Voisitteko te vanhemmat ja viisaammat auttaa
Eli, oon päälle kakskymppinen nainen ja deittailu tuntuu olevan helvetin vaikeaa. Oon kaunis ja pidän itestäni huolta nii ulkonäkö ei liity asiaan nyt mitenkää. Mulla ei oo ongelmia nähdä miehiä, ne haluaa aina nähdä. MUTTA ongelma on just siinä että etsin vakavempaa ja tarkotus olisi seuraavan kanssa perustaa perhe mennä naimisii jne. Tottakai sitten haluan perheen kannalta että miehellä on talous kunnossa, auttaa kotitöissä ja siis voitte kuvitella ne vaatimukset kun haluan että arki sujuu molemmilla osa puolilla. Tottakai itselläki talous kunnossa, oma kämppä jne. Tuntuu silti, että usein valitsevat sen helpoimman naisen. Tai no tottakai, helpompi varmaan kivempi, mutta naisten taso on sitten alhasempi.. Missä vaiheessa on edes hyvä tuoda julki näitä mun toiveita tulevaisuudelle? Tuntuu että monet pelästyy sitä ja kuvittelevat et haluan tuon kaiken 2 vuoden sisään. Haluaisin lapsen alle 30v mutta siihen ikään on vielä 8 vuotta niin on myös hyvin aikaa. Pahinta mitä kuvittelen että voi käydä on se että alan seurustelemaan ja eroan 28-30v. Tiedän ettei asiaa oikeastaan voi kontrolloida mutta en halua tuhlata aikaa ja oon siitä tarkka. Kysymys siis kuuluu että missä vaiheessa on hyvä ottaa noi asiat puheeksi, ettei toinen pelästy. Oon suorasananen ja teen sen takia asiat selväksi aika alussa. Miehetkin saa vastata oman mielipiteensä. Niin ja siis en anna miehille sitä seksiä muutamaan ekaan näkemiskertaan, koska huomaan että jotkut testailevat vaan että saisiko musta hetken hupia koska etsivät itse sitä hetken hupia eikä huomioi sitten mun tavotteita tai haluja..
Kommentit (44)
Täysin sekopäistä että ihmisiä yritetään hakea jostain äpistä. Sairasta suorastaan. En ikinä laittaisi itseäni sellaiseen, enkä etsisi ihmistä. Täyttä ajanhukkaa, näkeehän sen näistäkin jokapäiväisistä valituksista täällä.
Kiitos kivoille vastauksille! Jotkut nussii pilkkua ku ei muuta pääse nussimaa. Mua ei kiinnosta onko mun teksti kieliopillisesti oikein täällä :D Mutta joo, teen selväks aika nopsaan mitä haluan ja tiedostan että asiat tapahtuu omalla painolla, mutta se tuntuu pelottavalta kun tietää ettei ole kontrollissa. Tiedän myös että naisena ei ole vaikeaa sitä seksiä saada ja sen takia se ei ole mikää hieno juttu jos mies sitä ehdottelee ja vonkaa. Tämän takia en myöskään harrasta seksiä herkästi, koska tiedän kiintyväni siinä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kivoille vastauksille! Jotkut nussii pilkkua ku ei muuta pääse nussimaa. Mua ei kiinnosta onko mun teksti kieliopillisesti oikein täällä :D Mutta joo, teen selväks aika nopsaan mitä haluan ja tiedostan että asiat tapahtuu omalla painolla, mutta se tuntuu pelottavalta kun tietää ettei ole kontrollissa. Tiedän myös että naisena ei ole vaikeaa sitä seksiä saada ja sen takia se ei ole mikää hieno juttu jos mies sitä ehdottelee ja vonkaa. Tämän takia en myöskään harrasta seksiä herkästi, koska tiedän kiintyväni siinä.
AP
Nussin kyllä eilenkin, kiitos kysymästä :D Ihan oikeasti se kielioppi on monelle dealbreaker ja antaa tosi wt-vaikutelman jos kirjoitat noin kuin kirjoitat. Toisaalta et vissiin hirveen korkeasti koulutettu ole niin jos hakusessa on oman tasoinen mies niin go for it.
Ja lisään, että tapailen 26+ ikäisiä miehiä mutta max 30. Oon miettinyt sitä samaa, että ottavatko ne sitten vielä mun ikästä tosissaan. Mua ei oo helppo huijata, sen tiedostan itsekkin. Kysyn asiat suoraan ja aistin jos joku ei ole niinkuin pitäisi joten huijaamaan mua ei olla päästy :D mut voi olla et kannattavampi keskittyä pari vuotta itteeni ja kattella asiaa uudelleen vanhempana..
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Nussin kyllä eilenkin, kiitos kysymästä :D Ihan oikeasti se kielioppi on monelle dealbreaker ja antaa tosi wt-vaikutelman jos kirjoitat noin kuin kirjoitat. Toisaalta et vissiin hirveen korkeasti koulutettu ole niin jos hakusessa on oman tasoinen mies niin go for it.
Suoraan sanottuna ei kiinnosta onko korkeakoulutettu vai ei. Monilla omia yrityksiä sun muuta ja pärjää oikein mukavasti. Pääasia että niitä tavotteita ja halua kehittyä omalla uralla
Vierailija kirjoitti:
Yritä rakkauven kautta parisuhteeseen niin voipi syntyä perhe.
En koe että pelkkä rakkaus riittää:/ Se tarvii aika paljon muutakin.. Pitkä suhde siis
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Onko sulla? Oot ilmeisesti amiskoulutettu ja sun elämän pääpointti kuulostaa olevan perheen perustaminen. Aika harvassa on miehet, jotka itse ovat kunnianhimoisia ja tyytyvät amiskoulutettuun naiseen, jolla ei ole urahaaveita vaikka kämppä periaatteessa löytyisikin.
Oot varmaan oikeassa siinä että oot vielä liian nuori. Sun haaveet tulee vielä muuttumaan ja sun persoonasta tulee toivottavasti häviämään sellainen tietynlainen itsekeskeisyys, lumihiutaleus ja kärkkäys mitkä sun kirjoituksista paistaa. Ihan realistinen ajatus pitää pari vuotta taukoa deittailusta ja tutustua omaan itseen ja itsesi kehittämiseen, koska suoraan sanottuna et tällä hetkellä vaikuta miltään ideaalivaimomateriaalilta. Hyvä siitä tulee kun saat vähän näkökulmaa elämään, sulla on oikeasti melkein 20 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos 22-vuotiaana pahinta mitä voit kuvitella on, että olet vielä 28-vuotiaana lapseton niin aika helppo päätellä miksi miehet eivät halua sitoutua. Parisuhde ensin, sitten tulevaisuuden suunnittelu, ei kukaan mies halua leikkiä osaansa sinun suunnittelemassa juonessa. Saatat saada lapsen ensi vuonna, 29-vuotiaana, 38-vuotiaana tai et koskaan ja se sinun täytyy hyväksyä.
Mut jos se on jotain mitä mä tahdon niin kai mä saan siitä haaveilla ja yrittää sitä tavoitella? En nää ideaa lähtee parisuhteeseen ihmisen kanssa ja vaan toivoo ja lotota et hmm haluaakohan tää joskus lapsia tai naimisii? En mä ihan huvin vuoks ala seurustelemaa pari vuotta päättyen siihen että halutaan eri asioita tulevaisuudessa.. Kyse onkin siitä että löytäisin miehen kuka haluaa samoja asioita?
Kiinnostaa kyllä kun en missään kohtaa maininnut että mun kumppanin pitää olla käyny korkeakoulun. Miks se tuntuu olevan kaikilla nyt niin tärkee? Mun kokemuksella ne on oikeesti niitä aika helvetin tyhmiä ihmisiä muuten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 22-vuotiaana pahinta mitä voit kuvitella on, että olet vielä 28-vuotiaana lapseton niin aika helppo päätellä miksi miehet eivät halua sitoutua. Parisuhde ensin, sitten tulevaisuuden suunnittelu, ei kukaan mies halua leikkiä osaansa sinun suunnittelemassa juonessa. Saatat saada lapsen ensi vuonna, 29-vuotiaana, 38-vuotiaana tai et koskaan ja se sinun täytyy hyväksyä.
Mut jos se on jotain mitä mä tahdon niin kai mä saan siitä haaveilla ja yrittää sitä tavoitella? En nää ideaa lähtee parisuhteeseen ihmisen kanssa ja vaan toivoo ja lotota et hmm haluaakohan tää joskus lapsia tai naimisii? En mä ihan huvin vuoks ala seurustelemaa pari vuotta päättyen siihen että halutaan eri asioita tulevaisuudessa.. Kyse onkin siitä että löytäisin miehen kuka haluaa samoja asioita?
Totta kai parisuhteen alussa pitää keskustella tulevaisuuden haaveista ja niistä lapsistakin. Sä vaan kuulostat siltä että ainoa syy miksi haluat parisuhteen on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä kun en missään kohtaa maininnut että mun kumppanin pitää olla käyny korkeakoulun. Miks se tuntuu olevan kaikilla nyt niin tärkee? Mun kokemuksella ne on oikeesti niitä aika helvetin tyhmiä ihmisiä muuten :D
Taidat ihan oikeasti vaan olla wt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai parisuhteen alussa p
No siis joo, oma perhe tarkottaa itselle rakkauden täyteistä elämää automaattisesti.. Oon kyllä seurustellut pari kertaa elämäni aikana mutta en koe että oon ollut koskaan rakastunut
Ap, ihan rehellisesti - oot omienkin sanomiesi mukaan suorapuheinen, olet tyhmä, kieliopissasi on ongelmia sekä lukemisen ymmärtämisen että kirjoittamisen suhteen ja haaveesi ovat naiiveja. Et ole kovin hyvä tyyppi vaikka hyvännäköinen olisitkin, etkä mikään erityisen korkeatasoinen parisuhde-ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et voikaan saada lapsia? Onko parisuhde silloin turha?
Ei parisuhde ole turha kunhan molemmat osapuolet on silloin onnellisia ja tulevaisuuden suunnitelmat sopivat molemmille. Mutta kyllähän sen sydämmen särkisi jos ei omaa lasta pystyisi hankkimaan.
Voit kertoa tavoitteistasi ja toiveistasi missä vaiheessa seurustelua tahansa: kaikki riippuu siitä miten asetat sanasi ja miten esität asiasi.
Kannattaa hommata mies 35-40v ikähaarukasta niin eivät enää leiki leikkejä. Myös luettelemasi vaatimukset yleensä hallinnassa.
Ihmeellistä vinkumista kieliopista. Esittelyteksti on hyvä olla deittisivulla kirjakielellä ehkä, mutta viestit puhekielellä. Itse en tykkää jutella jos keskustelija käyttää kirjakieltä. Jos olisin ap sinä, lähestyisin jotain miestä kahvilassa tai kesäisellä kadulla kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä vinkumista kieliopista. Esittelyteksti on hyvä olla deittisivulla kirjakielellä ehkä, mutta viestit puhekielellä. Itse en tykkää jutella jos keskustelija käyttää kirjakieltä. Jos olisin ap sinä, lähestyisin jotain miestä kahvilassa tai kesäisellä kadulla kaupungilla.
Tässä kyllä on mulla ongelmaa etten oo ikinä lähestyny miestä kasvotusten enkä tiedä pystynkö siihen..
Yksikään vakavastiotettava 27-vuotias ei tapaile 22-vuotiasta sitoutumistarkoituksessa vaan siksi että se on nuori ja nätti ja helposti huijattavissa.