Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen täyttää 30 eikä halua vielä lasta!

Vierailija
02.02.2007 |

Onko teistä säälittävää, että melkein kolmekymppinen sanoo, että ei halua lasta VIELÄ? Vakituinen mies ollut jo vuosikausia ja työpaikka, asunto ja auto viimisen päälle. Miksi jotkut lykkää lapsentekoa niin pitkälle kun ulkoiset puitteetkin olisi valmiit lapselle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä uutinen esikoisensa 21-vuotiaana saaneen näppikseltä.

Oiskohan sun aika keskittyä omiin asioihis, ap?

Vierailija
2/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halunnut, hankin sitten nelikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ja anna muiden elää!

OMG.

Vierailija
4/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 32v kun sain ekan ja nyt 34-vuotiaana niitä on 2.

Mun hyvä ystävä halusi ekan " vasta" 33 veenä, toinen ystävä aloitti lapsenteon samanikäisenä kuin minä ja nyt 37-vuotiaana hänellä on kolme lasta.

Vierailija
5/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itsekin noin ja sain esikoisen 38 vuotiaana:)That`s normal!

Vierailija
6/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt viimeistään 30v pitää lapsi tehdä!!

itse sain esikoiseni 22v ja kuopuksen 25v.

Vierailija
7/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itsellä on jo tieto että omaa biologista lasta ei ikinä tule olemaan.

Miten hiivatissa näitä lapsiasioita joillain on häpyä mennä utelemaan, kyselemään tai edes toisten puolesta miettimään!!!???? SHAME ON YOU, JUNTTI AP!!! Hanki elämä lastenkin ulkopuolelta. Pääasiassa sä olet NAINEN.

Vierailija
8/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ylipäätään teen toisen lapsen, yritän sitä joskus aikaisintaan 4-5 vuoden päästä. Ei kaikkien tarvitse haluta lapsia, eikä ainakaan nuorella iällä. Ja eiköhän ihminen, joka on lastentekoa ja sen aikataulua miettinyt ole myös tietoinen biologisista " aikarajoituksista" ...Että jos sitä lasta ei sitten enää ole tullakseen kun sitä yritetään vähän vanhemmalla iällä, niin eiköhän se osata jo ennakkoon ottaa henkisesti huomioon tilastollisten tekijöiden valossa.

Onko se, että lasta ei ehkä niin helposti enää 35-ikävuoden jälkeen tule, syy siihen, että tehdään lapsia silloin KUN NIITÄ EI HALUTA?! Ja luuleeko ap tosiaan, että kaikki haluaa lapsia aina, ja kaikissa elämäntilanteissa. Tai edes aina silloin jos elämäntilanne on päälle päin sopiva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi