Kuinka kovasti järkytyit Trumpin ampumistapauksesta?
Oletko yhtä järkyttynyt kuin Stubb?
Mietitkö miten tälläistä voi tapahtua USA.ssa jossa ei yleensä ammuskella?
Kommentit (110)
En järkyttynyt yhtään. Sattuuhan sitä tuolla päin maailmaa.
No kyllä yllätti en minä nauruunkaan purskahtanut jos en itkuunkaan
Lööppimaakarien ja poliitikkojen lässytystä. Poliitikot ovat puheissa järkyttyneitä kaikenlaisista tapauksista vaikka tuskin oikeasti ovat.
En yhtään, nauraisin jos olisi kuollut.
Ei vaikuta mun elämään mitenkään.
ainii, miks mä jonkun uppooudon oranssipään ampumisesta hätkähtäisin
Uusia yrityksiä saattaa vielä tulla. Vaalit ovat vasta tulossa.
En yllättänyt, harmitti vaan kun oli niin lähellä että oltaisiin päästy ukosta lopullisesti eroon.
Ihmetyttää vaan ettei osunut paremmin, korvaa hipoen, trumpilla melkoinen tuuri.
En kovin paljon, onhan hän tuota kerjännyt.
Järkytyin ampujan huonoudesta. Kahdeksan laukausta ja osuu korvaan.
Ry ssät järkyttyi kun on tärkeä pelle heidän valloitussuunnitelmien onnistumiseksi.
Olen niin vanha, että muistan kun Bob Kennedy ammuttiin.
Väkivalta sisäpolitiikassa on aina järkyttävää, oli uhri sitten ihan kuka tahansa.
Ei mikään ihme, Trumpin omat tempaukset taitavat olla monenkin mielestä, ei presidentillisiä.
Lööpit ja poliitikot: Koko maailma on syvästi järkyttynyt.
Maailma: Katos vaan. Hohhoijaa.Taas ne riehuu. Onkohan kahvi ja makkara tarjouksessa?
En järkyttynyt vaan tavallaan ahdistuin. Tiedän että pressanvaalit on nyt siellä vähän niin kun käyty. On varmaan alle prosentin luokkaa, että Biden voisi voittaa vaaleja tämän jälkeen. Ja siis TOIVON että asia olisi toisin. Eipä se vain ole.
En yhtään. Maailmassa ammutaan satoja ellei tuhansia ihmisiä päivässä.
Ihmettelen, että vasta nyt yritetään tällaista.
Todennäköisesti joskus paljastuu, että tämä on kampanjaan sisältyvä sairas tempaus. Kenedyn jäljillä jne. Lähinnä siis totesin, että jaa