Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko itsetehtyjä akryylimaalauksia jos oliis kissaaiheita?

Vierailija
16.07.2024 |

aika harvoin näkee tuollaisia niin olisko kelpo bisnes idea?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi, ei kukaan osta

Vierailija
2/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais. Mutta ainoat kaupaksi menevät itsetehdyt tuherrukset lienevät kissa- tai koira-aiheisia, koska niiden omistajat ovat sekopäisiä hössöttäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. En ole eläimistä kiinnostunut joten en ostaisi myöskään mitään eläinaiheisia tauluja. Ehkä lapselle jotain lapsi-tyylistä mutta en mitään ns. tosissaan tehtyä. Pihalla olevia pupuja ja oravia on ihan kiva katsella mutta se riittää mulle. 

Vierailija
4/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostais. Mutta ainoat kaupaksi menevät itsetehdyt tuherrukset lienevät kissa- tai koira-aiheisia, koska niiden omistajat ovat sekopäisiä hössöttäjiä.

Itse tehtyä kaikki taide on.

Vierailija
5/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tehtyä kaikki taide on.

Taide??

Vierailija
6/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat aina koettavat syytellä työttömiä laiskoiksi että mitään ei muka yritetä, mutta sitten ne ei edes osta tällaisia omatekoisia taideluomuksiakaan, pitää olla joku Van Gogh ennenkuin kelpaisi, ei taiteen vuoksi, mutta "sijoitusinstrumentin" vuoksi ja silloinkin vain jos halvalla saa... :/

Vierailija
7/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mä haluisin katsella kissoja seinilläni? ehkä jos olisin kissaihminen

Vierailija
8/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tämä aloitus olisi ollut täällä ennenkin.

Vierailija
9/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
10/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä kiven kolossa olet elänyt jos koet akryylimaalaukset kissoista olevan harvinaisia, se kun on yksi yleisimpiä aiheita koskaan. Vähän kuin sanoisi, että maisemataulut olisi uniikki idea. Ei kai kukaan ennen minua ole maisematauluja tehnyt, eihän?

Toisekseen itsetehty taide ei myy. Voit maalata kuusi tuntia taulua ja olla aidosti hyvä maalari ja silti kymppi voi olla taulusta liikaa. Ja se tismalleen sama taulu voi olla tuhannessa jos sinulla on verkosto ja nimeä, mikään itse taulussa ei silti muutu. 

Taide myy vain jos omaat nimeä, osaat verkostoitua ja matkassa mukana paljon tuuria sekä sattumaa. Sekä tietysti aina valtavasti työtä ja panostusta.

Maalaa kissoista vaikka kristillisiä ikoni tauluja, se jo sen verran omaperäinen idea että joku voi vitosia maksaakin. 

Vierailija
11/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tyylistä ja värimaailmasta. Periaatteessa joo, voisin ostaa jos miellyttäisi silmää. 

Akryylimaalaukset eivät vaan ole pääsääntöisesti suosikkejani. 

Vierailija
12/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, jos olisi realistinen maalaus. Pitää olla jotain taidetta siinä mukana. 

Vierailija
13/13 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tämä aloitus olisi ollut täällä ennenkin.

Ja tori.fi joku tosiaan myy tekemäänsä akryyli"taidetta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan