettua yhteenkään. Eivät osanneet sitä ladata edes liikkeessä minulle kun kävin pyytämässä apua siinä liikkeessä  mistä se melko agressiivisesti myytiin.