Minäkin heti ihmettelin miksi se Trump nostettiin ylös?
Luulisi että pidetään maassa ei kä nosteltaisi ylös.
Kommentit (24)
Ja se tarkka-ampuja ei edes hakenut kohdetta vaan kohde oli koko ajan tähtäimessä..Tapettiin kuitenkin vasta kun oli hommansa hoitanut. Harmi että tuli missi.
Ihme ettei julkisuudessa ole ollenkaan kuulunut epäilyksiä siitä oliko kyseessä mahdollisesti lavastettu tilanne, kyse on kuitenkin Trumpista, josta tuollaista voisi hyvinkin epäillä. Epärehellinen kuin mikä ja ollut aiemmin viihdebisneksessä mukana, tietää ettei se olisi homma eikä mikään. Tärkeintä on se miltä asiat saadaan näyttämään, totuudesta viis. Tarkka-ampuja osui kyllä kohteeseensa, kuolihan siinä joku.
Vierailija kirjoitti:
Demarien Trumpin demonisointikamppanja tullaan kääntämään tietysti Trumpin syyksi, niinhän venäjäkin tekee, syyttää Ukrainaa lasten murhista joihin on itse syyllinen.
Poliikkoja ei saa kritisoida mistään ettei vahingossakaan yllytä jotain satunnaista sekopäätä?
Se video missä tämä ampuminen näkyy, oikein hidastettunakin oli jossain nähtävillä, minua ihmetytti se kun Trumpia osui korvaan ja hän koski sitä äkkiä kädellään ennenkuin meni maahan, niin siinä kädessä ei ollut verta. Vasta kun nostettiin parrasvaloihin poseeraamaan niin se oli näyttävästi auki. Minä uskon että se haava tehtiin siinä kun Trump oli maassa.