Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja orgasmi.

Vierailija
17.07.2024 |

Nainen, jos pystyt saamaan orgasmin sekä suuseksissä että penetraatiossa, niin kumman valitset mielummin ja miksi?

Nainen, jos pystyt saamaan orgasmin sekä suuseksissä että penetraatiossa, niin kumman valitset mielummin ja miksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi orgasmikin on ihan kiva, mutta penetraatioon verrattuna aika paljon jää vajaaksi. Varmaan ihan siksi, koska mieheni tulee lähes aina samaan aikaan kanssani. Ei vaan pysty pidättelemään itseään. Ihana hetki!

Vierailija
2/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään irti suuseksistä. Se on jotenkin liian kevyttä. Olen käsittääkseni poikkeus naisena. 

En kuitenkaan ole ujo, vaan hyvin estoton. 

Saan todella helposti orgasmeja yhdynnässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää saada suuseksiä (ja sormista tykkään vielä vähemmän). 

Vierailija
4/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään irti suuseksistä. Se on jotenkin liian kevyttä. Olen käsittääkseni poikkeus naisena. 

Sinulta ei oikeastaan edes kysytty. 

Vierailija
5/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiorgasmi on kipakampi ja kestää pidempään. Saan myös yhdynnässä silloin tällöin. Orgasmi on tuolloin syvempi muttei niin voimallinen.

Suuseksiorgasmi on minulle mieluisampi. 

Vierailija
6/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmini on voimakkaampi kun mieheni penis on sisälläni. Saan kyllä suuseksilläkin (ja sormillakin) mutta orgasmi on laimeampi.  

Vierailija
7/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksissä on aivan tajunnanräjäyttävä voimakas pitkä orgasmi, mieheni on tosi hyvä antamaan suuseksiä.

Yhdynnässä sellainen syvempää kumpuava muttei yhtä voimallinen eikä pitkä. Läheisyyden kannalta yhdyntäorgasmi on kivempi, mutta ehdottomasti enemmän nautintoa saan suuseksiorgasmista ja mieluummin niitä otan.

Vierailija
8/8 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin naisilta jotka saavat sekä suuseksillä että yhdynnässä. Tietenkin valitset sen tavan jolla saat vs. tavan josta "et saa mitään irti."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä