Mitä teette aamuisin??
Heräsin tänään viiden jälkeen siihen, olen ollut istumassa sohvalla kännykkä kädessä. Naapurit molemmin puolin... Mitä te muut teette aamuisin?
Kommentit (78)
Ensimmäisenä aamulla käyn yrjöllä. Sen jälkeen koitan heittää ankkuria sisään. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti hoippuu jääkaapille kylmää siideriä hakemaan viimeistään viideltä aamulla. On herännyt kuivaan suuhun ja päänsärkyyn neljän tunnin humalaunen jälkeen, ja krapula on iskemässä. Yhdeksään mennessä onkin jo ensimmäinen sikspäkki juotu. Sitten pitää lähteä kauppaan hakemaan vähintään korillinen.
Harmi, minkälaista elämää.
Tuollaista tai suunnilleen tuollaista on elämä useammalla kuin uskotkaan.
Kyllä. Ja hieman ennen kuin tuohon jamaan pääsee, ihminen sinnittelee vielä töissä. Meikillä saa mustat silmänaluset piiloon työaamuna, ja pastilleilla voi yrittää peittää hajua. Laukkuun mahtuu siideripullo. Moni alkoholisti pystyy joten kuten pitämään kulissit pystyssä ja säilyttämään työpaikkan
Jokainen elää omassa kuplassaaan. Se mikä on jossain arkipäivää on toisaalla kaukana siitä. En tiedä muita alkoholisteja kuin molemmat pappani. Rauha heidän muistolleen. 25 vuotta sitten kuulin huhuja, että tiimissä oli yksi alkoholisti.
Rukoilen ja luen Raamattua, siitä alkaa hyvin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös satuja lueta tyypillisesti lapsille illalla?
Vierailija kirjoitti:
Minä rukoilen ja luen Koraania, siitä alkaa vielä paremmin päivä.
Herään aamulla usein kuuden aikaan lomallakin. Laitan tiskikoneen päälle, ajastan pyykkikoneen. Saatan syödä aamiaista. Sitten luen tai kuuntelen kirjaa. Nukahdan muutamaksi tunniksi.
Herään uudestaan ja juon kahvit kumppanin kanssa. Tänään pihakeinussa, kun on lämmin ja kaunis aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koraani on vain 10% Raamatusta, sen lukee viikonloppuna.
Mielestäni AP yrittää tässä kysyä, mitä ihmiset tekevät aamuisin kodeissaan, kun asuvat kerros- tai rivitalossa ja _naapureiden asunnot molemmin puolin omaa asuntoa_, eikä viitsisi meluta etteivät naapurit häiriinny aaamuvarhain. Mielestäni kohteliasta ajattelua.
Juon vettä, pissaan, ehkä kakkaan, peseydyn, venyttelen pikaisesti, puunaudun, puen, syön aamiaisen ja lähden töihin. Tai vapaalla jään lueskelemaan sisälle tai parvekkeelle kahvikuppi täristen, kunnes on päivän rientojen tai kotiaskareiden aika.
Hiljaisia aamun puuhia on vaikka pöytien pyyhkiminen, kukkien ja kasvien hoitaminen, likaisten pyykkien lajittelu, puhtaiden viikkaus, kauppalistan ja tulevien päivien ruokien suunnittelu ja ideointi, aamuvenyttelyt ja jooga,
mutta yhtä hyvin hiljaiset aamun tunnit on ihana käyttää lukemiseen, podcastien tai äänikirjojen kuuntelemiseen, neulomiseen, netin selaamiseen, parvekkeella tai pihalla istumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Koraanissa auttaa hyvään päivään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teroriiskut, raiskitujen naisten kivitys, ihmisen pelotus ja kaavutus. Monta asia!
Tämän aamun nukuin kun katsoin myöhään yöhön elokuvan, heräsin 11.30. Suihku ja iltapäivällä äitiä auttelee.
Vierailija kirjoitti:
"Olen ollut istumassa" 🙄
Heräsit mihin??????? Opettele suomen alkeet ja kirjoita vasta sitten.
... suomen alkeet? Opettelepa itse.Tarkoititko suomen kielen alkeita?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä aamulla käyn yrjöllä. Sen jälkeen koitan heittää ankkuria sisään. Siitä se lähtee.
Kokeile 3-haarasta Rapalaa. Pysyisikö sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni AP yrittää tässä kysyä, mitä ihmiset tekevät aamuisin kodeissaan, kun asuvat kerros- tai rivitalossa ja _naapureiden asunnot molemmin puolin omaa asuntoa_, eikä viitsisi meluta etteivät naapurit häiriinny aaamuvarhain. Mielestäni kohteliasta ajattelua.
No shit Sherlock
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teroriiskut, raiskitujen naisten kivitys, ihmisen pelotus ja kaavutus. Monta asia!
Tero riiskut. Joopa ja kaikki muu raiskituista ja kaavutuista lähtien.
Kokeile kanavien päivitystä.