ALV:n nousu - missä jo näkyy?
Missä kaikkialla alvn nousu teille jo näkyy ja kuinka paljon arvelet, että se kokonaisuudessaan vaikuttaa?
DNA:lta tuli jo varoitusviesti. Varmaan moni pulju nostaa hintoja hyvällä tekosyyllä yli alvin nousun.
Aiotko vähentää kulutusta?
Kommentit (8)
ALV:n nousun jälkeen kannattaa kilpailuttaa kaikki sopimukset.
Aion itse olla jatkossa supertarkka ruokakaupan suhteen, teen jo nyt terveellisten mutta edullisten kotiruokien listaa. Einekset ja heräteostokset + herkut on se eka tilkittävä rahareikä.
Näkyy ihmisten ärtymyksenä enkä aio vähentää kulutusta mutta aion lisätä hallitusta kritisoivia kirjoituksia entisestään.
Vierailija kirjoitti:
ALV:n nousun jälkeen kannattaa kilpailuttaa kaikki sopimukset.
Aion itse olla jatkossa supertarkka ruokakaupan suhteen, teen jo nyt terveellisten mutta edullisten kotiruokien listaa. Einekset ja heräteostokset + herkut on se eka tilkittävä rahareikä.
Elämä on ollut tätä samaa "nyt pitää säästää" oikeastaan aina.
Kuinkahan kauan tämä lama kestää..? Vai onko tämä uusi normaali.
Kaupungin terveyspalvelut myy jo täysin eioota, yksityiselle vaan usuttavat.
Lapsemme ovat 16, 13 ja 10. Yksikään ei ole päässyt vielä kertaakaan hammaslääkäriin kunnallisella, vain hygienistille. Hiljaisuudessa käytän yksityisellä. Kohta Suomi haisee hammasmädälle.
Mua kiinnostaa se, että mitä nuo operaattorit tekevät noille x.99€ hinnoille. Jos alvi nostaa esim. 17.99€ liittymän jonnekkin 18.20€ niin myyvätkö uutena tolla hinnalla vai onko uusille asiakkaille taas 17.99€ eli ns. ottavat takkiin tuon hinnan
Palstalla