Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen jolla on aina silmälasit olla mielestäsi seksikäs?

Vierailija
18.07.2024 |

Miksi voi, miksi ei?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti kysyn, miksi moni käyttää piilareita, jos konsensus on se, että rillit päässäkin voi olla yhtä seksikäs. 

ap

Koska silmälasittomuus on viehättävämpää. Samasta syystä, kuin mies hiukset päässä on viehättävämpi. Tai nainen pitkillä hiuksilla on yleensä viehättävämpi kuin lyhyillä hiuksilla. Tai mies, jolla on sixpack, on viehättävämpi kuin mahakas mies. Tai nainen, joka on 20 on viehättävämpi kuin nainen, joka on 75-vuotias.

Vierailija
22/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Kääääk!  Mää sain rillit!

Nyt ei kukaan musta tykkää kun olen ruma! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen seksikäs nimenomaan on minun silmääni intellektuelli silmälaseja käyttävä kaunotar.

Vierailija
24/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseista irtoaa metallit pinnasta, alla onkin toisenvärinen metalli. Siinä ei ole mitää seksikästä. Lisäksi tummennus pinta voi mennä myös kummalliseksi, jos se on ruiskumaalattu tummennus. Jos joku kokee erikoisia asioita "seksikkääksi", ei ole tutustunut todellisuuteen. Silmälasien alla on ihan nätti tai komea, vain nuoret kauhistuvat laseja. Osa vain tarvitsee ne.

Vierailija
25/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kun sai silmälasit niin pyysin häntä pitämään niitä kun rakastelemme. On kivaa kun laukeaa vaimon kasvoille kun hänellä on lasit päässä.

Yäk! MIten tollasella kuvotuksella edes on vaimo, unia oot nähny!

Vierailija
26/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti kysyn, miksi moni käyttää piilareita, jos konsensus on se, että rillit päässäkin voi olla yhtä seksikäs. 

ap

Et taida olla silmälasien käyttäjä itse. Newsflash: silmälasit ovat ensisijaisesti apuväline, ei mikään seksuaalisuuden ilmaisukeino. On paljon tilanteita jossa silmälasit ovat epäkäytännölliset: silmälasit huurtuvat kosteudesta, hiestä, isoista lämpötilojen muutoksista. Silmälasit voivat valua tai hiostaa jos on kovin kuuma. Ne voivat olla tiellä esim suojalasien käytössä. Linssi voi vaurioitua isoissa lämpötilanmuutoksissa joten eivät ole käytännölliset esim. saunotuksessa tai uuvun avaamisessa tai jos on kuumien lämpöjen kanssa tekemisissä.

Vierailija
27/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No jos ei tykkää käyttää laseja. Joissain töissä ne voivat olla hankalat tai jos tykkää makoilla katsoessa telkkaria, niin lasit painaa naamaa. Syitä on ihan yhtä paljon kuin käyttäjiäkin, jokaisella on oma syynsä.

Vierailija
28/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, toisin kuin mies. Miehellä silmälasit ymmärretään alitajuisesti geneettiseksi heikkoudeksi, mutta naisen kohdalla "heikkoudesta" ei ole mitään haittaa.

Höpöhöpö. Näppispsykologi

Vierailija
29/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et taida olla silmälasien käyttäjä itse. Newsflash: silmälasit ovat ensisijaisesti apuväline, ei mikään seksuaalisuuden ilmaisukeino. On paljon tilanteita jossa silmälasit ovat epäkäytännölliset: silmälasit huurtuvat kosteudesta, hiestä, isoista lämpötilojen muutoksista. Silmälasit voivat valua tai hiostaa jos on kovin kuuma. Ne voivat olla tiellä esim suojalasien käytössä. Linssi voi vaurioitua isoissa lämpötilanmuutoksissa joten eivät ole käytännölliset esim. saunotuksessa tai uuvun avaamisessa tai jos on kuumien lämpöjen kanssa tekemisissä.

Lisäksi urheillessa, liikkuessa eivät pysy ehkä hyvin päässä, voivat rikkoutua, jos käytät isoja kuulokkeita sangat painavat päätä ja korvalehtiä. Suudellessa ovat tiellä😊 (eri)

Vierailija
30/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voi, miksi moni vaivautuu käyttämään piilareita? 

ap

Kuvitteletko, että syy aina  ihmisen kaikkeen toimintaan on halu näyttää hyvältä? Ja toisaalta, ajatteletko, että samat asiat ovat seksikkäitä tai epäseksikkäitä kaikkien ihmisten mielestä?

Vierailija
31/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan yhtä hyvin voisit kysyä, miksi moni käyttää hametta, vaikka sama ihminen olisi seksikäs farkuissakin.

Minulla on silmälasit, mutta en aina käytä niitä. Syy on se, että ne ovat monitehot, ja ne muuttavat hiukan näkökenttää ja sangat peittävät näkökentän laidat. On varmempi olo esim. pyöräillessä, jos en käytä silmälaseja. Itse koen kyllä olevani ehkä jopa paremman näköinen silmälasien kanssa. Niiden sangat sopivat silmien ja hiusten väriin, ja koska minulla on pluslasit, ne tekevät silmistä/katseesta intensiivisemmät. Sen takia joskus valokuvaustilanteessa kaivan silmälasit laukusta, vaikka minulla ei muuten olisi ollut niitä. (Tarvitsen laseja eniten lähinäköön, siksi pärjään välillä ilmankin.)

Vierailija
32/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kun sai silmälasit niin pyysin häntä pitämään niitä kun rakastelemme. On kivaa kun laukeaa vaimon kasvoille kun hänellä on lasit päässä.

Minne vaimosi laukeaa? Onko kiva kun nuolet häntä ja hän squirttaa silmälaseillesi?

Vierailija
33/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää seksikkäältä???

Muualla kuin kotona, jos on parisuhteessa tai baarissa tms. missä haetaan seuraa ja näyttäydytään, jos on sinkku.

Vierailija
34/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mutta minä en ole. 

Vierailija
35/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri.

Vierailija
36/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei, mutta kyse on kokonaisuudesta. Hoikka ja kaunis ihminen näyttää aina hyvältä, oli silmälasit tai mitä hyväänsä päällä.

Vierailija
37/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap luulee, että ihan kaikki asiat tehdään aina seksikkyys mielessä 🥴🙄

Vierailija
38/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen tunnistaa silmälasienkin takaa.

Vierailija
39/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Ja ne otetaan pois, kun aletaan kunnolla pussailla.

Vierailija
40/93 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni sattui työtapaturma. Toinen silmä meni rikki. Pullahti risana poskelle. Vähäksi aikaa ommeltiin kokonaan kiinni.

Nyt silmäreikään asetettu lasisilmä.

Mies on aina ollut komea!

Ihana mies.

Ihana, että näkökyky säilyi hänellä.

Ja on nyt siis taas hyvännäköinen mies!

Ei mulla muuta tästä aiheesta.

Miettikää, mitä v.ttuilette.

Joku voi puhkoa silmänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän