Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen jonka suu on liian pieni sille että normaalikokoinen mies tunkee peniksensä suuhuni?

Vierailija
14.07.2024 |

Olenko ainoa nainen jonka suu on liian pieni sille että normaalikokoinen mies tunkee peniksensä suuhuni?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5659371/suihinotto-naisen-alistamista#c…;

JONKUN ALOITTAMA KETJU:

Suihinotto on naisen alistamista. Suu ei ole tarkoitettu seksiin ja on alistavaa miehen työntyessä suuhun. Nainen ei myöskään saa tuosta minkäänlaista nautintoa, suuseksi on joko kiusallista tai usein ällöttävää. Älkää suostuko naiset alistettavaksi tällä(kin) tavalla.

Vierailija kirjoitti: Todellakaan monet naiset ei nauti suuseksin antamisesta, mutta tekevät sitä joko miehen pakottamana tai miestä miellytääkseen. Näin on ollut aina ja en usko että kovin moni nainen tuosta nauttisi, koska on aika ällöttävää. 

KOMMENTTINI JONKUN TOISEN ALOITTAMAAN KETJUUN: 

Suuseksi herättää kovin ristiriitaisia fiiliksiä. Eivät nuoret miehet tätä harrastaneet 70-80-luvuilla - tai ainakaan minä en tavannut ketään. Ihmettelenkin mistä se ilmestyi kuvioihin?  Kun itse ensimmäisen kerran jouduin vastaavaan tilanteeseen niin sain miehen taholta tuntea itseni kuin joksikin maksulliseksi. En tiedä mistä ilmestyi paineet että näin pitäisi tehdä. Tuon tämän esille, mutta en jaksa puhua suuseksin nautinnollisuudesta. 

Sen sijaan kukaan ei mainitse sellaista seikkaa että itse asiassa joidenkin naisten suu on niin pieni että miehen penis ei sinne oikeasti edes mahdu. On todella omituista kun mies tunkee peniksensä naisen suuhun johon se ei koon puolesta sovi ja sitten pitäisi siinä antaa miehelle nautintoa suuseksillä. Kyse ei ole mistään jättikokoisista miehen penikisistä vaan ihan noista normaalimitoista eli tosi hyvistä mitoista. Mitä sitten ajattelevat miehet jotka eivät harrasta suuseksiä? Kysykää jossakin ketjussa näistä asioista!

Vähän sama - nyt tulee naurut teiltä - on seksi takaapäin... jossa ei näe toisen kasvoja eli kommunikaatio voi katkeilla tai ehkä katkeaakin. Joidenkin naisten mielestä se tuntuu eläimelliseltä. Ei ollenkaan tarvitse olla kyse naisista jotka olisivat jotenkin estoisia tai eivät tykkäisi seksistä. Tässä on sitten samankaltainen ongelma kuin naisen pienellä suulla: jos nainen on pienikokoinen ja mies iso niin tämä ei onnistu ihan fyysisesti kun mitat eivät sovi yhteen. Tehkää kysely miten onnistuu niiltä pareilta jossa nainen on joku 155 cm ja mies 190 cm tai jopa yli tai jotain alle noiden mittojen - ei voi varmasti tietää miten muilla pareilla.

Näistä 'asioista' on kyllä ihan hyvä puhua ihan nuortenkin tyttöjen vuoksi. Vähän eri juttu teinien ja nuorten aikuisten seksi ja vanhemman ja jo kokeneen porukan seksi. Nuorten odotukset siitä mitä ja minkälaista seksin kuuluu olla menevät aivan sekaisin. Ei ihme että moni nuori nainen alkaa kokonaan kieltäytyä seksistä eikä tämä koska vain nuoria naisia vaan minkä ikäisiä naisia tahansa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos grillimakkara mahtuu suuhun niin kyllä normaalin kokoinen peniskin. En ole vielä ketään tavannut jolla ei mahtuisi.

Vierailija
2/15 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nainen ja iso mies ja seksi takaapäin ei onnistu kehojen mittojen yhteensopimattomuuden vuoksi? On mahdollista että tämäkin herättää alistamiseen ja eläimellisyyteen liittyviä fiiliksiä joidenkin mielissä mutta jostain syystä näistä asioista ei saisi puhua kun on muka joku 'ei ääneen sanottu normi' joka 'kaikkien' mielestä on tai pitäisi olla normaalia ja oikein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos grillimakkara mahtuu suuhun niin kyllä normaalin kokoinen peniskin. En ole vielä ketään tavannut jolla ei mahtuisi.

Joo mutta sori vaan on liian iso! Et sitten ole ollut teinityttökokoisten naisten kanssa. Tämä on minun kokemukseni ja tätä olen ajatellut tilanteissa joissa penis on tungettu suuhuni ja 'miettinyt' niissä tilanteissa että ei tämä voi näin kuulua olla. Mutta en sitä tietenkään ole kenellekään sanonut. Nyt minulla on kaikki syyt sanoa kaikki mitä tästä maailmasta ajattelen. Jos joku on eri mieltä niin se on hänen asiansa ja hänen fyysiset mittansa.

Vierailija
4/15 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouta naamasi. Samalla rentoutuu suusikin. Olet liian vakava tiukkis.

Vierailija
5/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei voi vissiin käydä sitten esim. hampurilaisravintolassa ollenkaan?

Kuulostaa joltain leukanivelen ongelmalta.

Vierailija
6/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei voi vissiin käydä sitten esim. hampurilaisravintolassa ollenkaan?

Kuulostaa joltain leukanivelen ongelmalta.

Enemmänkin psyykkisenpuolen ongelmalta.

Vierailija
7/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä kun lilluputti eksyi jättiläisten maahan?

Vierailija
8/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on niin suuri kieli, etten voi nuolla pimppiä, kun kieli ei mahdu suusta ulos.

Vierailija
9/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa pituudet nostettu esiin 

Olen parisuhteessa jossa pituusero tätäkin isompi 

Ei ongelmia intiimipuuhissa lainkaan. Ainoastaan suutelu kaulalle kesken puuhien voi olla haasteellisempi pituuseron takia mutta sitä voi esileikin aikaankin tehdä

Vierailija
10/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
11/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? :D siis suu aukeaa vain 2-3cm. Lienee syöminenkin hankalaa. Kyllä teini ikäiselläkin grilli makkara menee helposti suuhun.

Vierailija
12/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kerrat kun olen tunkenut munaa suuhun ovat olleet ihan sovituissa leikeissä. Hänen vuoro totella ja itse oli halunnut kaikkea mitä leikittiin.

Vierailija
13/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkee?

Et ole nainen. 

Vierailija
14/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ja sisältö eivät kohtaa. En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
15/15 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään  suu ole noin pieni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän