Miksi jotkut ihmiset istuvat jatkuvasti kerrostalon pihalla?
Kommentit (50)
Kerrostalon katollako istua pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasunnossa harva oikeasti viihtyy.
P*skaisten ikkunoiden hikisessä vuokrakaksiossa varmaan harva näillä säillä viihtyy
Joo kyylätimo istuu siellä taas jameran kanssa. Sit kun kävelee ohi ja näyttää sormea, ni timo luulee että hänestä ollaan kiinnostuneita 🤮
Heillä ei ehkä ole parveketta tai kaipaavat seuraa. Minunkin tekisi mieli istuskella ulkona, mutta ainoat penkit ovat keskellä pihaa, jonne avautuu satoja asuntoja. Ei ole parveketta. Harmillista
Sen verran olen matkaillut ja eri etnisyyksien elämään sivusta seurannut että tiedän ettei monissa kulttuureissa ihmisiä kutsuta koteihin. Monilla on pienet asunnot ja en nyt itsekään haluaisi mitään ryyppyremmiä kotiini tupakoimaan ja örveltämään.
Monille koti voi myös olla melko intiimi asia ja varsinkin tietyssä kulttuurissa sukupuolten pitäminen erillään on hyvin keskeistä. Suomessa voi vaikka käydä Helsingin Itämaakeskuksessa, niin näkee kuinka etnistä väkeä istuskelee viettämässä aikaa keskuksessa ja kauniimmalla säällä ulkopuolella penkeillä.
Vanha äitini menee kesällä joka päivä senioritalon pihalle istuskelemaan. Joku muukin mummo sinne pihakeinuun tulee, ja siinä ne sitten turisevat. Antaa turista, kunhan minun ei tarvitse mennä.
Miksi jotkut ihmiset jatkuvasti vain huvikseen ihmettelevät toisten tekemisiä?
Dementiakeinussa rentoutuu mukavasta. Kuntokaan ei pääse kohenemaan kun ei tarvitse kävellä
Itse tykkään juua kaliaa ja remuta kerrostalon pihalla
Mistä tiedät, että istuvat jatkuvasti, jos et ole kyyläämässä 24/7?