Miksi amerikkalaista elämänmenoa vihataan niin paljon Suomessa?
Kommentit (102)
Suomessahan diggaillaan Usasta aina pressaa, mediaa ja politiikkaa myöten. Juniorit lisäksi seuraavat nettibimboja ja kopioivat laifstailin.
Kyseessä on kuitenkin sotarikoksiin jatkuvasti syyllistyvä, aggressiivinen imperialistinen maa, johon on kansakunnan dnassa koodattu aseet ja väkivalta - läpäisee koko kulttuurin.
Neuvostoliiton aikainen _totaalinen aivopesu_ toimii, edelleen. Mutta vain niillä harvoilla ja _rumilla_ hölösillä ja turmioilla joilla ei elämässä muuta mahdollisuutta ollut eikä ole.
Harmi että niitä on vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Amerikka on pahasti polarisoitunut ja siihen on syy epädemokraatit wokettajat,kulttuuri marxsistit .Toisella puolella Trumb konservatiivit on vielä järki tallella.Miksi vihaavat Suomessa?En ole huomannut kaikki malli on tullut sieltä vassareille idolinsa epädemokraateilta myös woke tyrkytys.
Loistava analyysi. Hae iltalehteen kolumnistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Amerikka on pahasti polarisoitunut ja siihen on syy epädemokraatit wokettajat,kulttuuri marxsistit .Toisella puolella Trumb konservatiivit on vielä järki tallella.Miksi vihaavat Suomessa?En ole huomannut kaikki malli on tullut sieltä vassareille idolinsa epädemokraateilta myös woke tyrkytys.
"Amerikka on pahasti polarisoitunut koska osa siellä kehtaa ajatella toisin kuin minä". Et sitten edes yrittänyt olla tasapuolinen tuossa kuvauksessasi Amerikan nykyisestä ilmapiiristä?
Vierailija kirjoitti:
Kerjäläiset, nistit ja asunnottomat kaduilla. Toki mittaluokka on vähän eri kuin Suomessa mitä tulee väestömäärään.
"Kerjäläiset, nistit ja asunnottomat kaduilla."
Monikulttuurin mausteita, pitää vaan ymmärtää nii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava analyysi. Hae iltalehteen kolumnistiksi.
Juu, Sanna Ukkolan paikalle.
Vierailija kirjoitti:
DDR:ssä oli hyvä neuvola ja päiväkotijärjestelmä.
Aivan hirveä, samanlainen kun edelleen on P-Koreassa. Hawk tua!!
Vierailija kirjoitti:
Koska Neukkulan ihailijoita löytyy niin paljon etenkin vasemmistosta.
Ja nykyään Helsingin Sanomista, Ylestä, Mtv-uutisista ja ilta-sanomista sekä iltalehdestä. Mainittujen mediatalojen toimittajistosta valtaosa tunnustaa uskonnokseen punavihervasemmistolaisuuden ja se näkyy. Voi vitsit miten se näkyy kuin punainen majakka yössä.
Miten niin paljon?
Muutama paska zaarikoski ja nisti feministi vihaa, koska vihaavat ylipäätään ihan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerjäläiset, nistit ja asunnottomat kaduilla. Toki mittaluokka on vähän eri kuin Suomessa mitä tulee väestömäärään.
"Kerjäläiset, nistit ja asunnottomat kaduilla."
Monikulttuurin mausteita, pitää vaan ymmärtää nii.
Mitä ymmärtämistä niissä on päihderiippuvaiset on sairaita ja köyhät on köyhiä. Kaikkia tietää että molemmat ryhmät tarvitsevat apua. Kyse on vaan siitä ollaanko heitä valmis auttamaan jos se maksaa
En vihaa. Mutten ymmärrä miksi tuon kehitysmaan elämäntapaa pitäisi ihannoida?
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomi on kehitysmaa Yhdysvaltoihin verrattuna
Jotenkin hassua kun joillekin Amerikka on yhtenäinen klöntti jossa joka paikassa on samanlaista. Vaikka kyseessä on yhdistyneet osavaltiot jotka eroavat monessa asiassa huomattavasti toisistaan, niin lainsäädännössä ja monessa muussakin asiassa.
Ap, sehän on ihan päinvastoin.
Sanonta kuuluu: Suomalaiset ovat amerikkalaisempia, kuin amerikkalaiset itse.
Kielikin on vääntynyt amerikanenglantiin, ei brittienglantiin.
Mistä noita lapsellisia trolleja oikein sikiää?
Missä tätä vihaa esiintyy? Tiedäthän että kritiikki huonosti toimivaa järjestelmää kohtaan ei ole vihaa?
Terveisin Kaliforniassa asunut.
Vierailija kirjoitti:
Koska Neukkulan ihailijoita löytyy niin paljon etenkin vasemmistosta.
Minäkin olen todella hämmästynyt kuinka paljon Suomessa on kommunisteja.
Lähes kaikilla Ylen käyttämillä 'asiantuntijoillakin' on kommunistitausta.
Valitettavasti olen käynyt. Ainut maa jossa ei olis ikinä pitäny käydä. En keksi mitään hyvää sanottavaa. Ranta oli kaunis. Tosin hait ui hyvin lähellä rantaa.
Vierailija kirjoitti:
DDR:ssä oli hyvä neuvola ja päiväkotijärjestelmä.
No se oli varmasti ihan toodeella heleewetiin hyvä maa. Mihin se hävisi?
Minä asuin yhdysvalloissa enkä pitänyt siitä että siellä ei opetettu jalkapallokulttuurin hyväksyntää jotta olisin voinut olla jalkapalloilija. Olisin halunnut kävellä yhdysvalloissa jalkapallo jalassa pitkin katuja.
Minua häiritsi se ehkä eniten että vaikka sain kyydin jalkapalloharrastukseen, niin olisin silti halunnut mennä yksin harjoituksiin ja minun ahkeraa asennetta ala-arvioitiin. Mutta tuollainen ala-arviointi on suomesta kotoisin.
Tämän takia en tykännyt yhdysvalloista, eikä minua hävetä kertoa totuutta ja ekaa ajatustani siitä että miksi ihmiset eivät pidä amerikasta, kerta olen ihminen
Siksi kun suomessa on vallalla syöpäinen ja saastainen demarius. Sehän on yksilövapautta vastaan, sekä itsensä elättämistä omalla työllä vastaan.
Koska Suomi on kehitysmaa Yhdysvaltoihin verrattuna