Kiinnostaako pissajutut?
Onko muita kellä mieltymys pissan pidättelyyn äärimmilleen tai muuta pissahätään liittyvää? Ootteko liittänyt esim petipuuhiin pissailua? Kertoilkaa kokemuksia ja hyviä ideoita
Kommentit (13)
Me pissaillaan vaimon kanssa aina silloin tällöin. Rakastan katsoa kun hän pissaa seisoaltaan...
Mieheni pissaa päälleni, kiihottaa kuuma kusi pimppiin tai takamuksen päälle.
Olen kokematon (mies), mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla kumppanin kanssa.
Haluaisin kumppanin kuvaavan minulle eri kuvakulmista videoita, joissa näkisin virtsan irtoavan hänestä ja olisi myös mukava, jos hän voisi pissata käsilleni, vartalolle ja peniksen päälle. Toki olisi myös mukavaa, jos hän toivoisi minulta videoita, 'käyttäisi' minua pissalla ja ottaisi pissani vartalolle, jalkoväliin tai jopa kaulalle tai kasvoille.
Vaimo pissaa päälle ja sitten nuolen pissaisen pillun. On muuten kiihottavaa. Kyllä kulli seisoo.
Meillä kans molemmat tykätään pidättelystä ja sen tunteesta.. Välillä pidetään leikkimielinen haaste että juodaan paljon ja vessaan meno on kielletty siihen asti kunnes lirahtaa ja sen jälkeen on lupa juosta pöntölle jos vielä ehtii.
Ei, mutta olen aina miettinyt kuinka noista kiinnostuneet iskee toisiaan? Mennäänkö kusemaan teille vai meille?
Olen hieman dominoiva mies. Jos nainen suostuu (ja on suostunut), olen kussut suuhun suihinoton aikana ja silloin niellään. Toinen on takamukseen panemisen aikana kuseminen sisään. Se on muuten jännä, että useampi nainen saa tuosta kovan orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman dominoiva mies. Jos nainen suostuu (ja on suostunut), olen kussut suuhun suihinoton aikana ja silloin niellään. Toinen on takamukseen panemisen aikana kuseminen sisään. Se on muuten jännä, että useampi nainen saa tuosta kovan orgasmin.
Mua kiihottas tämä, mutta myös toisin päin. Erityisesti olisi mahtavaa, jos nainen ratsastaisi kullini pyllyssään ja pissaisi päälleni ja naamalleni. Toisaalta olisi jännä tuntea pissaperäruiske esim suppilon tai onton tapin/dildon avulla. Puolisolle en kuitenkaan kehtaa mitään pissajuttuja ehdottaa, kun hän ei halua edes tavallista seksiä harrastaa muualla kuin omassa aängyssä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Minua kiehtoisi kokeilla tuota naisen pyllyn sisään lirauttamista vaikka tämä aihe ei muutoin juurikaan kiinnosta.
Kiihottaa pissata ja jos mies (jos olis) nuolis myös pyllyaukon.
M30
Teen tätä välillä yksin kotona ollessa. Kiva juoda paljon nesteitä ja kiehnätä ja vitkutella hirveän hädän kanssa