Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noissa ilmiantolomakkeissa on kohdat nimelle ja sähköpostille?

Vierailija
17.07.2024 |

Kuka sellaisen täyttäisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä kyylä paska.

Vierailija
2/3 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina sähköpostin ja pyydän vastausta kysymykseen miksi sanoma oy ylläpitää Suomen suurinta vihapuhe- alustaa.

Hyvä laittaa nimi ja sähköposti koska nyt on niin iso tutkinta meneillään vihapuheesta ja uhkailusta palstalla, poliisi mielellään pyytää myös lisätietoja. Täällä nyt tutkitaan perussuomalaisiin ja heidän äänestäjiinsä kohdistunutta uhkailua ja vihapuhetta. Ainakin itse mielelläni myös todistan oikeudessa tuota uhkailijaa vastaan, saahan siitä palkkionkin- siksi hyvä laittaa omat tiedot aina lomakkeelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina sähköpostin ja pyydän vastausta kysymykseen miksi sanoma oy ylläpitää Suomen suurinta vihapuhe- alustaa.

Hyvä laittaa nimi ja sähköposti koska nyt on niin iso tutkinta meneillään vihapuheesta ja uhkailusta palstalla, poliisi mielellään pyytää myös lisätietoja. Täällä nyt tutkitaan perussuomalaisiin ja heidän äänestäjiinsä kohdistunutta uhkailua ja vihapuhetta. Ainakin itse mielelläni myös todistan oikeudessa tuota uhkailijaa vastaan, saahan siitä palkkionkin- siksi hyvä laittaa omat tiedot aina lomakkeelle

Ai että Persut on nykyään niitä vihapuheen uhreja? :'D anna mun kaikki kestää. Olette liikkiksiä, ihana darvo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi