Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hyvin tienaavia?

Vierailija
16.07.2024 |

Hyvin menee eikä hallituksen leikkaukset paljoa paina!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan

Vierailija
2/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita. Olet Suomen ainoa.

Muiden tienestit menevät kelaihmisille ja eläkeläisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kiva kurkistaa ns. heikomman aineksen ajatusmaailmaan. Ja onhan se aika erilainen kun meidän menestyjien

Vierailija
4/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kiva kurkistaa ns. heikomman aineksen ajatusmaailmaan. Ja onhan se aika erilainen kun meidän menestyjien

Kuin*

Vierailija
5/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin*

Omat keskustelunaiheet ovat sijoitukset ja niiden tuotto, matkustelu, viinit jne. heikompi aines keskustelee persuista, tuista, maikkarin tv-ohjelmista jne.

Vierailija
6/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin*

Omat keskustelunaiheet ovat sijoitukset ja niiden tuotto, matkustelu, viinit jne. heikompi aines keskustelee persuista, tuista, maikkarin tv-ohjelmista jne.

No onpas sivistynyttä kerrassaan...

Vierailija
7/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vielä niin on 2 miltsiä pörssissä pörisemässä!

Vierailija
8/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on hyvin tienaava...Itellä osake ja uusi auto tulossa. Velkaa on mutta rahaa sitä siihenkin tarvitaan ja rahaa jääkin vielä reilusti kuukaudessa. Ei tarvitsisi työttömyydenkään takia luopua mistään. Toki oikeasti varakas omistaa sen millä ajaa ja missä asuu. Mut tienaan kyllä omasta mielestäni hyvin.

Vierailija
9/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos romahtaa ja ei ole enää yhtään.

Vierailija
10/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tällä palstalla useita työttömiä, joilla on varaa notkua täällä aamusta iltaan.

Vierailija
11/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikkoa on ollut ainakin helsingin pörssissä viimeisien vuosien aikana

Vierailija
12/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin*

Kyllä mä sanoisin, että nykypäivänä matkustelu ei ole sivistyneen merkki, jos lentomatkailua harrastaa. Viininkään litkiminen ei sen vähemmäksi alkoholiongelmaa tee, jos se viini on suuressa roolissa elämässä. 

Vierailija
13/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Onhan tällä palstalla useita työttömiä, joilla on varaa notkua täällä aamusta iltaan.

Ne on työttömiä persutrolleja

Vierailija
14/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, jopa 0,2% kansasta on yli sen 150k tienaavia hyvätuloisia. Valtava joukko siis.

Vierailija
15/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee mutta mulla on myös sen verran sivistystä ja empatiaakin että en sitä muiden naamaan hiero. Mitkään snobipiirit ei mua ole koskaan kiinnostanut, oon ihan tavallinen, vaikka varallisuutta onkin jonkun verran keskivertoa enemmän. 

Vierailija
16/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin*

Kyllä mä sanoisin, että nykypäivänä matkustelu ei ole sivistyneen merkki, jos lentomatkailua harrastaa. Viininkään litkiminen ei sen vähemmäksi alkoholiongelmaa tee, jos se viini on suuressa roolissa elämässä. 

Viherpiipertäjät voi pysyä poissa keskustelusta, voit jatkaa hyvesignalointia yksinäsi

Vierailija
17/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos romahtaa ja ei ole enää yhtään.

Milloin näin on viimeksi käynyt? Eri

Vierailija
18/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että tienaan sillä olen hyvin ansaitulla eläkkeellä.

Eläkkeeni on hyvin riittävä ja tulen oikein hyvin toimeen.  Asun ja elän yksin.

Saan osan eläkettä Suomesta ja isomman osan Norjasta missä olen asunut pian 30 vuotta. 

Suomen hallituksen toimet eivät minuun ole mitenkään koskeneet, paitsi että olen hyvin vihainen ja myös Suomen kansalle.  Ette ole syyttömiä siihen missä nyt olette. No, se siitä.

Nuorille antaisin neuvon että miettikää ja harkitkaa ja olkaa kaukaa viisaita.  Muistakaa että teillä on vuosia elämää edessä,  sen takia on suunniteltava ja toimittava jo nyt!  Ei pidä jäädä ajelehtimaan ja toimetttomana antaa asioittten tapahtua.  Mahdollisuuksia on jos vain uskaltaa niihin tarttua, tiedän omalta kohdaltani.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme