Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys vapaamielisille:

Vierailija
02.02.2007 |

Mistä kannattaisi lähteä liikkeelle, jos haluaisin löytää avioliiton ulkopuolisen seksisuhteen? Mieheni ei ole kiinnostunut seksistä, mutta minä olen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta seksi jos on hetero ja sinä viehättävä. Tais sitten on jotain vakavia traumoja takana tai kova stressi työssä, jotenkin kyvytön olo. Oletko tehnyt seksistä suorittamista, käskyttänyt, alistanut....halveksinut

Vierailija
2/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on ollut pitkiä taukoja seksissä, niin myönnän että olen ilmaissut turhautumiseni. Miestäni kiinnostaa vain työ, työ, työ.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tiukkapipoja, ei tuon ikäisen naisen kannata olla loppuelämäänsä ilman seksiä. Tutki nettiä ja käy baareissa, valmista reseptiä tuskin on.

Arkia voi toimia homon kanssa hyvin. Seksi ei heterosuhteissakaan ole parasta ' arkimiehen' kanssa.

Vierailija
4/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä valmis eroamaankaan, mutta seksiä kaipaan ihan valtavasti. Olen kaunis parikymppinen nainen, enkä halua tyytyä nykyiseen tilanteeseen.

ap

Vierailija
5/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensin selvittäsin kyllä mahdollisuudet saada seksiä kotona.

Vierailija
6/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nykyään. Mutta seksi ei ole ikinä ollut todella tärkeää hänelle.

ap

Vierailija
7/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö seuraukset? Jos rakastat miestäsi niin olet paha ihminen hos oikein hakemalla haet seksiä muualta. Se on toisen hyväksikäyttöä. Elämässä on valintoja ja nyt on sen aika. Kaikkea ei voi saada. Siispä jätä ensin miehesi ennenkuin lähdet jakamaan itseäsi TAI eroa Tai kysy lupa mieheltäsi vieraisiin menoon.

Vierailija
8/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus on että rakkautta on liikaa. Mitä ehdottaisit sitten vaihtoehdoksi?

ap

Vierailija
9/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että jotain puuttuu, niin sitten täytyy lähteä muuannes etsimään sitä puuttuvaa. Ei ole rakkautta, jos ei pysty elämään kumppaninsa vikojen kanssa.

Vierailija
11/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän suhteessa on noin vakava ongelma, niin se on parempi lopettaa kuin alkaa toista pettämään.

Tiedän mistä puhun, jätin rakastamani miehen yhden puutteen takia. Se puute vain oli niin suuri, etten pystynyt sen kanssa elämään, vaikka miestä paljon rakastinkin. Kolmen kuukauden kuluttua löysin itselleni täydellisen kumppanin, jonka kanssa olen nyt onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija
12/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä kannattaisi lähteä liikkeelle, jos haluaisin löytää avioliiton ulkopuolisen seksisuhteen? Mieheni ei ole kiinnostunut seksistä, mutta minä olen.

Vierailija
13/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan silmät auki missä sit kulkeekin ja olla itse aloitteen tekijänä, niin aivan varmasti saa lihaa rakoon.

Vierailija
14/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Mitä ihmettä sinä hommaat?

Vierailija
15/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin vaan iskemään miehiä... kyllä sieltä joku suostuu sinuakin panemaan.

Onko teillä lapsia? Jos on niin sitten harkitsisin tarkkaan mimmoisen panomiehen ottaisin kumppaniksi, ettei tule tauteja tai muita ikäviä ylläreitä...

Vierailija
16/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten oikein hommaat?

Kun sanoin, että olen parikymppinen, niin tarkoitan että 20-30 vuotias. Onko sillä merkitystä?

ap

Vierailija
17/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti kulkea pitkin baareja lopun elämääsi etsimässä panijaa, kun et omaasi kiihota?

Vierailija
18/18 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihota häntä. Harmi sinänsä, koska rakastan miestäni ihan mielettömästi.

ap