Donald Trumpia on ammuttu päähän, hän on haavoittunut
Donald Trump on elossa, haavoittunut päähän osuneesta luodista, mutta selviää siitä.
Koko maailma osoittaa osanottoaan Donald Trumpille, hån on sankari, joka selvityi salamurhaajan kiikarikiväärin luodeista, vaikka ihmisiä vierellä kuoli ja haavoittui.
Nyt Joe Biden voi lopettaa oman kamppanjansa, kukaan ei voittaa murhayrityksestä selvinnyttä sankaria.
Donald Trump on viety turvaan, tuskin mikään voi estää hänen voittoaan, kun kiväärinkään luodit eivät siihen pystyneet.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563014.html
CNN: Trumpin kampanjatilaisuuden epäilty ampuja on 20-vuotias mies suora lähetys käynnissä
Trump haavoittui ampumisessa kampanjatilaisuudessa Pennsylvaniassa. Ampumista tutkitaan salamurhayrityksenä, kertovat viranomaislähteet yhdysvaltalaismedioiden mukaan.
Kommentit (1868)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Donald Trump ei osoittanut mitään pelkoa tilanteessa, hän käyttäytyi kuin sankari, jota mikään tai kukaan, ei voi pysäyttää.
Varmaan itse tilannut koko sirkuksen.
Hyvin ovat kyllä etukäteen harjoitelleet 😄
Vierailija kirjoitti:
Miten sattuikaan, että epäilty piti surmata heti. Haavoittaminen käteen ei riittänyt, tai aseen ampuminen. Kuitenkin annettiin yrittää rauhassa, vaikka silminnäkijät varoittivat Salaista palvelua.
Näitkö sen varoittajan? Näytti aivan Pelle Hermannin vaaralliselta serkulta. Enpä olisi minäkään lähtenyt muuttamaan päivän suunnitelmia tuon juttujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä zateenkaaritransut teki nyt viimeisen virheensä. Keinot opittiin Kremlin oppaista mutta pieleen meni ja pahasti.
Ai vähän niin kuin wanna be persu Vehkala postaa Kremlin ohjeiden mukaisia postauksia. Kovin samanlaisia putinisti-Putkosen ja Mv-lehden kanssa.
HAH!
Epäonnistuneen murhayrityksen jälkeen homoseksuaalit itsemurhatarkkailussa!! Kerro lisää Antifan fiiliksistä tänään!
:D
Myös Yhdysvaltain oikeusministeriön alaisen viraston erikoisagentti Jim Cavanaugh sanoo NBC:lle yllättyneensä, että ampuja onnistui pääsemään korkealle paikalle, kiväärin ampumaetäisyydelle vaalitilaisuudesta. Cavanaugh on NBC:n mukaan toiminut myös salaisen palvelun järjestämissä turvatiimeissä.
Aina kun olen työskennellyt heidän kanssaan, niin joka ikinen korkea paikka on katettu heidän agenteillaan tai paikallisen poliisin erikoisosaston toimesta. Ketään ei päästetä alueen katoille. He kattavat kaikki korkeat alueet.
Salamurhayrityksestä epäilty Crooks ampui Trumpia AR-15-kiväärillä. Cavanaughn mukaan kyseisellä kiväärillä on mahdollista ampua kohteita yli 180 metrin päässä. Crooksin etäisyys Trumpiin oli noin 120150 metriä.
Henkilönä, joka on toiminut salaisen palvelun turvatiimeissä, minua hämmästyttää, miten joku on voinut oleskella korkealla paikalla ilman, että salaisella palvelulla on ollut asiasta tietoa, Cavanaugh sanoo NBC:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Donald Trump ei osoittanut mitään pelkoa tilanteessa, hän käyttäytyi kuin sankari, jota mikään tai kukaan, ei voi pysäyttää.
Johan nyt! Luoti lävisti korvan, olis voinut osua myös päähän. Tätä korvan lävistystä tuskin voidaan ennakoida.
Tässä kaikessa on jotain niin herkullista tuo että osumaa ei voinut varmistaa. Siis aidosti jännittävä draamallinen käänne. Vaikka onhan tässä toki henkeä jo ehditty pidätellä muistakin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Donald Trump on maailman hyväonnisin presidentti ehdokas.
Joku sanoisi että tuo on johdatusta. Against all odds.
Entäs se kuollut katsoja?
Se oli vasenryhmän väitteen mukaan se ampuja itse, loogista eikös vaan, no ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Donald Trump on maailman hyväonnisin presidentti ehdokas.
Joku sanoisi että tuo on johdatusta. Against all odds.
Onko sellaista? Elokuvissakaan kuolleet eivät kuole oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Äärivasemmistoon pitää puuttua Suomessakin.
Ja äärioikeistoon. Kaikki ääriajattelu on vaarallista ja väkivaltaista. Islam mukaanlukien, joka on äärikonservatismia.
Trump on itse ääri-ihminen, niin ihmetyttää ettei häntä ole ta pet tu jo ajat sitten. Mutta mikä pahan tap pais, tiesi jo vanha kansa. Viisas sanonta. Pahat ne porskuttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvan takana oli pieni veripussi joka hajosi, ja saatiin näyttämään ampumiselta. Jos olisi oikeasti kiväärillä ammuttu, uhrilta olisi nyt puoli päätä pois. Samanlaisia keinotekoisia verijälkiä tulee kun elokuvaa varten "ammutaan ihmistä".
Vierailija kirjoitti:
Myös Yhdysvaltain oikeusministeriön alaisen viraston erikoisagentti Jim Cavanaugh sanoo NBC:lle yllättyneensä, että ampuja onnistui pääsemään korkealle paikalle, kiväärin ampumaetäisyydelle vaalitilaisuudesta. Cavanaugh on NBC:n mukaan toiminut myös salaisen palvelun järjestämissä turvatiimeissä.
Aina kun olen työskennellyt heidän kanssaan, niin joka ikinen korkea paikka on katettu heidän agenteillaan tai paikallisen poliisin erikoisosaston toimesta. Ketään ei päästetä alueen katoille. He kattavat kaikki korkeat alueet.
Salamurhayrityksestä epäilty Crooks ampui Trumpia AR-15-kiväärillä. Cavanaughn mukaan kyseisellä kiväärillä on mahdollista ampua kohteita yli 180 metrin päässä. Crooksin etäisyys Trumpiin oli noin 120150 metriä.
Henkilönä, joka on toiminut salaisen palvelun turvatiimeissä, minua hämmästyttää, miten joku on voinut oleskella korkealla paikalla ilman, että salaisella
Maailma ei ole vielä täydellinen, kuten vasemmiston pohjois-koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tapahtuma vaikuttaa Trumpin psyykkeeseen ja jatkoon vaalitilaisuuksissa, kuolema oli kuitenkin lähellä vai onko Trump niin kova että sillä ei ole vaikutusta?
Vielä mielenkiintoisempaa on miten tuo vaikuttaa amerikkalaisten psyykeeseen kun muutenkin kahtiajako ja hajoaminen usa:ssa on käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äärioikeistoon. Kaikki ääriajattelu on vaarallista ja väkivaltaista. Islam mukaanlukien, joka on äärikonservatismia.
Trump on itse ääri-ihminen, niin ihmetyttää ettei häntä ole ta pet tu jo ajat sitten. Mutta mikä pahan tap pais, tiesi jo vanha kansa. Viisas sanonta. Pahat ne porskuttaa aina.
islam on täydellistä kommunismia, eli äärivasistinen ideologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että trump alentuu harjottelemaan. Tilasi ampujan, sai shownsa ja voi taas esiintyä kuolemattomana jumal'olentona opetuslapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten oisko niin että hyvä voittaa pahan? Ainakin täällä perinteisessä 3D-maailmassa ajatellaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla kenelläkään noin hyvä tuuri? Jäi ensinnäkin henkiin ja tullaan osin tältäkin osalta valitsemaan yhdysvaltojen presidentiksi. Ja toivon todellakin että ei valittaisi, mutta kyllähän tämä nyt Trumpin laariin sataa ja ja rankasti.
Hän sai tapahtuneen kautta mitä parhaimman julkisen näkyvyyden, voittaakseen vaalit.
Outoa kieltä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Nyt pitää ehdottomasti kiristää kaikkia mahdollisuuksia aseiden ostamiseen ja niiden säilyttämiseen kodeissa.
Metsästäjiltä aseet pois, sitäkö sinä tarkoitat?
Nii. Mistä sitä tietää, mitä saavat päähänsä poliittisessa kiihkossaan.
Miksi heijastat heihin omia fobioitasi?
TÄMÄ KETJU ON SULJETTU. ALKUPERÄINEN KETJU ON EDELLEEN SAATAVILLA
https://www.vauva.fi/keskustelu/5658287/donald-trumpia-ammuttu-tekija-j…
Jotkut uskoo, että tästä seuraa levottomuuksia Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Nyt alkaa kyllä hieman epäilyttämään, oli tuo ampumisen kohteeksi joutunut mies, aivan oikea Donald Trump, vaiko hänen kaksoisolentonsa, joka laitetaan kaikkiin vaarallisiin tilanteisiin, Trumpin sijasta.
Jos se oli kirurgisesti muokattu superagentti Vladimir Putin joka esitti Trumpia jotta hän voittaisi vaalit USA:ssa?
Jotakin hämärää tuossa on, voiko todellisuudessa noin hyvää sattumaa tapahtua, joka varmistaa ehdokkaan voiton.
Kummallisia asioita mutta tuollaisia puhtaita sattumia on silti jokaisen elämästä löydettävissä.