Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies sanoi ettei ole naisen kanssa seksin takia.

Vierailija
16.07.2024 |

Seksiä olisi luvassa vasta ehkä 6 kk päästä tutustumisesta. Täytyy varmaan lopettaa tapailu pian.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei ole panomiehiä jotka haluaa helpon naisen.

Vierailija
2/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, ei kaikki miehet ole helppoja vaikka hyvin monet on. Mutta puoli vuotta on niin pitkä aika että ei sitä miestä luultavasti kiinnosta seksi ollenkaan. En mä sellaista ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksi kiinnosta niin sitten naisen rahat ja omaisuus ainakin.

Vierailija
4/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ei kaikki miehet ole helppoja vaikka hyvin monet on. Mutta puoli vuotta on niin pitkä aika että ei sitä miestä luultavasti kiinnosta seksi ollenkaan. En mä sellaista ottaisi.

Puoli vuotta on aika lyhyt aika tutustua kun tosissaan haluaa hyvän kumppanin loppuiäkseen. Monikaan ei näytä tajuavan millainen kiima siinä toista kohtaan kehittyykään puolin ja toisin, kun mukana on voimistuva rakkaus ihastumisen lisäksi.

Vierailija
5/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän halusi kokeilla, kuinka reagoit; sanoi mieluummin vähän yli kuin ali. Sitä paitsi kuka oikeasti laskee tapailukertoja tai katsoo kalenterista, että milloikas viimeistään tulsii harrastaa seksiä henkilön (naisen tai miehen)  kanssa, johon on vasta tutustumassa. - Tai ehkä itse olen vain sinisilmäine ja hölmö mies kun kuvittelen, että kylläseksin aika sitten koittaa ja tapahtuu kun on niin tarkoitettu. Ja ellei niin sitten ei. Mutta tässäkö syy siihjen onkin miski olen päässyt usein enempi kaveriski kuin parisuhteeseen naisen kanssa. - Pitäsi vain mahdollsimman pian harrastaa yrittää päästä harrastamaan seksiä, koska jos nainen olsi siihen valmis, niin olsiko hön kovin uskottava, jos hän sen jälkeine sanoisi, ettei muuten tunne lainkaan sitä oikealaita kemiaa, jotta saatati edes harkita parisuhteeseen etenemistä. 

Vierailija
6/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nykynainen haluaa ensisijaisesti laadukasta seksiä. Ihan sama mitä hän muilla jutuilla yrittää peitellä.

Naista ajaa hormonit ihan kuten miestäkin. Panoo, panoo, panoo, panoo, panoo, panoo, panoo, panoo, panoo,

Vierailija
7/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteistaktiikkaa tai aseksuaali. 

Vierailija
8/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta on aika lyhyt aika tutustua kun tosissaan haluaa hyvän kumppanin loppuiäkseen. Monikaan ei näytä tajuavan millainen kiima siinä toista kohtaan kehittyykään puolin ja toisin, kun mukana on voimistuva rakkaus ihastumisen lisäksi.

HYVÄ ET JOKU SANOO TÄMÄN ÄÄNEEN... ei ole koskaan ollut juttukaveria jonka kanssa olisin voinut keskustella mitä mulle tapahtui kun rakastuin alle 19 v pari vuotta vanhempaan mieheen joka oli juuri mennyt naimisiin ikäiseni naisen kanssa. Siis meillä ei ollut mitään seksiä ja luulin tulevani hulluksi eli mun kanssa ei lähdetty pettämään mutta erohan sille tuli... ja sit viina jne... Se pakko-ei-seksisä sitten kääntyi fyysisiksi oireiksi jotka lääkäri esitti masennukseksi. Sitten kun ensimmäinen seuraava kandidaatti ilmestyi näyttämölle niin en kyllä missään kiimassa hänen kanssaan tainnut olla mutta 'ländinpä mukaan'... ja raskauduin välittömästi = luontokin hoitaa jotain=??? 

Vierailija
9/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYVÄ ET JOKU SANOO TÄMÄN ÄÄNEEN... ei ole koskaan ollut juttukaveria jonka kanssa olisin voinut keskustella mitä mulle tapahtui kun rakastuin alle 19 v pari vuotta vanhempaan mieheen joka oli juuri mennyt naimisiin ikäiseni naisen kanssa. Siis meillä ei ollut mi

Ihan karsea tarina, Hyi olkoon!

Vierailija
10/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helpon naisen" . voi jumalauta! Mikä sellainen on, mielestäsi?

Vierailija
11/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helpon naisen" . voi jumalauta! Mikä sellainen on, mielestäsi?

Sellainen joka antaa helposti ja usealle.