Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kerroin äidilleni olevani raskaana

Vierailija
14.07.2024 |

Äiti oli kova akka. Sille ei vittuiltu. Ei sietänyt heikkoutta.

Äiti meni ihan sekaisin vauvasta ja osti kaiken hienon, mitä ikinä löysi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin isoäitigeeni on olemassa. Kaikkein vittumaiset ihmiset muuttuvat enkeleiksi lastenlasten edessä.

Ostetaan mitä vain, opetellaan vaikka leipomaan. Mun tietämissä tapauksessa opeteltiin neulomaan, kun piti saada pojanpojalle villasukat,

Entäs kun isoäitiä ei kiinnosta lapsenlapsi lainkaan? Onkohan minulla itse Saatana äitinä sitten?

Vierailija
22/24 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut kertoa, koska äitini oli juuri täyttämässä 50 ja valmiiksi ikäkriisissä ja nyt hänestä tulisi kaiken lisäksi mummo!

Isoäitiys ei mennyt hyvin, eikä äitini koskaan hoitanut lastenlapsiaan. Ei hän tosin ollut hoitanut omia lapsiaankaan, vaan hoidatti meidät omalla äidillään ja anopillaan.

Nyt äitini on vanha ja ihmettelee miksi lastenlapset eivät soita eivätkä käy kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sain lapsen vaimoni kanssa , olin 27 vuotias niin minun isäni antoi 50 tonnia minulle. Osti vielä autonkin.

Vierailija
24/24 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoäiti kirjoitti aikanaan äidilleni, ensimmäistä kertaa raskaana olevalle: Paskaan työnsit kätes!

Olen nähnyt sen kirjeen. Hullu mummohan se oli, miehensä jättämä, kaikkia miehiä inhoava. Onneksi meillä oli isän äitinä maailman paras mummi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi