Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua juupas-eipäs leikkiä

Vierailija
12.07.2024 |

Päädyin erään baari-illan tuttavuuden kanssa sänkyyn joitain kk sitten, (ollaan molemmat tahoillamme varattuja, en oo ennen pettänyt), homman piti jäädä siihen. Jäi kuitenkin vähän kaivelemaan, haluaisin toistaa tämän töllöilyn kerran, ihan uteliaisuudesta. En kuitenkaan ottanut yhteyttä, mutta ilahduin kyllä kun otti minuunpäin aika pitkän ajan päästä. Joitakin kiihottavia viestejä ollaan vaihdettu, tuumittu sitä uusintaakin. Olen tehnyt selväksi että muuta en halua kuin seksiä. Välillä viestittelee, välillä ei vastaa pitkiin aikoihin. Mulle on ihan sama mitä muuta puuhaa. Onko se niin saamarin vaikee sit sanoo jos ei halua samaa kuitenkaan, vaikka yhteydenpitoaloitteet tekee. Ei pysty ymmärtämään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välimatka on huomattava, eli tarvitsisi nähdä  vaivaa tapaamiseen. 

Vierailija
2/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eroprosessi meneillään, enkä tähän turbulenssiin halua mitään liian vakavaa tai ainakaan nopeasti etenevää. Kuitenkin kaipaan aikuisen naisen seuraa, eikä kosketuskaan pahaa tekisi.

Tinderin otin käyttöön, mutta ei sieltäkään tunnu helposti seuraa löytyvän. Tai sitten vaan kirjekaverityyliin.

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyypin luulisi jo tajunneen ettei mulla oo muita aikeita, eroamassa ei varmaan ole. Eli liian vakavuuden pelosta tuskin kyse. Syy omaan toistonhaluun on et tuntui vaikka miltä uudelta, haluaisin katsoa onko se toistettavissa vai oliko kyse enemmän vaan siitä tilanteesta. En haluaisi kokeilla uuden tuntemattoman kanssa, mahikset pieleen menemiselle suht isot. En vaan ymmärrä tyypin sekavaa viestintää. 

Vierailija
4/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eroprosessi meneillään, enkä tähän turbulenssiin halua mitään liian vakavaa tai ainakaan nopeasti etenevää. Kuitenkin kaipaan aikuisen naisen seuraa, eikä kosketuskaan pahaa tekisi.

Tinderin otin käyttöön, mutta ei sieltäkään tunnu helposti seuraa löytyvän. Tai sitten vaan kirjekaverityyliin.

Mä oon ollu niin kauan suhteessa, et ajatus seuranhakemisesta tuntuu jopa vähän pelottavalta. Tinderiin en ees uskaltaisi. Toivottavasti löydät etsimäsi

Vierailija
5/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu niin kauan suhteessa, et ajatus seuranhakemisesta tuntuu jopa vähän pelottavalta. Tinderiin en ees uskaltaisi. Toivottavasti löydät etsimäsi

Pelottaa muakin, 30 yhteisen vuoden jälkeen. Mutta pari viime vuotta on ollut niin raskaita, että päädyttiin laittamaan avioeropaperit eteenpäin. Kuopuskin muuttaa toisen kaupunkiin asumaan, joten nyt on aika aloittaa toinen kierros elämässään. Tinder ollut viikon verran käytössä, mutta saa nähdä, onko siitä apua.

Vierailija
6/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa muakin, 30 yhteisen vuoden jälkeen. Mutta pari viime vuotta on ollut niin raskaita, että päädyttiin laittamaan avioeropaperit eteenpäin. Kuopuskin muuttaa toisen kaupunkiin asumaan, joten nyt on aika aloittaa toinen kierros elämässään. Tinder ollut viikon verran käytössä, mutta saa nähdä, onko siitä apua.

Luulen että moni vastakkaisen sukupuolen edustaja on samantapaisessa tilanteessa, siis että ei ainakaan aikoihin tahdo mitään vakavaa/etenevää. Eli sinullekin on spoviva vastakappale varmasti. Kunhan kaikille on selvää missä mennään, mitä kukin haluaa.  Kohtuutonta ois kuitenkin ajatella silleenkään että esim. eroprosessin kestäessä pitäisi ns päästä yli asti ennen kuin voi alkaa mitään uutta. Ite ajattelen et kosketus, fyysinen läheisyys (ja seksi) on välttämättömiä perustarpeita.

Vierailija
7/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että moni vastakkaisen sukupuolen edustaja on samantapaisessa tilanteessa, siis että ei ainakaan aikoihin tahdo mitään vakavaa/etenevää. Eli sinullekin on spoviva vastakappale varmasti. Kunhan kaikille on selvää missä mennään, mitä kukin haluaa.  Kohtuutonta ois kuitenkin ajatella silleenkään että esim. eroprosessin kestäessä pitäisi ns päästä yli asti ennen kuin voi alkaa mitään uutta. Ite ajattelen et kosketus, fyysinen läheisyys (ja seksi) on välttämättömiä perustarpeita.

Näin minäkin uskoisin, luulisin ja toivoisin asian olevan. Yhden yön seuraa en hae, mutta alttarille tai saman katon alle en mene vielä aikoihin, jos koskaan enää. Ihan yksin ilman naista en kuitenkaan halua elää. Ja kun siitä ruuanlaittajasta usein vinoillaan, niin minä voin hoitaa ruokapuolen.

M51

M51

Vierailija
8/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: tuo on niin tuttua. Itse olen sinkku ja miehet tekevät tuota mulle ihan koko ajan. Minua pidetään varalla ja saavat ilmeisesti kiksejä viestittelystä. Olen 100 % varma, että ette tule enää näkemään.

Itselle teot merkitsevät enemmän kuin sanat. Joten olen opetellut lopettamaan nämä turhat roikottamiset. Mutta ne syövät kyllä halukkuutta tavata uusia ihmisiä 

Vierailija
9/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja: tuo on niin tuttua. Itse olen sinkku ja miehet tekevät tuota mulle ihan koko ajan. Minua pidetään varalla ja saavat ilmeisesti kiksejä viestittelystä. Olen 100 % varma, että ette tule enää näkemään.

Itselle teot merkitsevät enemmän kuin sanat. Joten olen opetellut lopettamaan nämä turhat roikottamiset. Mutta ne syövät kyllä halukkuutta tavata uusia ihmisiä 

Jotain itsetunnon boostaustahan toi varmaan hänelle on. No, sikäli hyvä että itsellä ei oo hinkua mihkään suhdehommiin. Keskustelut on kyllä selventäneet sitä entisestään, että tyyppi ei muuten ole kiinnostava, seksi olis. Ja joo, hyvin varma olen itsekin siitä et tuskin enää nähdään, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan