Minkä takia ja vuoksi Harri Holkeri on yksi Suomen viharuimmista pääministeristä?
Kommentit (15)
Parhaimpia pääministereitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Minkä takia kirjoittelet tänne jatkuvasti näitä valheellisia paskoja aloituksia?
No koska olen vihervassari
Pääministerinä ollessaan Holkeri herätti julkista kohua suosittelemalla edullista silakkaa hyväksi ruokakalaksi niin kuin silakoita voisi mukamas syödä. Lisäksi Holkeri varasti pääministerin salkun Paavo Väyryseltä, josta piti tulla pääministeri Kokoomuksen puheenjohtaja Ilkka Suomisen, RKP:n puheenjohtaja Christoffer Taxellin ja Nokian Kari Kairamon välillä solimitun salaisen kassakaappisopimuksen mukaan.
En ole koskaan aikaisemmin tavannut Holkeriin kohdistuvaa oaheksuntaa kuin vasta nyt 2020-luvulla. Kyseessä on varmaan ilmiö, joka johtuu siitä että nuoriso ei varsinaisesti tiedä juuri mitään Holkerista muuta kuin että sillä oli hassu sukunimi.
Vapautti rahamarkkinat noususuhdanteessa, aiheutti kiinteistökuplan joka puhkesi 1990. Ennen tätä Suomen pankki säänteli talletuskorkoja ja lainojen korkoja ja lainaa ei saanut ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aikaisemmin tavannut Holkeriin kohdistuvaa oaheksuntaa kuin vasta nyt 2020-luvulla. Kyseessä on varmaan ilmiö, joka johtuu siitä että nuoriso ei varsinaisesti tiedä juuri mitään Holkerista muuta kuin että sillä oli hassu sukunimi.
Nykyiselläkin umpisurkealla pääministerillä on hassu sukunimi.
Viharuimmastapa hyvinkin. Mitäpä jos ap opettelisit kirjoittamaan ennen kuin öyhötät.
Holkeri tuli pääministeriksi kulissien takaisen suhmuroinnin tuloksena, minkä takia häneen oltiin alusta asti hyvin kriittisiä. Sitten oli tietysti 90-luvun lama, joka alkoi Holkerin hallituksen loppuvaiheessa, ja josta tuli jonkin verran syytöksiä Holkerin niskaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka häntä vihaa?
Joku nuorten juttu. Mutta kukapa teinejä oikeasti ymmärtää.
Holkeri on Orpon jälkeen toiseksi paras pääministeri joka Suomelle on koskaan ollut.
Koska Holkeri käski kansalaiset syömään silakkaa. Sinänsä hassu ehdotus kun holkeri eli jäähai, syö mm. kalaa.
Helkeri syököön itse silakkansa, mutta niin kauan kuin elän en itse niihin aio edes koskea saati laittaa suuhun ja kurkusta alas.
Ei ole. Minkä takia kirjoittelet tänne jatkuvasti näitä valheellisia paskoja aloituksia?