Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorilla naisilla on langanlaiha vyötärö?

Vierailija
16.07.2024 |

Ja mihin se häviää iän myötä ilman että lihoo?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva siirtyy iän myötä alavartalosta keskivartaloon ja lantionluut levenevät, mikä leventää myös vyötäröä.

Vierailija
2/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, ei kaikilla ole. Ja ei se lihomatta häviä, suurin osa vaan tuppaa lihomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet venyttää vatsalihakset ja muut kudokset leveälle. Osalla valtava railo suorien vatsalihasten välissä kun ne raskausaikana venyttyvät erilleen vatsan sivuille.

Vierailija
4/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennus vie aikaa.

Vierailija
5/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit, ei kaikilla ole. Ja ei se lihomatta häviä, suurin osa vaan tuppaa lihomaan.

Minulla ainakin hävisi. Bmi on 19 ja risat, vyötärö 70 cm. Vatsan saa litteäksi kyllä, mutta kapeammaksi ei millään.

Ap

Vierailija
6/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei positiivinen keho hetkessä tule, se vaatii vuosien harrastuneisuuden.

Vierailija
7/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaaliset muutokset muokkaavat kehoa. Lihomisen lisäksi.

Vierailija
8/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää myöten rakenteet painuu kasaan painovoiman vaikutuksesta. Plus raskaudet venyttää. Aineenvaihduntakin hidastuu, osalle tulee ylipainoa päälle.

Vierailija
9/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä vartalon muoto tulee. Katso äitiä niin näet tyttären aikuisena. Yleensä tiimalasivartaloiset naiset, äidit mukaanlukien, haluavat säilyttää vyötärönsä. Tytär saa kotoa naisen mallin. Onhan se nyt järkevämpää pukeutua itselle sopiviin vaatteisiin koko elämänsä niin ei tarvitse ostaa välillä isoja kokoja ja taas palata entisiin. Tuo on myös rahallisesti kannattavaa ostaa täydennystä vaatekaappiin eikä joutua ostamaan kaikki uusia lihomisen takia.

Vierailija
10/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehiä varten. Lantio ja takapuoli eli hedelmällisyys korostuu.

Vierailija
11/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin hävisi. Bmi on 19 ja risat, vyötärö 70 cm. Vatsan saa litteäksi kyllä, mutta kapeammaksi ei millään.

Ap

Ahaa, tää olikin tällainen ketju että halusit kehuskella mitoillasi :D kiva kapea vyötärö sulla on, onnea, hyvää kesän jatkoa

Vierailija
12/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä vartalon muoto tulee. Katso äitiä niin näet tyttären aikuisena. Yleensä tiimalasivartaloiset naiset, äidit mukaanlukien, haluavat säilyttää vyötärönsä. Tytär saa kotoa naisen mallin. Onhan se nyt järkevämpää pukeutua itselle sopiviin vaatteisiin koko elämänsä niin ei tarvitse ostaa välillä isoja kokoja ja taas palata entisiin. Tuo on myös rahallisesti kannattavaa ostaa täydennystä vaatekaappiin eikä joutua ostamaan kaikki uusia lihomisen takia.

Miten joku viittii kirjoittaa tällaista pskaa? Tytär saa kotoa naisen mallin eli huolehtii linjoistaan? Sekö on naisen tärkein tehtävä?

Vierailija
13/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas? Palstan perus: miksi naiset sitä tätä tota. Arrrgghh!! 

Vierailija
14/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa, tää olikin tällainen ketju että halusit kehuskella mitoillasi :D kiva kapea vyötärö sulla on, onnea, hyvää kesän jatkoa

Ei se ole kapea :D Olen vaan litteä ja mietin, että miksi en ole enää kapea.

Ap

Vierailija
15/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen ainakin viisi 40 - 53  -vuotiasta naisia, joilla on ampiaisvyötärö. Heistä kahta lukuunottamatta kaikki työskentelevät sivutoimisesti jooga-ohjaajina. Molemmat niistä jotka ei ohjaa, harrastaa joogaa tai pilatesta. Yksi myös tanssii. Kaikkien BMI on alipainon rajoilla.

Veikkaan, että avaintekijänä on matala rasvaprosentti ja kunnossa oleva core.

Vierailija
16/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään häviä. 

Vierailija
17/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon miettinyt miksi nuorilla on usein siro yläkroppa esim rintalasta ja kädet. Suureneeko ne luut vanhemmiten?? 

Vierailija
18/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku viittii kirjoittaa tällaista pskaa? Tytär saa kotoa naisen mallin eli huolehtii linjoistaan? Sekö on naisen tärkein tehtävä?

Terveelliset elämäntavat on tärkeitä, kyllä...kuinka vähä-älyinen täytyy olla jos ei sitä käsitä?

Vierailija
19/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon miettinyt miksi nuorilla on usein siro yläkroppa esim rintalasta ja kädet. Suureneeko ne luut vanhemmiten?? 

Lantionluut ainakin suurenee ja sen myötä myös vyötärö. Siitä löytyy googlesta tutkimus.

Vierailija
20/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias ja yhtä langanlaiha ruipelo kuin parikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän