Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suolistosairaus ja raskaus

Vierailija
13.07.2024 |

Onko täällä kellään jokin suolistosairaus ja kuitenkin olette tehneet lapsen? Miten etenitte lapsihaaveen kanssa? Pysyikö suolisto ei-aktiivisena? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja enhän välttämättä tule raskaaksi. 

Että keho saisi tavallaan päättää, miten tilanne etenee. Miljoonien vuosien aikana kehittyneet järjestelmät ovat varmasti mun pohdintoja niin sanotusti viisaampia. 

Vierailija
22/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on IBS ja vatsa ei ole ikinä voinut yhtä hyvin kuin raskausaikoina. Lapsen synnyttyä on tullut aina hankalampi ajanjakso, mutta ei nyt mitenkään erityisen paha normaalitilaan verrattuna. Mulla on IBS:n lisäksi kymmeniä allergioita ollut lapsuudestani saakka, mutta toisella lapsistani ei ole yhtäkään allergiaa ja toisella vain pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on IBS ja vatsa ei ole ikinä voinut yhtä hyvin kuin raskausaikoina. Lapsen synnyttyä on tullut aina hankalampi ajanjakso, mutta ei nyt mitenkään erityisen paha normaalitilaan verrattuna. Mulla on IBS:n lisäksi kymmeniä allergioita ollut lapsuudestani saakka, mutta toisella lapsistani ei ole yhtäkään allergiaa ja toisella vain pari.

Hyvä kuulla, että raskaus voi mennä hyvinkin. Ja eikö ihmisillä voi olla sairauksia piilevinäkin. 

Vierailija
24/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää käytännön kokemuksia? 

Vierailija
25/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaikka adoptoisi? Saat terveen lapsen ja pysyt varmasti itsekin terveempänä. Raskaus on elimistölle aikamoinen rasite, josta jotkut eivät toivu koskaan kunnolla. Varsinkin jos terveys ei ole kovin hyvä alunperinkään...

Adoptioon ei anneta nykyään juurikaan muita kuin jollain tavalla sairaita lapsia. Ennen kuin alat jakelemaan tätä huonoa neuvoa adoptiosta, perehdypä asiaan edes googlaamalla vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan