Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako pissajutut?

Vierailija
14.07.2024 |

Onko muita kellä mieltymys pissan pidättelyyn äärimmilleen tai muuta pissahätään liittyvää? Ootteko liittänyt esim  petipuuhiin pissailua? Kertoilkaa kokemuksia ja hyviä ideoita

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tätä välillä yksin kotona ollessa. Kiva juoda paljon nesteitä ja kiehnätä ja vitkutella hirveän hädän kanssa

Vierailija
2/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pissaillaan vaimon kanssa aina silloin tällöin. Rakastan katsoa kun hän pissaa seisoaltaan...

Vierailija
4/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pissaa päälleni, kiihottaa kuuma kusi pimppiin tai takamuksen päälle.

Vierailija
5/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokematon (mies), mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla kumppanin kanssa.

Haluaisin kumppanin kuvaavan minulle eri kuvakulmista videoita, joissa näkisin virtsan irtoavan hänestä ja olisi myös mukava, jos hän voisi pissata käsilleni, vartalolle ja peniksen päälle. Toki olisi myös mukavaa, jos hän toivoisi minulta videoita, 'käyttäisi' minua pissalla ja ottaisi pissani vartalolle, jalkoväliin tai jopa kaulalle tai kasvoille. 

Vierailija
6/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa

Vierailija
7/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pissaa päälle ja sitten nuolen pissaisen pillun. On muuten kiihottavaa. Kyllä kulli seisoo.

Vierailija
8/13 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans molemmat tykätään pidättelystä ja sen tunteesta.. Välillä pidetään leikkimielinen haaste että juodaan paljon ja vessaan meno on kielletty siihen asti kunnes lirahtaa ja sen jälkeen on lupa juosta pöntölle jos vielä ehtii. 

Vierailija
9/13 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen aina miettinyt kuinka noista kiinnostuneet iskee toisiaan? Mennäänkö kusemaan teille vai meille?

Vierailija
10/13 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman dominoiva mies. Jos nainen suostuu (ja on suostunut), olen kussut suuhun suihinoton aikana ja silloin niellään. Toinen on takamukseen panemisen aikana kuseminen sisään. Se on muuten jännä, että useampi nainen saa tuosta kovan orgasmin.

Vierailija
11/13 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman dominoiva mies. Jos nainen suostuu (ja on suostunut), olen kussut suuhun suihinoton aikana ja silloin niellään. Toinen on takamukseen panemisen aikana kuseminen sisään. Se on muuten jännä, että useampi nainen saa tuosta kovan orgasmin.

Mua kiihottas tämä, mutta myös toisin päin. Erityisesti olisi mahtavaa, jos nainen ratsastaisi kullini pyllyssään ja pissaisi päälleni ja naamalleni. Toisaalta olisi jännä tuntea pissaperäruiske esim suppilon tai onton tapin/dildon avulla. Puolisolle en kuitenkaan kehtaa mitään pissajuttuja ehdottaa, kun hän ei halua edes tavallista seksiä harrastaa muualla kuin omassa aängyssä. 

M46

Vierailija
12/13 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiehtoisi kokeilla tuota naisen pyllyn sisään lirauttamista vaikka tämä aihe ei muutoin juurikaan kiinnosta.

Vierailija
13/13 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa pissata ja jos mies (jos olis) nuolis myös pyllyaukon.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän