Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, mikä mun suussa on????

Vierailija
15.07.2024 |

Siis tänään huomasin suvussani aivan punaisen, melko ison näppylä siellä missä poskihampaat alkavat. Mikä tuo on??? Herpes se ei voi olla, eikä googlaus sopinut aftaankaan. Kuvien perusteella ei siis ole afta. Mikä tuo on, tietääkö kukaan??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla mätäpaise? Tulehtunut ja jostain syystä oireeton tulehdus hampaassa edennyt pitkälle?

Vierailija
22/22 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhkaise se. Jos sieltä tulee se veri ulos, ja pälpyrä häipyy sen sileän tien (pun intended), niin vastaisuudessa tiedät, että se on sellainen verirakkula. Jos se on syylämäinen, tai muu ei-nestettä sisältävä kyhmyrä, niin se on sitten enemmän suuspesialistin heiniä. Mutta näitä rakkuloita tulee yhdelle jos toiselle. Yleensä niistä ei tiedä, ellei ala syystä tai toisesta kurkkimaan suuhunsa.

Itse hätkähdin hampaiden lankaamisen yhteydessä, kun huomasin ihan mustanpuhuvan verirakkulan siinä poskihampaiden purukohdassa, posken limakalvolla. Naksautin sen rikki painamalla voimakkaasti hampaan reunaa vasten.

Kiitos!!! Puhkaisin sen näppylä neulalla, vertahan sieltä tuli ja sen jälkeen se häipyi. Olin jo pelästyä, että mikä se oli. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla