Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko " normaalia" että lesbo " yliesittää" lesbouttaan?

Vierailija
03.02.2007 |

Sori tyhmä otsikko. siis, minulla on ystävä joka on lesbo. ja on ihan varmasti, koska on asunut jo vuosia puolisonsa (nainen..) kanssa. hän on kyllä hyvä ystäväni, oli jo vuosia ennen kuin kertoi seksuaalisesta suuntautumisestaan, ja kun kertoi, on pysynyt ihan yhtä hyvänä ystävänä sen jälkeenkin. Minua vain ärsyttää hänen " ylilesboutensa" , eli siitä pitää puhua koko ajan, ja sitä pitää tuoda esille koko ajan. Nähdään harvoin kun asumme eri paikkakunnilla, mutta kun nähdään, niin esim. katsoo netissä naisten kuvia ja kertoo ketä voisi panna ja ketä ei, melkein kaikki -90 prossaa- hänen ystäväpiiristään on lesboja, jne jne. no, kerron lisää esimerkkejä kun muistan. minä esimerkiksi en tuo heterouttani todellakaan samalla tavalla esiin, en, vaikka olen sinkku ja voisin katsella miehiä ja puhua ääneen ketä voisin panna ja ketä en. Mutta en tee niin, koska minun ei tarvitse korostaa heterouttani.

Onko tämä ystäväni jotenkin epävarma, huonon itsetunnon omaava?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisit hänestä, jos hän olisi hetero ja toimisi samalla tavoin? (Siis esittelisi miesten kuvia, kertoisi ketä voisi panna jne.)

Vierailija
2/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jollain muulla negatiivisella. Ehkäpä se ystäväsi saa vaan niin hyvää seksiä, että se on koko ajan hällä mielessä ;). Jospa se katsoo että sä olet niin hyvä ystävä, ettei sun kanssa tarvitse sensuroida puheitaan. Lesboille lesbous on toki isompi juttu kuin heteroille heterous, sehän on selvää, kun yhteiskunta suhtautuu lesbouteen niin kuin suhtautuu, onneksi nyt jo vähän suvaitsevammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätäkin olen miettinyt, mutta olen 99 prosentin varma, että jos olisi hetero, ei hän puhuisi näin. Tunsimme vuosia ennen kuin ystäväni kertoi minulle että on lesbo, eikä sitä ennen puhunut näin. nyt koko ajan, jos esim puhumme jostain naisesta, sanoo " sitäkin voisin panna" .. ? muitakin esimerkkejä on jos nyt vain tulisi mieleen..

Vierailija
4/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli yhdessä vaiheessa jo heterokin taas, ja sillä on kyllä muutenkin jotain ongelmia itsensä kanssa, siis ei oikein tunnu itsekään tietävän kuka on... oli jo menossa yhden naisen kanssa naimisiin,mutt asitten hakkas sen ja se juttu peruuntui. sitten ilmoitti kaikille että on hetero(ei siis bi), mutta nyt seurustelee taas naisen kanssa... sen isä on jättäny perheensä joskus aikanaan, kun lähti toisen miehen matkaan. en tiedä onko siinä jokin syy miksi edelleen tää kolmekymppinen " etsii itseään" . muuten kyllä mukava tyyppi, ja mua kohtaan aina ihan asiallinen. ei siis tunneta mitenkään hyvin, on samassa paikassa töissä kuin missä käyn silloin tällöin ns." ruuhka-apulaisena"

Vierailija
5/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia on ainoastaan miettiä koko ajan mikä on normaalia ja mikä epä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi