Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin ampuja oli rekisteröity republikaani

Vierailija
14.07.2024 |

Entistä sakeammaksi menee tämä soppa. 

Kommentit (617)

Vierailija
381/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin notkea että imeskelen omaa munaani päivittäin.

-winner-

Heippa, klooni :DDDD Totta! Tosin se yltää kolmena kieppinä olkapään yli muutenkin, joten ei ole mikään haaste edes ;DDDD

-winner-

Vierailija
382/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisössä ei minkäänlaista kaaosta, pakokauhua. Donald nostetaan seisomaan ja heristää nyrkkiä, vaikka ei edes tiedetä, toimiko ampuja yksin. Yleisö nousee hurraamaan seisaaltaan, en usko tätä. 20 vuotias rettelijöitsijä ammutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se syy, miksi en ymmärrä että murhayritys lisäisi Trumpin suosiota. Oma kannattaja sai tarpeekseen sekoiluista.

Sitäpaitsi Biden tuomitsi nopeasti yrityksen ja on hankalaa kuvitella, että Trump olisi toiminut samoin, jos vastaava olisi tapahtunut Bidenille. 

Ei haava korvassa tee Trumpista Kennedyä. 

Vierailija
384/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin notkea että imeskelen omaa munaani päivittäin.

-winner-

Heippa, klooni :DDDD Totta! Tosin se yltää kolmena kieppinä olkapään yli muutenkin, joten ei ole mikään haaste edes ;DDDD

-winner-

Tykkään keskustella itseni kanssa kun kukaan muu ei jaksa jankutustani.

-winner-

Vierailija
385/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CBS:n haastattelema paikallaolija oli huutanut poliiseille parin kolmen minuutin ajan että 50 jalan päässä katolla oli ryömimässä kiväärimies. Ketään EVVK. 😭😭😭😭😭😭

Ei kiinnostanut kun ampumisen oli tilannut nähtävästi republikaanit itse.

Vierailija
386/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei riskeeraisi itseään tuomalla kiväärin julkiselle paikalle ilman, että tietää voivansa kulkea paikalle esteettömästi."

Puhutaan hädintuskin kaksikymppisestä kakarasta ja todennäköisesti jonkin sortin latvarososta, eikä mistään ammattitappajasta tms joka saattaisi jotain riskianalyysiä vähän etukäteen tehdäkin.  

Vierailija
387/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen sanonut alusta asti, homma oli sisäpiirin tilaus ja Trump tilannut sen itse itselleen. On nämä narsistien tempaukset hyvin tuttuja kun sellaisia on muutama elämään osunut, ne vaikka lavastaa oman murhansa yrityksen tai suunnittelun. 

Mä myös uskon lavastukseen, vaikkakin Trump on ottanut tuossa melkoisen riskin omaa turvallisuuttaan kohtaan. Se, että "hyökkäys" on ollut riski myös sivullisille, ei varmasti Trumpia ole hetkauttanut. Nyt voi sitten lähettää sydämelliset osanottosa uhrien läheisille, vaikka oikeasti ei kiinnosta pas kan vertaa.

Outoa että 

Omistaa? yandexin käännösmoodi ei näytä olevan ihan kaikkein tarkin. Muuten moskovasta keskusteluun tulee lähinnä loputonta kaasuvalotusta kun halutaan ohjata keskustelu väärille raiteille. 

"Own it" kuten jenkeissä sanotaan. 

Toki suomalaisvasemmistolle ei liene ihme että moinen vastuun käsite on niin vieras että sitä ei ole olemassa kuin käännöskoneissa.

Onko sinulla muuta kuin psykoottista yandex-kommenttia, vai tarkoitatko että yksikään suomalainen vihervasemmistolainen ei ole ikinä kannattanut Trumpin kylmäksi laittamista?

Vierailija
388/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisössä ei minkäänlaista kaaosta, pakokauhua. Donald nostetaan seisomaan ja heristää nyrkkiä, vaikka ei edes tiedetä, toimiko ampuja yksin. Yleisö nousee hurraamaan seisaaltaan, en usko tätä. 20 vuotias rettelijöitsijä ammutaan.

Siellä seisoi pari sellaista lihavaa keski-ikäistä ukkoa. Muut näyttivät pelästyneiltä. 

Vierailija
389/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori ihminen, vasta pari vuotta sitten lukiosta valmistunut. Oli saanut stipendin matematiikasta ja luonnontieteestä. Mitä oli hänelle tapahtunut, kun päätyi tuollaiseen tekoon?

Media on pumpannut Trumpiin kohdistuvaa vihaa viimeiset 8 vuotta. Ampuja on ollut vasta lapsi, kun aivopesu on alkanut. Monelle parikymppiselle amerikkalaiselle Trump on paholainen, joka tulee pysäyttää hinnalla millä hyvänsä.

Voi kyynel.

Tämä!

Vierailija
390/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen teko, mutta varmasti ymmärsi että tuon Orbanin kaverin mahdollinen valinta presidentiksi on vaarallista koko maailmalle. Taisi olla se poseeraminen Orbanin kanssa se viimeinen niitti joka katkaisi kamelin selän ja johti epätoivoiseen tekoon.

Kaikki amerikkalaiset eivät halua USA:n muuntuvan valko-venäjäksi. Suomessakaan tätä ei haluttu ja siksi bobrikovkin ammuttiin. 

Vierailija
391/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Yhteenvetona ketjun viesteistä voi päätellä että palstan vasemmistosiiven kgb on selvittänyt tapauksen. Ampuja oli siis joku U.S.A:n persussuomalaiseen puolueseen kuulunut Teemu joka oli värvätty Trumpin toimesta ampumaan Trumpia korvaan.

Oliko normaali luoti vai 5G ajatusten hallinta nanobotti luoti?

Palstan punasiiven kgb:n mukaan kyseessä oli magic bullet ja ilmeisesti tarkoituksena oli ampua Trumpin sahajauhot eri järjestykseen mutta ampuja ei tässä kuitenkaan onnistunut vaan onnistui tärvelemään Trumpin korvalehden. Ilmeisesti sitten tästä syystä Trump näytti nyrkkiä Teemu nimiselle ampujalle ja komensi poliisit ampumaan tämän.

Vierailija
392/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen sanonut alusta asti, homma oli sisäpiirin tilaus ja Trump tilannut sen itse itselleen. On nämä narsistien tempaukset hyvin tuttuja kun sellaisia on muutama elämään osunut, ne vaikka lavastaa oman murhansa yrityksen tai suunnittelun. 

Mä myös uskon lavastukseen, vaikkakin Trump on ottanut tuossa melkoisen riskin omaa turvallisuuttaan kohtaan. Se, että "hyökkäys" on ollut riski myös sivullisille, ei varmasti Trumpia ole hetkauttanut. Nyt voi sitten lähettää sydämelliset osanottosa uhrien läheisille, vaikka oikeasti ei kiinnosta pas kan vertaa.

Outoa että 

Omistaa? yandexin käännösmoodi ei näytä olevan ihan kaikkein tarkin. Muuten moskovasta keskusteluun tulee lähinnä loputonta

"Own it" kuten jenkeissä sanotaan. 

Toki suomalaisvasemmistolle ei liene ihme että moinen vastuun käsite on niin vieras että sitä ei ole olemassa kuin käännöskoneissa.

Onko sinulla muuta kuin psykoottista yandex-kommenttia, vai tarkoitatko että yksikään suomalainen vihervasemmistolainen ei ole ikinä kannattanut Trumpin kylmäksi laittamista?

Suomeksi ei sanota own it sen paremmin englanniksi kuin suomeksikaan, jonka tietäisit jos olisit suomalainen. Joten suksihan sinne pietariisi kaasuvaloinesi. 

Vierailija
393/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään oman munani imeskelyn lisäksi nuolla omaa persereikääni.

-winner-

Oih, kloonini sieltä puoluetoimistosta, olet selvästi rakastunut minuun VIELÄ enemmän kuin Mestariin ja Trumpiin ;D

Yritä nyt kuitenkin pysyä aiheessa.

-winner-

Vierailija
394/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei riskeeraisi itseään tuomalla kiväärin julkiselle paikalle ilman, että tietää voivansa kulkea paikalle esteettömästi."

Puhutaan hädintuskin kaksikymppisestä kakarasta ja todennäköisesti jonkin sortin latvarososta, eikä mistään ammattitappajasta tms joka saattaisi jotain riskianalyysiä vähän etukäteen tehdäkin.  

Ilman tahallisuutta ei olisi päässyt paikalle. CIA järjestämä operaatio. Lee Harvey Oswald uudelleen.

Vierailija
395/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin ampuja oli rekisteröity republikaani

Viranomaiset kertovat sen minkä haluavat kertoa kaikkea tuskin paljastetaan vaalikarjalle

Olen ollut Suomessa yo-juhlissa missä valmistunut näytti kiitospuheessaan kirjettä missä hän oli rekisteröitynyt republikaani ja juttu kerrottiin absurdina vitsinä koska hän itse on vasemmistolainen ja oli alaikäinen kun mukamas liittyi republikaaniksi. Kirje seurasi häntä Suomeen, tiedä itsekään miten hän on jenkkilän matkallaan republikaaniksi rekisteröitynyt.

Että tuolla tavalla voi "rekisteröityä republikaaniksi". 

Sen sijaan rahallisia lahjoituksia laitavasemmistojärjestöille ei tehdä vahingossa.

15 taalan lahjoitus ei ole lahjoitus vaan läppä. 

Vierailija
396/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Yhdysvaltain oikeusministeriön alaisen viraston erikoisagentti Jim Cavanaugh sanoo NBC:lle yllättyneensä, että ampuja onnistui pääsemään korkealle paikalle, kiväärin ampumaetäisyydelle vaalitilaisuudesta. Cavanaugh on NBC:n mukaan toiminut myös salaisen palvelun järjestämissä turvatiimeissä.

Aina kun olen työskennellyt heidän kanssaan, niin joka ikinen korkea paikka on katettu heidän agenteillaan tai paikallisen poliisin erikoisosaston toimesta. Ketään ei päästetä alueen katoille. He kattavat kaikki korkeat alueet.

Salamurhayrityksestä epäilty Crooks ampui Trumpia AR-15-kiväärillä. Cavanaughn mukaan kyseisellä kiväärillä on mahdollista ampua kohteita yli 180 metrin päässä. Crooksin etäisyys Trumpiin oli noin 120150 metriä.

Henkilönä, joka on toiminut salaisen palvelun turvatiimeissä, minua hämmästyttää, miten joku on voinut oleskella korkealla paikalla ilman, että salaisella palvelulla on ollut asiasta tietoa, Cavanaugh sanoo NBC:lle.

Vierailija
397/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpettien ja muiden persujen mukaan kuulemma puoluetausta ei ole oleellinen seikka. Ei varmaan olisi ollut silloinkaan, jos ampuja olisi ollut "vihervasemmistolainen" tai demokraattipuolueen jäsen? :D

Vierailija
398/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään oman munani imeskelyn lisäksi nuolla omaa persereikääni.

-winner-

Oih, kloonini sieltä puoluetoimistosta, olet selvästi rakastunut minuun VIELÄ enemmän kuin Mestariin ja Trumpiin ;D

Yritä nyt kuitenkin pysyä aiheessa.

-winner-

Minä en tule aina toimeen itseni kanssa ja siksi riitelen yksinäni palstalla.

-winner-

Vierailija
399/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai oli. Jos minä suunnittelisin vastaavaa niin totta kai liittyisin ensin kyseisen puolueen jäseneksi, koska sillä saisin suurimman vahingon aikaiseksi vaikka se itse teko epäonnistuisikin. Lisäksi rekkautuneena jäsenenä olisi helpompi päästä esim just vaikka puoluekokoukseen ja muutenkin pelipaikoille, koska olisin "omia". 

---

Onhan tällä palstallakin jatkuvasti näitä (poliittisia) aloituksia kuinka minä naisena sitä ja tätä, jotka kaikki on melko 100varmasti miehen tekeleitä. Samoin on näitä kuinka minä demarina/vassarina/vihreänä/persuna/kokkarina sitä tai tätä joissa on sama juttu, ettei kyseisen provoilun oksentaja tosiaan ole mainitsemansa puolueen kannattaja vaan haluaa haastaa riitaa ja lietsoa eripuraa.

---

Nyt sitten alkaa jo pahimmat hörhelöt flippaamaan tosiaan tämä kahtiajaon myötä ja sen takia on hengestään päässyt parin viime kk:n aikana ainakin yksi virkatehtävissä toiminut poliisi. Slovakian pm oli myös murhayrityksen kohteena ja joku töni hänen tanskalaista kollegaansa. Nyt sitten sai Trump luodista. 

Tällaisen maailmanko nämä tälläkin palstalla mellastavat jankkaajat ja vääristelijät tosiaan haluaa? Mainio esimerkki vääristelystä on vaikka tuo "riikka julkaisi oman leikkuulautamalliston" vaikka todellisuudessahan se leikkuulauta on jonkun yrittäjän vittuilua/piruilua purraa kohtaan. Osa totuuden tietää ja ymmärtää, mutta osalle tuo otsikko on totuus. Ja sellainen ihminen on provosoitavissa mikä tietysti lienee ketjun avaajan tarkoituskin.

Tämän palstan moderointia pitäisi tiukentaa. Rekisteröityminen ei riitä eikä varsinkaan auta.

Vierailija
400/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpettien ja muiden persujen mukaan kuulemma puoluetausta ei ole oleellinen seikka. Ei varmaan olisi ollut silloinkaan, jos ampuja olisi ollut "vihervasemmistolainen" tai demokraattipuolueen jäsen? :D

Jos alat puhumaan "taustasta", niin se viittaa siihen että henkilö on oikeasti toiminut sen puolueen politiikassa. Onko hän? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän