Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen NIIN tyytyväinen siihen että olen absolutisti

Vierailija
14.07.2024 |

Nykyään sitä ei saa sanoa ääneen. On jopa suotavaa järjestää juoppojen helvetti lapsille niiden omaan kotiin

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään käytä alkoholia, en ole koskaan välittänyt sen mausta enkä näe mitään tarvetta sen juomiseen. Kerran yritin nuorempana juoda enemmän, kun poikaystävälle ja sen kavereilla oli kosteammat juhlat ja erilaisia juomia tarjolla. Suurin osa niistä juomista oli ihan kauhean makuisia eikä se nouseva humalatila tuntunut miellyttävältä. Siispä annoin olla, seuraavana päivänä muut makasi jonnekin kolmeen asti iltapäivällä pää kipeänä sängyssä, minä lähdin virkeänä uimarannalle. Mitään järkeä pilata seuraavaa päivää.

Vierailija
22/23 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan vain pössyä ja se on ilmaista, kun itse kasvattelee. Jätin myös vkloppubissettelyt ja nyt säästää sen 120 e kuussa, enkä edes ollut mikään suuri juomari verrattuna moneen muuhun. Puhumattakaan baanailijoista. Menee monta sataa kuussa moisilla ihmiseliöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse juo mutta hakeudun jatkuvasti päihtyneiden seuraan ja toivon niiden juovan lisää. Ihan parasta seuraa.