Mistä köyhälle laadukkaita ja kestäviä vaatteita kohtuuhinnalla?
Vinkkaa jos tiedät! Kirppiksiä ei kannata ehdottaa. Ei tarvitse olla mitään kallista luksusta, mutta esim. T-paita max 40e? En ole merkkien perään, merkkivaatteetkin voivat olla paskaa laatua. mutta toivoisin vaatteita jotka kestäisivät edes muutaman vuoden muutenkin kuin kaapissa viikattuna. Minulla on vähän vaatteita joten samoja vaatteita tulee käytettyä paljon.
Kommentit (80)
K-citymarket on yllätyävän edullinen vaatekauppa, ostan sieltä paljon toimistovaatteita.
Yksikin sieltä ostettu kevyt jakku, on kestänyt jo viisi vuotta, useista pesuista huolimatta.
Myös edullisia kenkiä olen sieltä löytänyt alennusaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hintaraja on tasoa t-paita max 40€, niin luulisi valikoimaa löytyvän? Esimerkiksi mistä tahansa urheiluliikkeestä voi aloittaa.
Köyhänä hintaraja on noin 5 euroa t-paidalle ja 15 euroa tai 20 euroa housuille ja päällyspaidoille.
:O
Mistä löytyy kunnollisia housuja tai paitoja kahdella kympillä?
Vierailija kirjoitti:
Jos hintaraja on tasoa t-paita max 40€, niin luulisi valikoimaa löytyvän? Esimerkiksi mistä tahansa urheiluliikkeestä voi aloittaa.
Ostin eräästä paikasta paidan ja luulin ostavani hyvän, mutta niin vaan sauma kiersi paidassa ekan pesun jälkeen. Hintakaan ei ole aina tae laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Ostat kangasta ja valmistat itse
Kankaat on kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Osta miesten t-paitoja, ne on paksumpaa ja jämäkämpää materiaalia, kuin naisten lirput.
Just näin!!
Eikä niihin ole printattu mitään typerää eikä niissä ole muumeja sun muuta vastaavaa. Siis kuvitelkaa, naisten vaateosastolla oli myytävä jopa leginsejä joiden lahkeiden alaosaa "koristi" muumit. Lasten vaatteissa ymmärrän muumit mutta en aikuisten naisten.
Vierailija kirjoitti:
Ostat kangasta ja valmistat itse
Minä jos tekisin noin, naapurusto keräisi kolehdin ja veisivät vaatekauppaan. Sitten se vasta hävettäisikin:)
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä laatua ja kestävää mutta halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä laatua ja kestävää mutta halpaa.
Ne muutamat puserot ja housut mitä olen tuolta ostanut, ovat kestäneet käyttöä ja pesua.
Sinä siis olet köyhä ja valmis silti maksamaan pelkästä t-paidasta 40 e ?
Mä ostan kaiken alusvaatteita ja sukkia lukuun ottamatta kirpputorilta. Viimeisin löytö on Betty Barklayn mekko vitosella. Kaikkea löytyy, kun vain malttaa odottaa.
Jos kirpparit ei kelpaa, salaisuus on siinä, että ostaa aina alesta sesongin loppupuolella. Eli on n 9 kk etuajassa vaatetarpeissaan.
Torista olen myös löytänyt suht edullisesti laadukkaita vaatteita ja kenkiä. Kirppareilta löytyy sitten ennemmin sitä parin euron vaatetta, joka ei niin kestä.
Olen jo pitkään ostanut melkein kaikki vaatteeni kirppikseltä. Sieltä löytyy oikeasti tosi hyviä, laadukkaita ja siistejä vaatteita. Olen ostanut sieltä paljon myös laadukkaita kodintekstiilejä.
Olen kokoa 38 ja kengännumeroni on 39, eli olen aika lailla keskikokoa. Se saattaa helpottaa löytämistä. Mutta olen siis löytänyt ihan merkkivaatteita hyvinkin halvalla, siistejä paitapuseroita, suoria housuja, laukkuja. Juuri ostin tosi kauniin uuden lompakon 4 eurolla. Olen jo monta talvea käyttänyt ns. parempana takkina tosi siistiä pitkää villakangastakkia, jonka ostin kirppikseltä. Sen hinta uutena olisi ollut satoja euroja, maksoin siitä 50 e.
Kirppikseltä löytää myös lankoja hyvin halvalla, olen niistä tehnyt käsitöitä. Villapaitoja ja neuletakkeja kudon itse.
Tänä kesänä kävin myös Cittarissa alennusmyynneissä ja löysin tosi kivat ja laadukkaat kengät, jotka oli 70 prosentin alennuksessa. Löysin myös tosi kivan ja siistin peruspaidan 7 eurolla.
Vahva suositus siis kirppiksille, jos tavoite on saada kestäviä ja laadukkaita vaatteita halvalla.
Vanha viisaus mutta köyhän ei kannata halpaa ostaa.
Mulla on kestänyt iha hm:n ja cubuksen halpisrytkyt helposti vuosia.
Mitä ootte ostanu Tokmannilta. Mitkä merkit laadukkaimpia?