Voi hemmetti, kun tuo mies on tyhma. Se ei kuivaa lapsen ihoa kylvyn jalkeen vaan pistaa vaatteet suoraan maralle iholle! Normaalia?!
Kommentit (11)
Sano miehelles, että kokeilee itse kuinka mukavalta tuntuu...
Mies pitää pyyhkeitä vessassa roikkumassa ja lontsii suihkusta tullessaan vessaan hakemaan pyyhkeitään ja kuivaa sitten vasta itsensä.
-märkäjalka
Olisi kait jo ennen lapsia pitänyt ymmärtää, ettei tuon tasoisella käytännön älykkyydellä ja huolellisuudella varustettua ihmistä voi päästää lapsia hoitaan. Saati jatkaa sen perimää =O
... yllättävän moni isä ei edes koske vauvaan- relaa...
Ja arvatkaapa kaksi kertaa, onko mun autolla ajaminen loppunut? EI TODELLAKAAN! Miehillä on vaan niin onneton itsetunto, ettei ne kestä yhtään palautetta.
Se on velvollisuus eikä mikään porkkana, jolla kiltti vaimo palkitaan. Monet
erilaiset tavat hoitaa lasta voivat olla oikeasti vaarallisia, epäterveellisiä ja lähennellä lapsen rääkkäystä. Kuten se, että lapselle nakataan vaatteet märälle iholle.
Antaa ensin kahden sekunin ilmakylvyn, liehuttaa 3 x vaippaa ilmavirtaa tehostamaan ja pukee sen vaipan. Kaikki ihopoimut jäävät miehen metodilla märiksi, mutta mitäs väliä sillä, kun eukko ei ole näkemässä.
Noilla pesukerroilla se bodykin kastuu melkoisen usein niin, että lieve on märkä napaan asti tai vähintään toinen hiha. Mutta ei se haittaa kun vauva ei valita. Mitäs siitä vaikka iho on märkä ja kylmä.
Äitinä pitää olla iloinen ja onnellinen kun perheen pää hoitaa lastaan, tosin pakotettuna. Naisena minun pitää kuutenkin tyytyä sydämmelliseen ja kilttiin huomautukseen, että mies toimittaisi isän virkaa myöhemminkin.
Äitinä sydän itkee miehen välinpitämätönsä suhtautumista ja raivareita, joita huomauttelu saa aikaiseksi.
Kuinka niin naisen? Ei meillä ole mitään sopimusta siitä, että vauvan, lapsien tai kodin hoito olisi värkistä kiinni. Meidän talous on äidin uran ja työssäkäynnin varassa. Liksa bonuksineen ja päivärahoineen on niin
paljon parempi, että mulla pitäisi olla kaksi miestä tulotasoni päihittämään. Synnytin miehen mankuman vauvan ja palasin töihin ennen virallisen äitiyslomakauden loppumista. Eikö minulla olisi oikeus vaatia kotona olevalta mieheltä kakkapyllyn pesua ja vaipan vaihtoa?