Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ekassa synnytyksessa ei tule repeamia, tarkoittako se ettei tod. nakoisesti tule muissakaan synnytyksissa? Ja tiedan ettei tahan kysymykseen ole mitaan absoluuttisen oikeaa vas

Vierailija
02.02.2007 |

tausta, mutta noin yleisesti ottaen? Kokemuksianne kaipailen...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olosuhteet (vauvan koko, tarjonta, avautuminen jne.) ovat samanlaiset, niin todennäköisesti repeämätkin jäävät vähäisiksi.

ot: Itse repesin melko pahasti ekassa synnytyksessä ja tokassa ei tullut mitään.

Vierailija
2/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus syntyi rytinällä joten siittä varmaan nuo repeämät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa tuli " nirhauma" verisuoneen, en tiedä mitä se tarkoitti, ei kuulemma oikea repeämä kuitenkaan. Yksi tikki pantiin. Tokassa ei tullut mitään nirhaumiakaan.

Vierailija
4/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö ainakin sanoi, että todennäköisesti selviän toisellakin kerralla vähin vaurioin ja ilman episiotomiaa, ellei vauva ole merkittävästi suurempi. Ja naarmuilla selvisinkin.

Vierailija
5/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mistään päätellä etukäteen repeämistodennäköisyyttä? esim raskausarvista, mustelmaherkkyydestä...

Vähän hatusta vedetty kysymys. Tuli vain tällainen ajatus mieleen.

Vierailija
6/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repesin 6 tikin verran vaik vauva 2400g ja py 31cm... pelottaa ajatella kuin pahasti ois käyny jos vauva olis ollu isompi.

ps. mulle tulee helposti mustelmia ja tuli raskausarpia. repesin välilihasta peräaukkoon päin sentin verran ja vasemman häpyhuulen rajaa pitkin useamman sentin...

Vierailija
7/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta olen synnyttänyt, ekassa synnytyksessä kaksi tikkiä toisessa ei yhtään. Eikä leikattu välilihaa mulla kummassakaan synnytyksessä.

Kolmas haaveissa, saas nähä miten käy jos kolmas meille suodaan :)

Vierailija
8/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia ei ole tullut eika tuu erityisen herkästi mustelmiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan