Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin ampuja oli rekisteröity republikaani

Vierailija
14.07.2024 |

Entistä sakeammaksi menee tämä soppa. 

Kommentit (617)

Vierailija
321/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen sanonut alusta asti, homma oli sisäpiirin tilaus ja Trump tilannut sen itse itselleen. On nämä narsistien tempaukset hyvin tuttuja kun sellaisia on muutama elämään osunut, ne vaikka lavastaa oman murhansa yrityksen tai suunnittelun. 

Mä myös uskon lavastukseen, vaikkakin Trump on ottanut tuossa melkoisen riskin omaa turvallisuuttaan kohtaan. Se, että "hyökkäys" on ollut riski myös sivullisille, ei varmasti Trumpia ole hetkauttanut. Nyt voi sitten lähettää sydämelliset osanottosa uhrien läheisille, vaikka oikeasti ei kiinnosta pas kan vertaa.

Vierailija
322/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippumattomassa mediassa leviää intimii kuvaTrumpista ja Crooksista.

Kumpaa tarkoitat? Siitä jossa Trump on takana vai sitä jossa Crooks ratsastaa Trumpilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen sanonut alusta asti, homma oli sisäpiirin tilaus ja Trump tilannut sen itse itselleen. On nämä narsistien tempaukset hyvin tuttuja kun sellaisia on muutama elämään osunut, ne vaikka lavastaa oman murhansa yrityksen tai suunnittelun. 

Mä myös uskon lavastukseen, vaikkakin Trump on ottanut tuossa melkoisen riskin omaa turvallisuuttaan kohtaan. Se, että "hyökkäys" on ollut riski myös sivullisille, ei varmasti Trumpia ole hetkauttanut. Nyt voi sitten lähettää sydämelliset osanottosa uhrien läheisille, vaikka oikeasti ei kiinnosta pas kan vertaa.

Mun on jotenkin vaikea nähdä, että se olisi noin hyvä näyttelijä. 

Vierailija
324/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo sälli vaa oli lahjoittanut rahaa demokraateille 🤔

Ennen vai jälkeen republikaaniksi liittymästä? 🤔

Ennen. Miksi kysyt tätä uudestaan ja uudestaan vaikka se on sinulle vastattu lukuisia kertoja?

Vierailija
325/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "rekisteröitynyt republikaani" ei tarkoita kuin että on 18-vuotiaana ensimmäisen kerran äänestäjäksi rekisteröityessään laittanut raksin ruutuun "republikaani", siinä kaikki. Eli pentu on pari vuotta sitten ollut oman ilmoituksensa mukaan republikaani. 

Vierailija
326/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa, että turvajärjestelyt pettivät täysin.

Vierailija
327/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on tänään Trumpin vihaajien orgasmipäivät! Huh huh mitä sakkia, tää kun oli tälläkertaa vain sitä "parempaa murhaamista".

Vasistit valutaa mahlaa lahkeeseen kun pääsevät syyttämään uhria syylliseksi, Kremlin trollien ohjekirja ohjeistaa just näin.

"Ei se me oltu, vaan itse yritit ampua ittees ja pommittaa lastensairaalaa, senkin räsisti wöö"

Juoppo-Putkonen ei ole vielä herännyt kommentoimaan, jotta nähtäisiin Krmelin ohjekirjan mukaiset kommentit. Noudattanee samaa linjaa kuin nuo Zaharovan kommentit.

Jaa-a.. senkun vielä kertoisit kuka on Putkonen?

Antifanteilla tulee vaan taas kiire siirtää puhe vastapuoleen kun omat sählää liian isolla metelillä maailmalla. Ja ironista kyllä, molemmat noista klubeista on täysin puttesedän marionetteja.

Toki tuon moskovandosentin porukoiden tarkoituskin on olla sellainen linnunpelätti johon huomio kiinnittyy samalla kun fantit puuhailee vähemmällä julkisuudella omia projektejaan. Eihän tää dosentti tosiaankaan kavereineen ole yrittänyt piilotella, pikemminkin päinvastoin. 

Vierailija
328/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

False Flag -operaatio. Tekijänä Lee Harvey Crooks.

Vierailija
329/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se vaadi kuin sen, että se tyyppi/ne tyypit joiden vastuulla oli vahtia kyseisen rakennuksen kattoa ja ympäristöä, eivät ehkä tarkoituksella tehneetkään työtään..

Vierailija
330/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zakharova osoitti AFP:n mukaan sanansa niille, jotka äänestävä Yhdysvalloissa aseiden toimittamisesta Kiovaan.

Ehkä olisi parempi käyttää tämä raha amerikkalaiseen poliisin ja muiden sellaisten palveluiden rahoittamiseen, joiden on tarkoitus varmistaa lakia ja järjestystä Yhdysvalloissa, Zakharova sanoi.

Kun muut keinot hankalasta presidentistä eroon pääsemiseksi on käytetty loppuun, vanha kunnon Lee Harvey Oswald astuu kuvioihin, Zakharova lisäsi.

Vierailija
331/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo sälli vaa oli lahjoittanut rahaa demokraateille 🤔

Ennen. Miksi kysyt tätä uudestaan ja uudestaan vaikka se on sinulle vastattu lukuisia kertoja?

Lähde?

Vierailija
332/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että suomalaisvasemmisto fantasioi sillä että joku laittaa Trumpin kylmäksi, ja kun sitä joku vassari vihdoinkin surkealla menestyksellä yrittää, onkin kyseessä false flag.

Ehei, kyllä yritys oli aito. Ongelma on vain se, että te ette kykene tekemään mitään ilman että se menee v * t u i k s i.

Koittakaa edes omistaa tämä.

Vierailija
333/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
334/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Trump epäillyt viime vaalien jälkeen, että oikea Biden on jo murhattu tai hävinnyt jonnekin? Viittasi siis siihen, että julkisuudessa nähty Biden ei olisikaan oikea Biden.

Vierailija
335/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koittakaa edes omistaa tämä."

Koita puhua suomea.

Vierailija
336/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettivät ja "pettivät".

CIA:n oma operaatio, tekijänä värvätty äärivassari jolla rikosrekisteri riehunnoista.

Vierailija
337/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauvesta se hevonenkin potkii!

Vierailija
338/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on niin vaikea myöntää, että tällä kertaa oma koira puri? Ei se ole mikään salaisuus, että republikaaneissa on paljon myös vanhan liiton republikaaneja, jotka haluavat konservatiivisen sivistysoikeistolaisen johtoonsa. Uudempi jaosto ovat nämä MAGA-kannattajat, joilla on erilaiset arvot. Amerikka on jakautunut paljon monimutkaisemmin kuin vain oikeisto-vasemmisto-akselille.

Mikään tästä ei liity Suomen puoluepolitiikkaan, joten en tajua, miksi täällä tapellaan nyt taas kerran siitä.

Odotettavissa olevaa kehitystä siirryttäessä puoluepolitiikasta kulttipolitiikkaan. Ensimmäinen virhe on nähdä itsensä immuunina.

Persu/Kok uhoaa Suomessakin vaikka kuinka, Persu/Kok uskoo olevansa asioiden yläpuolella, olevansa suosittu, yllättyy jatkuvasti ja ei usko ennenkuin Persu/Kok saa turpiinsa tai sakset heiluvat tai kone yskii ja sittenkin se on edellisen hallituksen vika.

-winner-

Vierailija
339/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu.

Vierailija
340/617 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pietarista töitä minä löysin

Pääsin töihin trollitehtaaseen

T: Palstavassari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme