Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilapseni äiti ei halua olla enään yhteydessä, enkö ole sitten kummilapseenkaan?

Vierailija
14.07.2024 |

Olemme teininä ystävystyneet ja hän päätyi teini yksinhuoltajaäidiksi ja aloin hänen lapsensa kummiksi.

Olin hänen ainut ystävänsä monia vuosia. Niinkin paljon, että huomasin jossain vaiheessa, etten saa ystävyydestä oikein itse mitään. Hän halusi vain minun apua, muttei koskaan vastavuoroisesti sitä tarjonnut tai jos kysyin, en saanut.

Myös hän halusi aina oksentaa omat ongelmansa, mutta mun ongelmat ei kiinnostaneet. Olin aina totaalisen uupunut, kun nähtiin.

Vähensin näkemisiä, ajattelin, että harvemmin kun nähdään, se riittää. Nyt sitten ystäväni ei enää juttele mulle lainkaan. Ei vastaa viesteihin tai jos vastaa, niin ympäripyöreästi ja ei "ehdi" nähdä.

Olen nyt muuttamassa toiseen kaupunkiin satojen kilsojen päähän, mutta kaverinia ei kiinnosta sekään. 

Eli miten käy kummiuden? Lähetänkö synttäri- ja joululahjat vain postitse? Vai enkö enää niitäkään? Kummilapseni on mukava tyyppi, mutten kuitenkaan sen kummempaa läheistä sidettä ole häneen saanut/luonut. Kun oli pieni, hoidin kyllä häntä paljon ja vein häntä leffoihin ja huvipuistoihin. Nykyään kun on varhaisteini, niin toki kaverit on hänelle kaikki kaikessa ja mä hänelle "vieras". 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos laitat kuitenkin synttärilahjat ja kortit menemään sekä oman osoitteesi (ja puhelinnumerosi) hänelle. Kun lapsi kasvaa, hän muistaa kyllä sinut, kun olet ollut läsnä lapsuudessa ja oppii kyseenalaistamaan tilannetta sekä tunnistaa sinun haluavan olla hänen elämässään. Ehkä hän sitten kasvaessaan sinuun myöhemmin uudestaan yhteydessä... silloin hän itse voi tehdä päätöksen, haluaako olla yhteydessä sinuun, kun aika on sopiva.

Vierailija
2/2 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärilahjat ja joululahjat postissa kautta tai suoraan tilille. Näin sain itsekin kummeiltani lahjat ja oli mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme