Kysymys vapaamielisille:
Mistä kannattaisi lähteä liikkeelle, jos haluaisin löytää avioliiton ulkopuolisen seksisuhteen? Mieheni ei ole kiinnostunut seksistä, mutta minä olen.
Kommentit (18)
Nyt kun on ollut pitkiä taukoja seksissä, niin myönnän että olen ilmaissut turhautumiseni. Miestäni kiinnostaa vain työ, työ, työ.
ap
Onpas täällä tiukkapipoja, ei tuon ikäisen naisen kannata olla loppuelämäänsä ilman seksiä. Tutki nettiä ja käy baareissa, valmista reseptiä tuskin on.
Arkia voi toimia homon kanssa hyvin. Seksi ei heterosuhteissakaan ole parasta ' arkimiehen' kanssa.
En ole vielä valmis eroamaankaan, mutta seksiä kaipaan ihan valtavasti. Olen kaunis parikymppinen nainen, enkä halua tyytyä nykyiseen tilanteeseen.
ap
mutta ensin selvittäsin kyllä mahdollisuudet saada seksiä kotona.
kuin nykyään. Mutta seksi ei ole ikinä ollut todella tärkeää hänelle.
ap
Ymmärrätkö seuraukset? Jos rakastat miestäsi niin olet paha ihminen hos oikein hakemalla haet seksiä muualta. Se on toisen hyväksikäyttöä. Elämässä on valintoja ja nyt on sen aika. Kaikkea ei voi saada. Siispä jätä ensin miehesi ennenkuin lähdet jakamaan itseäsi TAI eroa Tai kysy lupa mieheltäsi vieraisiin menoon.
totuus on että rakkautta on liikaa. Mitä ehdottaisit sitten vaihtoehdoksi?
ap
Jos tuntuu, että jotain puuttuu, niin sitten täytyy lähteä muuannes etsimään sitä puuttuvaa. Ei ole rakkautta, jos ei pysty elämään kumppaninsa vikojen kanssa.
Jos teidän suhteessa on noin vakava ongelma, niin se on parempi lopettaa kuin alkaa toista pettämään.
Tiedän mistä puhun, jätin rakastamani miehen yhden puutteen takia. Se puute vain oli niin suuri, etten pystynyt sen kanssa elämään, vaikka miestä paljon rakastinkin. Kolmen kuukauden kuluttua löysin itselleni täydellisen kumppanin, jonka kanssa olen nyt onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi lasta.
Vierailija:
Mistä kannattaisi lähteä liikkeelle, jos haluaisin löytää avioliiton ulkopuolisen seksisuhteen? Mieheni ei ole kiinnostunut seksistä, mutta minä olen.
Pitää vaan silmät auki missä sit kulkeekin ja olla itse aloitteen tekijänä, niin aivan varmasti saa lihaa rakoon.
Onko teillä lapsia? Mitä ihmettä sinä hommaat?
Baariin vaan iskemään miehiä... kyllä sieltä joku suostuu sinuakin panemaan.
Onko teillä lapsia? Jos on niin sitten harkitsisin tarkkaan mimmoisen panomiehen ottaisin kumppaniksi, ettei tule tauteja tai muita ikäviä ylläreitä...
että miten oikein hommaat?
Kun sanoin, että olen parikymppinen, niin tarkoitan että 20-30 vuotias. Onko sillä merkitystä?
ap
Haluatko oikeasti kulkea pitkin baareja lopun elämääsi etsimässä panijaa, kun et omaasi kiihota?
kiihota häntä. Harmi sinänsä, koska rakastan miestäni ihan mielettömästi.
ap
kiinnosta seksi jos on hetero ja sinä viehättävä. Tais sitten on jotain vakavia traumoja takana tai kova stressi työssä, jotenkin kyvytön olo. Oletko tehnyt seksistä suorittamista, käskyttänyt, alistanut....halveksinut