Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unitulkitsijaa paikalla? Hirviunia taas

Vierailija
14.07.2024 |

Unessa olin hirven hahmossa ja synnytin 2 vasaa. Toisen söi karhu heti sen synnyttyä, toisen kanssa pääsin pakenemaan. Mitä tämä tarkoittaa? Minulla on kaksi lasta ja pelkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vähemmän kuppia ennen nukkumaan menoa

Vierailija
2/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni varmaankin heijastaa juuri tuota äidillistä pelkoasi, että lapsille sattuisi jotain pahaa. Kiinnostava tuo perspektiivi, että olet eläimen hahmossa. Onko hirvi sinulle kenties läheisen tai merkityksellisen tuntuinen eläin? Lajista riippumatta äidit huolehtivat ja suojelevat lapsiaan. En näkisi tuota minään ennusmerkkinä vaan omien tunteidesi ja hyvin syvään juurtuneiden äidinvaistojen heijastumana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot vaan huolehtiva äiti. Katsoitko eläinvideoita joku päivä, alkoholi tai uupumus voi lisätä painajaisia, tai huonosti sulava ruoka. Mikään exä ei kai sua uhkaa tai et ole huonossa seurassa. Itänaapuri on usein karhu tai karhuolut. Usein painajaisten tapahtumat eivät toteudu. Ehkä kanavoit alueen hirveä, että silläkin oli kaksi lasta ja jos toinen oli menetetty - no ei kai sekään selitys ole oikea. Ellei joku ollut aiemmassa elämässä hirvi, biljoonia vuosia sitten. Ihminen kanavoi kaikenlaista visiota ja jos on televisiosta nähnyt. Joskus uni yhdistää monta asiaa yhteen tai symbolia.

Vierailija
4/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras unien tulkitsija olet itse. Unet kuvastavat pelkojasi ja toiveitasi. Siinä kaikki. No big deal.

Vierailija
5/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uni varmaankin heijastaa juuri tuota äidillistä pelkoasi, että lapsille sattuisi jotain pahaa. Kiinnostava tuo perspektiivi, että olet eläimen hahmossa. Onko hirvi sinulle kenties läheisen tai merkityksellisen tuntuinen eläin? Lajista riippumatta äidit huolehtivat ja suojelevat lapsiaan. En näkisi tuota minään ennusmerkkinä vaan omien tunteidesi ja hyvin syvään juurtuneiden äidinvaistojen heijastumana.

Olen maalta kotoisin ja isäni metsästi hirviä. Puhui siitä usein. ap

Vierailija
6/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni kertoo että himoitsen alitajuisesti volvo v90 autoa.

Santanderin valkoisella värillä.

Vierailija
7/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on enne uni. Jompikumpi lapsistasi uhrataan Riikka Purra joulupöytään. 

Leikkulaudalle töitä. 

Vierailija
8/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo perskokkareita, sitä se.

Vierailija
9/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä unta matelijoista joko krokotiileistä tai alligaattoreista. En oo varma ajatuksia?

Vierailija
10/10 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on enne uni. Jompikumpi lapsistasi uhrataan Riikka Purra joulupöytään. 

Leikkulaudalle töitä. 

A) Opettele kirjoittamaan.

B) Lopeta paskakommentit.

C) Uhraa mitätön elämäsi ja ota samalla selvää mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi