18v tytär seurustelee 35v miehen kanssa
Olen järkyttynyt. 18v tyttäreni on alkanut suhteeseen 35v miehen kanssa.
Tyttäreni väittää että mies oikeasti rakastaa häntä ja on valmis vakavaan suhteeseen hänen kanssaan. Epäilen myös että tämä mies ostelee mm. merkkivaatteita tytölleni, kun kalliita vaatteita on alkanut ilmestyä nurkkiin entistä enemmän.
Minua iljettää ja surettaa ajatus että joku namusetä on manipuloinut tyttäreni leikkikalukseen :(
Miten sinä toimisit tässä tilanteessa?Hyväksyisitkö että 18v tyttäresi olisi 35v kanssa?
Kommentit (66)
Ei taida olla kovin kaunis tytär.
Pitäisin itseäni täysin kelvottomana, jos 35-vuotiaana tuntisin mitään kiinnostusta teineihin. Siis millaisissa piireissä nämä pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 33-vuotias kun löysin vaimoni joka oli 19. Nyt yhdessä 12 vuotta ja paremmin meillä menee kuin suurimmalla osalla kavereista, tutuista tai työtovereista.
Hyi hitto!
Sinä et ole koskaan ollut edes treffeillä.😂
Ai enkö ole? 🤣
Itse aloin 19v seurustelemaan yli 50v miehen kanssa, enkä päivääkään katunut.
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai tiukkaa tiukkaa
Oli, ei enää.
T: Iso Jorma
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai tiukkaa tiukkaa
Voin kertoa, että ei mene noin. Nuo ovat henkilökohtaisia ominaisuuksia, eivät ikään sidonnaisia. Siis normaalisti ja alle keski-iän.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin 19v seurustelemaan yli 50v miehen kanssa, enkä päivääkään katunut.
Daddy issues?
Tyttäresi on nyt aikuinen, lakkaa olemasta ahdasmielinen.
Trolli. Jos olisi omalla kohdallani niin setämies katuisi syvästi.
Mitä tuumattaisiin, jos olisikin 18 v poika ja 35 v nainen? Olisko vähän sairasta?
Otat sen miehen henkkarit ja syntymä ajan nimen ja se maksaa elatusmaksut käsket jättää ehkäisyn niin saat lapsenlapsia.Ukko maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai tiukkaa tiukkaa
Voin kertoa, että ei mene noin. Nuo ovat henkilökohtaisia ominaisuuksia, eivät ikään sidonnaisia. Siis normaalisti ja alle keski-iän.
Vanhan löysän naisen höpötyksiä.
Itse pyörin tuon ikäisenä kolmekymppisten miesten kanssa. Se oli jännittävää, kun sai paljon huomiota, jota vailla olin epätoivoisesti. Nyt aikuisena mietin kyllä, että miten ne aikuiset miehet kehtasivat lähes lapsen kanssa olla?
Ei sentään Dannyn kanssa. Vanhemmat miehet tykkää mehukkaista 18vee tytöistä. Pitäisköhän itekin vaihtaa paljon nuorempaan
Iso D tulee teidän kahvipöytään seuraavaksi vävyehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen tuon 35v miehen puolesta
T: setämies
Alkaako sun etunimi O:lla?
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 33-vuotias kun löysin vaimoni joka oli 19. Nyt yhdessä 12 vuotta ja paremmin meillä menee kuin suurimmalla osalla kavereista, tutuista tai työtovereista.
Niin kyllähän lähtökohtaisesti miehen ja naisen välinen kipinä ja eroottinen dynamiikka toteutuu kun on tuollainen reilu ikäero. Noilla 19v jannuilla kun ei kertakaikkisesti ole keskimäärin muuta tarjottavaa kuin energiaa, mahdollinen hyvä ulkonäkö ja taito nauraa tauotta viettäessään aikaa kavereidensa kanssa. Sitten suurimmalla osalla ei ole edes mitään noista edellämainituista, on ainoastaan taito pelata pleikkaria.
Mutta vaikka tämä totta olisikin, niin provosointia ja ärsytystä varmasti lähinnä aiheuttaa.
Nuorista neidoista muuten sanottava sellainen asia, että vaikka joku 18-19 v olisi varsinaiselta elämänkokemukseltaan täysi noviisi ja tulee kyllä olemaankin sitä vähintään 25-vuotiaaksi saakka, niin hän voi olla mies/poika-asioissa jo hyvinkin kokenut.
Osa tytöistä nimittäin kehittyy jo todella nuorina pois siitä hymistelevästä pikkutytöstä ja alkavat kontrolloimaan kenelle pojille antavat huomiota ja kenelle eivät. Ja sellaisen kun on aloittanut 13-vuotiaana, niin eivät välttämättä ole 19-vuotiaana ihan niin mistään mitään tietämättömiä kuin voisi luulla.
Tavatonta
<p>https://crop.kaleva.fi/YmMEP2Thbe7Lm6M1keoLgB90NbA=/2600x0/smart/https%…;