Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Näin sen kuuluu mennä. Olympialaisissa mennään eikä meinata. Hyvä Krista.
Kahden SE:n päivä!!! 🥳🥳🥳
Ihan törkeän mahtavaa!!! 💪🏻💪🏻💪🏻😭😭😭🥳🥳🥳
Myönnän että olin Tervon osalta tosi pessimistinen, mutta otan sanani takaisin. Hieno suoritus, toivottavasti sama taktiikka vakioituu niin ihan mitalikin olisi lähellä. Mentaalipuoli aina ollut Kristalla haastava.
Vierailija kirjoitti:
Näin sen kuuluu mennä. Olympialaisissa mennään eikä meinata. Hyvä Krista.
Just näin, ensin tehdään työt ja sit vasta nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
On totta, että jokainen olympialaisissa kilpaileva urheilija on todellakin paikkansa ansannut MUTTA jos urheilijan kausi on mennyt aivan päin honkia, kilpailukykyisiä tuloksia ei ole tullut tai kuntohuippu on ajoittunut aivan väärin, pitääkö siitä huolimatta lähteä tieten tahtoen epäonnistumaan? Arvostaisin enemmän, jos nämä tietyt yksilöt ottaisivat lakin päästä ja toteaisivat suoraan ettei ole realismia kilpailla olympiatasolla ja että arvokisailut jatkuvat seuraavalla kaudella.
Mitäpä tähän nyt vastaisi?
Kahvin ja retiisijuustoleivän aika kohta. Onneksi on tiistaina aamuvuoro.
Nämä av-mammaurheilijat ovat yleisurheilussa paremmassa asemassa muihin naisyleisurheilijoihin nähden. Toki se yksi amerikkalainen naiskuulantyöntäjä on ollut joissakin aikaisemmissa kisoissa oikein kehopositiivinen ja urheillut alushousuissa.
Jestas kun on taas tyhmä haastattelu.
Hienoa!
Suomen menestys on nykyään sen verran huonoa, että jo tuo Krista Tervon finaaliin pääseminen ilahduttaa tosi paljon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pullukkaystävällinen laji tämä moukari.
Ai Tervo veti hyvin? Milloin finaali? Itse olen seurannut sivusilmällä kouluratsastuksen finaalia. Emma Kanerva ei toki mitaleille pääse, mutta yllättävän hyvä sijoitus hänellä!
Joku on poistattanut eilisen kommenttini, missä sanoin Markus Roothia aivan äitinsä näköiseksi. En ilkeillyt, totesin vaan. Oli niin oikea voittaja, sympaattisen oloinen.
Faith kirjoitti:
Hienoa!
Suomen menestys on nykyään sen verran huonoa, että jo tuo Krista Tervon finaaliin pääseminen ilahduttaa tosi paljon.
No kyllä. Paljon enempää ei voi pyytää, jos heittää kaikenlisäksi Suomen ennätyksen.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko mennä sanomaan ton mies kuulantyöntäjille?
Yhdysvaltain nuorella pikakiiturilla Sha'Carri Richardsonilla oli lahkeelliset housut jalassa. Kuten Femke Bolilla. Eli asiallinen kilpailuasua ei estä huipputulosten tekemistä.
Faith kirjoitti:
Hienoa!
Kotkalaisena Tervon finaalin pääsy lämmittää erityisen paljon itseäni. Toki muidenkin aina mutta onhan kyseisellä urheilijalla suosikkiasema aina muiden joukossa. Kotkalaisilla aina ollut Juha Hirvestä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko mennä sanomaan ton mies kuulantyöntäjille?
Mikä nyt itkettää?
Vierailija kirjoitti:
Ai Tervo veti hyvin? Milloin finaali? Itse olen seurannut sivusilmällä kouluratsastuksen finaalia. Emma Kanerva ei toki mitaleille pääse, mutta yllättävän hyvä sijoitus hänellä!
Tiistai 20.55
OMG Krista Tervo