Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen kotisi sisustukseen?

Vierailija
14.07.2024 |

Mikä on mielestäsi hyvää? Mistä pidät erityisesti?

Makaan sohvalla kipeänä ja aloin katsella ympärilleni ja mietin miten nättiä meillä on. Juuri sellaista mistä pidän. Rauhalliset sävyt, kauniita, hyväkuntoisia tiikkihuonekaluja ja paljon viherkasveja. Kamarin tapetteihin meni 700 euroa, mutta olin haaveillut niistä kauan ja ovat juuri niin ihanat kuin ajattelin, edelleen 2 vuoden jälkeenkin ihailen tapetteja melkein joka päivä 😍 Vihdoin kotini on juuri sellainen, kun olen haaveillut sen olevan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, tuo valitsemasi tapetti on aivan mielettömän kaunis. Mulla on ollut pitkään yksi haavetapetti ja nyt niitä sitten taitaa olla kaksi..

Eikä ole sinä unelmien kotiakaan :(

Eikö olekin! Mikä se toinen haavetapettisi on? Ja toivottavasti saat sen unelmiesi kodin vielä 😊 ap

Vierailija
22/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit noin halvat tapetit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan sisustanut lainkaan. Kai se johtuu siitä, että en oikeastaan haluaisi edes asua tässä, mutta ei ole varaa muuhunkaan. Joten ei sitten tule sisustettuakaan, kun joka tapauksessa olen asumukseeni tyytymätön. Ei siihen auta mitkään tapetit ja sohvatyynyt.

Viherkasveja olen kyllä alkanut haalia paljon. Ne tuovat jotain lohtua.

Vierailija
24/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö mainita tapettien hinta? 

😂😂 

Piti, koska se oli mielestäni aivan järkyttävä summa, enkä alkuun meinannut suostua niin paljoa maksamaan. Sitten mietin että sellaiset tapetit jotka olisi ollut 2.vaihtoehto ja joista en tykännyt lainkaan niin paljon, olisivat maksaneet nekin 400 euroa. Nämä pitkään haaveilemani tapetit maksoivat "vain" 300 euroa enemmän. Tajusin että olisin katunut todella paljon sitä halvempaa vaihtoehtoa. Ja se satsaus kannatti, koska edelleen ihailen tuota William&Morrisia 😍 Elämäni (yli 50v) eka kerta kun suostuin tuhlaamaan sisustukseen noin paljon, mutta ratkaisu oli täysin oikea. Ap

Miten sait noin halvalla? Ostin juuri tarjouksesta 2 rullaa William& Morrisia ja ne oli tarjouksessa 300? Tapetoin vain yhden seinän. 

Vierailija
25/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. En ole kausisisustaja vaan olen valinnut ajattoman sisustuksen. Sisustukseen tuo kerroksellisuutta ei aikoina hankitut asiat. Sisustuksessa on 10-24 vuotta vanhoja elementtejä yhdistettynä klassikkodesign valaisimiin (heikkouteni) ja vanhoihin pieniin pöytiin.

Kaikissa kodeissani on ollut onnistunut sisustus. Pidän myös ystävieni ja vanhempieni sisustuksesta, mutta omastani eniten. Täällä haluan asua. Ikkunaseinästä avautuu näköala, josta pidän.

Kun olen siivonnut ja tasoilla ei ole turhia tavaroita ja lattiat kiiltää olen erityisen tykästynyt tähän.

Vierailija
26/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaikki huonekalut ovat tarkkaan mietitty ja ne miellyttää silmää pitkään. 

Vierailija
27/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttää, mutta olisi hyvä olla joku mies joka ostaisi uudet verhot,sohvan,keittiönkalusteet ja kaikkea.

Vierailija
28/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin remontoitavan asunnon ja kaikki pistettiin uusiksi katosta lattiaa. Olen erittäin tyytyväinen asuntooni ja sen sisustukseen. 

Vierailija
29/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, täällä on just meidän näköistä.

Vierailija
30/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, vaikka tämä 20v sitten koottuna ei ole muiden silmin muodikasta eikä enää niin hyväkuntoistakaan, mutta tämä on rakas koti. Varmaan jotain on vielä joskus pakostakin uusittava mutta huomaan, että nykyään mielelläni vain katselisin vähentämistä kuin minkään uuden jutun tilalle hankkimista. 

Vierailija
31/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tyytyväinen oman kotini sisustukseen ja mainittakoon että vihaan maalarinvalkoisia seiniä.

Vierailija
32/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisyys menee ulkonäön edelle. Siihen olen tyytyväinen.

Vierailija
33/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on mielestäni ollut täällä jo ainakin kerran aiemmin. Tykkään sisustaa, joten vastaan tähänkin 😊

Rakastan kotiani ja olen tyytyväinen sen sisustukseen ja tyyliin. Vihreä on lempivärini ja sitä löytyy tekstiileistä ja verhoista. Kesäisin ruohonvihreää ja talvisin sinertävää vihreää. Vaikka huonekalut ovat vanhoja, ne toimivat täälläkin. Kirjat on lasiovellisissa hyllyissä, joten ne eivät kerää pölyä.

Viherkukkia minulla on paljon, tosin ainoa huono puoli tässä asunnossa on se, että talvisin valon määrä on pienempi kuin edellisessä kodissani. Toisaalta tämä on kaksio, eli sain lopulta toivomani makkarin. Asuinalueeni on rauhallinen, arvostan suuresti sitä, ettei öisin tarvitse kuunnella meteliä.

Minulla on pienen budjetin sisustus, joten jos olisi enemmän rahaa käytössä, uusisin keittiöpöydän ja -tuolit sekä sohvan. Toistaiseksi näillä mennään. 

Vierailija
34/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen, vaikka koti ei olekaan "valmis" ja mielessä on kaikenlaisia pieniä projekteja. Yksi seinä on tapetoitu, ja muita seiniä olisi vielä tarkoitus maalata muuksi kuin valkoiseksi. Olemme siis asuneet tässä jo melkein kaksi vuotta, joten voisi sanoa, että ilman mitään kiirettä pintaremppaillaan.

Seuraavaksi varmaan maalaan makuuhuoneen seinät harmahtavan tummansinisiksi, kun mieleinen sävy löytyy. Puoliso toivoo keittiön ruokailunurkkaan vihreää seinää. Työhuoneeseen haluaisin jonkun upean tapetin, ja olen miettinyt eestaas William Morrisin ja edullisempien vaihtoehtojen välillä, kun budjetti on rajallinen :) 

Kotimme on ennen kaikkea kotoisa ja värikäskin, ja täällä on kivasti eri elämänvaiheissa kerättyjä ja saatuja juttuja. En oikein pidä sellaisesta sisustuksesta, missä kaikki näyttää vasta pakasta vedetyltä. 

Koira tuo oman lisänsä sisustukseen, ihan vimpan päälle ei saa laitettua ikinä, mutta ei minua haittaa.

Vierailija
35/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö mainita tapettien hinta? 

😂😂 

Piti, koska se oli mielestäni aivan järkyttävä summa, enkä alkuun meinannut suostua niin paljoa maksamaan. Sitten mietin että sellaiset tapetit jotka olisi ollut 2.vaihtoehto ja joista en tykännyt lainkaan niin paljon, olisivat maksaneet nekin 400 euroa. Nämä pitkään haaveilemani tapetit maksoivat "vain" 300 euroa enemmän. Tajusin että olisin katunut todella paljon sitä halvempaa vaihtoehtoa. Ja se satsaus kannatti, koska edelleen ihailen tuota William&Morrisia 😍 Elämäni (yli 50v) eka kerta kun suostuin tuhlaamaan sisustukseen noin paljon, mutta ratkaisu oli täysin oikea. Ap

Miten sait noin halvalla? Ostin juuri tarjouksesta 2 rullaa William& Morrisia ja ne oli tarjouksessa 300? Tapetoin vain yhden seinän. 

Tapettitaivaasta. Silloin oli joku ale, 140€/rulla ja vähän päälle. Huomasin tarjouksen sattumalta ja piti tehdä nopea päätös.

Viisi rullaa meni, yksi seinä vain maalattiin, koska siinä on iso kaapisto. Ap

Vierailija
36/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen tyytyväinen oman kotini sisustukseen ja mainittakoon että vihaan maalarinvalkoisia seiniä.

Samoin. Yhdessäkään omistamassani asunnossa ei ole ollut yhtäkään valkoista seinää. Eikä tule olemaan.

Vierailija
37/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on mielestäni ollut täällä jo ainakin kerran aiemmin. Tykkään sisustaa, joten vastaan tähänkin 😊

No keskustelupalstalla on selvää että aiheet toistuu. Vaikka ihan uusi ketju onkin.

Vierailija
38/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tämä on ihan järkyttävä. Ei vaan ole rahaa nyt hienompaankaan. 

Vierailija
39/41 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millaisen tapetin valitsit?

olen sellsinen että aina löydän jotain paranneltavaa enkä ole koskaan tyytyväinen.

Tämä tapetti, William&Morrisin Pimpernel

https://luxesource.com/wp-content/uploads/2020/08/LX_PacificNorthwest55…

Tästä tapetista oli minulla vuosia kuva puhelimessa, sillä ajatuksella että ehkä joskus, jonnekin, jos on rahaa. Nyt se toteutui. Ap

Kummallisia lättyjä pitkin seinää. NO, makunsa kullakin.

Vierailija
40/41 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että olen tyytyväinen. Kotini on minun näköiseni, ja viihdyn hyvin.

Jos jotain ihan ensihätään aion muuttaa, niin iso kulmasohva on turha ja vie turhaan tilaa.  Toisaalta taas divaaniosassa on hyväsäilytystila joten ei ihan turha.

Lisää kirjahyllyä kaipaan, minulla on paljon kirjoja joita en saa hyllyyn koska täynnä ja ne ovat säilytyslaatikoissa. Haluaisin ne esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi