Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, joihin vetoaa huumori deittipalstoilla?

Vierailija
13.07.2024 |

Siis huumori- tai meemikuvat, irvistelyt, hassut aurinkolasit tai vaikka mekkoon pukeutuminen. Tai sitten esittelytekstissä vitsailu tyyliin "tykkään jalattomista naisista vitsi vitsi".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoriakin on monenlaista. Ei kaikki pidä samanlaisesta huumorista, joten vähän hankala tähän on vastata mitenkään tyhjentävästi. 

Hassut lasit tai joku osuva meemi voi olla ihan hauskaa ja kertoa siitä, että toinen osaa tietyissä tilanteissa myös hassutella. Toisaalta nämä "aika tullut etsiä kämppääni naista, lieka riittää hyvin keittiöstä makkariin ;)" -tyyliset huumoriveikot ohitan kyllä saman tien.

Vierailija
2/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Korkeintaan saat pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimisi mulle. Vitsikkyydelle on hetkensä.

Vierailija
4/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapaikan humoristeilla on henkisiä vaikeuksia. Osuva ja loukkaamaton huumori joskus sen sijaan. Pilkka ja ilkeily muuten ei ole huumoria, vaan pilkkaa ja ilkeilyä.

Vierailija
5/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen huumori vetoaa, ilman muuta. Itse oon enemmän sellainen tilannehuumorin ja nokkelan sanailun ystävä. 

Vierailija
7/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile. Korkeintaan saat pakit.

Olen itse nainen ja annan pakit näille vitsailijoille. Minusta deittipalsta on väärä paikka tuollaisille jutuille ja mietin, että onko olemassakaan sellaista naista, johon iskisi pelleily..

Ap

Vierailija
8/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla. Voit parhaimmassa tapauksessa löytää rinnallesi kaltaisesi vitsiniekan, joka pelleillee kaikesta ja laittaa kaiken läskiksi.

Vierailija
9/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aika huonoja huumorin suhteen. Ovat liian tosikkoja.

Vierailija
10/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo pelleilyt (naaman vääntely ja vastaavat) eivät ole huumoria nähneetkään, ovat taapero-luokkaa kypsyydessään. Kenenkään henkisesti aikuisen mielestä naaman vääntely tai irvistely eivät ole millään lailla huumoria ilmentävää. Sitä paitsi kieli on ruma elin, pitäkää nyt h3lv3tti se suussa piilossa... 

Ja naisviha-röhöröhövitsit pääsevät jopa 11v-poika -luokkaan, ei paljoa parempi sekään. 

Vierailija
11/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skarppi tilannekomiikka pelastaa paljon. Pariskunnalla on hyvä olla keskenään sama huumorintaju.

Vierailija
12/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus leikkaa eikä naisia naurata enää minkäänlainen huumori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi